Op Treffer, HET GING SUPER

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Brendahorseslover

Berichten: 545
Geregistreerd: 16-01-02
Woonplaats: Zeist

Op Treffer, HET GING SUPER

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-02 19:28

Hoi hoi, ik heb gister op Treffer gereden, dat vrij jonge paardje die zo moeilijk aan de teugel komt... En het ging HEEL goed, ik heb hem eindelijk aan de teugel gekregen Haha! Ik ben echt zo blij Haha! Haha! Haha!
Ik weet niet of het komt doordat hij het gewoon beter begint te begrijpen of doordat ik doorheb hoe het bij hem moet, maar dat maakt ook niet uit, het is GELUKT Haha!
Op het laatst bij de laatste galop begon hij wel te kloten, maar alle paarden deden toen maf.... als ik links moest ging hij rechts enz. :S
Hij sprong toen ook een keer de andere kant uit, en ik lag er bijna naast, maar gelukkig bleef ik zitten, hihi
Heeft iemand tips als hij zoiets doet om te zorgen dat hij wel luistert? We moesten dus bij c wenden en dan bij a ene links, volgende rechts enz. Ik dus alles proberen te doen om hem naar rechts te laten gaan en hij dus leuk naar links springen :S Tja, het probleem is dat hij heel groot is en hij weet maar al te goed dat hij sterker is... dus, hoe pak je dat dan aan?
Nou ja, op dit puntje na ging het dus goed, dus ik ben heel happy
(dat aan de teugel gaan was trouwens niet in de krul getrokken hoor, hij ging goed voorwaarts en ontspannen en toen kreeg ik hem aan de teugel Lovers

Groetjes Brenda Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Bloemetje75, IASCrawler, Mariett, Miran, nick_en_ik, Regenpier, schumiegirl, Spaansepony, Vagabondo en 90 bezoekers