man in the moon

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
petrahin

Berichten: 204
Geregistreerd: 31-05-04

man in the moon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 10:12

Hallo ik ben Petra uit Noord-Brabant.
Ik ben erg benieuwd wie er een afstammeling van man in the moon heeft.De beroemde Engels volbloed met als laatste eigenaar jan Pubben uit Sevenum.

Ik heb zelf een ruin van 9 jaar ( nu bijna 4 jaar in mijn bezit) Hij heeft op de baan gelopen, heeft toen een blessure gehad en zijn rencarriere was over.Hijnis met 5 jaar gecastreerd en eigenlijk altijd nog wel een beetje hengst gebleven.
Het is geen gemakkelijk paard en zeer eenkennig hij mag je of niet er is geen tussenweg.Behoorlijk dominant tegenover mensen en soortgenoten.
Mijn hoefsmid ( heeft zelf harddravers gehad is dus een beetje thuis in in de draf en rensport) zegt altijd als je een man in the moon kan berijden kan je ieder paard aan.
Dus ik ben erg benoeuwd naar jullie racties.

groetjes Petra


snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 10:56

Petra van James?

_Patriesz
Berichten: 590
Geregistreerd: 06-08-02
Woonplaats: Didam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 12:02

De opa van Caprice is man in the moon (van moederskant).. telt dat ook? Tong uitsteken

Caprice :+:

petrahin

Berichten: 204
Geregistreerd: 31-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 15:32

natuurlijk telt dat groetjes petra

When you need to learn, let me teach you. After all, I'm your horse.

_Patriesz
Berichten: 590
Geregistreerd: 06-08-02
Woonplaats: Didam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 16:29

Ja ik dacht misschien wil je alleen directe nakomelingen.. Knipoog

Caprice is helemaal t tegenovergestelde van jou paard Lachen
Ze is een beetje "bang" met andere paarden, onderdanig, kruipt snel weg als er een dominanter paard aankomt.
Tegen mensen is ze ontzettend lief ze zal je nooit bijten trappen of wat dan ook. Het is niet echt een knuffelpaard maar ze geeft zelf aan wanneer ze aandacht wil en wanneer niet. Met rijden is ze super braaf, bokt zelden heeft nog nooit gesteigerd of is aan de kletter gegaan (natuurlijk word ze wel eens heet maar dat hoort er eenmaal bij). Ik ben erg tevreden over dr en mocht ze ooit om wat voorn reden weggaan(wat ik dus niet van plan ben Tong uitsteken) zou ik wel weer een volbloed terug kopen

Caprice :+:


petrahin

Berichten: 204
Geregistreerd: 31-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 16:48

O ja dat is inderdaad het tegenovergestelde.
Ja weet je als ik bijvoorbeeld een afstameling te kop zie staan op bijvoorbeeld marktplaats, dan staat er altijd bij "niet voor beginners"en eigenlijk weet ik dan al genoeg.Ik heb verschillende keren contact gezocht
en dan was het eigenlijk dat het moeilijke paarden waren net als je dacht dat je ze begreep dan ging de knop weer om.En dat klopt ook wel bij die van mij maar ik geef niet op en zou hem al helemaal noooooit verkopen.
Maar ik zou nou graag eens iemand willen spreken die het wel was gelukt om niet voor verasingen komen te staan ha ha houd het natuurlijk wel levendig de relatie mens paard.maar bedank voor je rectie en ik zou er misschien nog even over moeten nadenken om nog eens een volbloed te kopen maaar ik denk het wel hoor.

groetjes petra

When you need to learn, let me teach you. After all, I'm your horse.

Hercules

Berichten: 223
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 14:57

Mijn Hercules is een een kleinkind van Man in the Moon Lachen. Hij is enorm knuffelig, goed gericht op beloning (vooral eten) erg braaf totdat je teveel in de mond zit dan wordt hij narrig en vervelend. Maar vergeleken bij mijn merrie (Rex Magna) is dat een verademing haha
Afbeelding

Imora moet genezen van een hoefzweer en Hercules staat al vollop in training Lachen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 14:58

Neem anders eens contact op met Himyar hier op bokt, die heeft een nakomeling van MITM gehad, en heeft nog twee kleinkinderen van hem...

Je suis Charlie.

petrahin

Berichten: 204
Geregistreerd: 31-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 21:39

bedankt voor jullie reactie, ik ga zeker contact zoeken met Himyar, bedankt.En wat betreft het eten daar kan die van mij ook wat van vorige week dacht ik nog hoe is het mogelijk een volbloed met een lekkere dikke grasbuik ha ha geen elke seconde dat je in de wei kijkt staat hij te eten. mijn andere paarden zie ik nog wel eens op rust staan maar hij niet. En als hij de wei niet uit wil hoef ik alleen maar even met wat brok te rammelen en dan meneer aangalopperen.

When you need to learn, let me teach you. After all, I'm your horse.

petrahin

Berichten: 204
Geregistreerd: 31-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 21:43

Ik heb Himyar gevonden En van haar heb ik een paar maanden geleden heel veel info gehad over MITM via de mailinglist volbloed.Ik heb ook haar merrie gezien en de kleinkinderen. Maar deze merrie had een ander karakter als die van mij.

When you need to learn, let me teach you. After all, I'm your horse.

Philadelphia

Berichten: 889
Geregistreerd: 05-09-05

Re: man in the moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 13:17

dat mijn paard zij n opa van moeders kant wat grappig hahaha

28-03-2010 kzal je nooit vergeten Lieverd(L)

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 17:53

Topic is bijna twee jaar oud, slotje dus.

[UK][SONG] Witness Kom je even luisteren? :)ddd


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers