Jona's kiezelsteentjes angst!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Wildgirl

Berichten: 11655
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Drenthe

Jona's kiezelsteentjes angst!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 16:05

Na een behoorlijk wild uurtje bij de hoefsmid(voor het eerst warm beslag!!!) toch nog maar besloten te gaan rijden.
zeg ijslander, zeg temperament, jona dus ook.
wij in vlotte stap naar het zandpad, pasje getölt op het asfalt, toch wat lateraler met die nieuwe ijzertjes!
even later op zachte grond ging het al veel beter, drafje,galopje,stelling,buiging ze deed het allemaal braaf.
maar jona zou jona niet zijn als ze niets verzon om te kunnen kloten, zo heeft ze de laatste paar weken de tic dat ze schrikt van kiezelsteentjes in de berm.
zeeeeeer irri aangezien ze dan ook gelijk 20 meter naar links of naar rechts springt, en ja als jij dan wegglijd gaan we nog harder.
als ze kon lachen dan lag ze volgens mij echt dubbel.......
vervolgens kwamen we op het 'verdachte' pad, achter iedere boom een spook,boeven in de sloot en jahoor na 100 meter lagen daar opeens 3 gigantische enorme reuzekiezelsteentjes.(lees beton blokken)
zij in galop(dom manon dom ) erlangs en jahoor toen zaten we in de berm, ik spontaan de slappe lach, jona begon te snurken........

nouja,uiteindelijk hebben we nog een leuk rondje kunnen rijden door een voor ons onbekend bos, dat geeft weer wat meer uitrijmogelijkheden!!
Jona gedroeg zich als een bobo in the bush dus ach......eind goed al goed!



Stopcontact
Berichten: 8860
Geregistreerd: 27-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 16:19

Wahahaha wat een verhaal Haha!
Nou hopen ( of niet Haha! ) dat ze gauw wat anders heeft om van te schrikken Haha!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 16:31

Haha dat was me weer een gezellig ritje.
Volgende keer zijn het de bomen waar ze van schrikt Haha!

Rona, Linanda en Oackly


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers