Obelix doet 't weer!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
obelixje

Berichten: 701
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: Dongen

Obelix doet 't weer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 22:08

Een tijdje geleden had ik hier een topic over mijn paardje obelix. hij had een lichte peesblessure en ik moest hem daarom 6 weken op rust zetten, terwijl ik hem pas net een paar weken had... Huilen
Nou, die 6 weken zijn inmiddels ruimschoots voorbij en ik ben weer begonnen met wat licht werk. Eerst aan de longe, maar vandaag was de grote dag: ik heb er weer opgezeten!!
Ik had Christianne (mickey op bokt) opgetrommeld om me even mentaal te ondersteunen, want ik heb nl het probleem dat ik met mijn vorige paard nogal wat angst heb opgebouwd. Chrissie was gelukkig zo lief om te komen kijken OK dan!
Eerst heb ik hem nog even aan de longe gedaan om te kijken hoe hij was, maar met obelix kan het (bijna) niet missen, die is altijd braaf! Maar ja, je weet het nooit na een tijd van 6 weken rust...
Na een half uurtje longeren ben ik erop gaan zitten. Eerst even met wat angst, zo van: wat zou hij doen?? maar het was echt geweldig!! Dat dier gedroeg zich zoooo ontzettend goed! Hij liep fijn, hij was braaf en ik heb echt zitten genieten!! *LOL*
Het is zo bijzonder hoe je kunt genieten van je paardje na zo'n lange tijd rust en (van tevoren) ellende met andere paarden. Ik ben vandaag gewoon weer helemaal overtuigd: paardrijden is fantastisch!
Natuurlijk moeten we nog wel even doortrainen, maar ik ga er vanuit dat ik langzaam maar zeker weer een herstart kan maken en dat ik evt over een tijdje weer eens een wedstrijdje kan starten
Maar goed, eerst maar eens rustig opbouwen en vooral... genieten Pling !!!


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 22:23

Juut jullie deden het allebei super vandaag!!!
Obelix liep echt goed en hij was heel lief. (En wat kan hij gaaf lopen *LOL* )

Het was ook voor mij heel fijn om jouw weer eens lekker te zien genieten op je gave knol Haha!

Juut dat gaat helemaal goed komen met jullie, dat weet ik zeker.
En je weet me te vinden als je me nodig hebt hè Knipoog

obelixje

Berichten: 701
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-04 11:13

ik was ook heel trots op mijn beest(je)

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131849
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 14:23

Wat ontzettend fijn dat jullie weer aan de slag kunnen !
En dan is het helemaal geweldig om te merken dat je paard zo superbraaf is, ook na al die weken rust.
Dat zal je vast wel vertrouwen geven, zo'n braverd onder je kont is een geweldig bezit Knipoog
Ik hoorde onderlaatst al van Chris dat je zo'n pech had gehad met je nieuwe aanwinst...... ik hoop echt voor jullie dat dit het eerste en laatste pechgeval is geweest en dat jullie volop van elkaar kunnen gaan genieten !

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

obelixje

Berichten: 701
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-04 16:06

Dank je Oscar, ik hoop dat je gelijk krijgt en dat we inderdaad geen vervelende dingen meer gaan meemaken! Vandaag ga ik lekker nog eventjes rijden en ik hoop dus dat ie het net zo goed doet als gisteren
helaas vandaag wel gezakt voor mijn BE rijbewijs, maar ja, dat mag de pret met mijn paardje niet drukken

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 19:31

En hoe is het rijden vandaag gegaan?
Je trof het niet met het weer.

Jammer dat je gezakt bent vandaag. Volgende keer gewoon beter.

obelixje

Berichten: 701
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-04 19:49

helaas niet kunnen rijden... ik had net een poging gewaagd en was al aan 't longeren en toen begon het te plenzen..... dus geen allesovertreffende ritjes vandaag. Maar morgen doe ik gewoon weer een poging

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 15:13

Oh wat gaaf voor je. Ik ben echt blij dat het weer goed gaat. Ik ken hetzelfde verhaal maar dat wist je al. xxx judith

zondag krinfinale rijden

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 15:14

Omdat er een ander Obelix op bokt was die helaas ingeslapen is, kon ik de link zo snel niet leggen dat het hier om een ander paard gaat.
In ieder geval fijn dat er vooruitgang in zit.

Je suis Charlie.

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 15:30

hey ben blij voor je dat je weer lekker van je paardje kan genieten, veel suc6 met hem.


_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 15:31

Goed dat je er weer erop gezeten hebt *LOL*
Je angst zal heus wel minder worden als je vaker op hem rijd.
En ja knap dat hij zo braaf was na zoveel rust Knipoog

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, herous, Jet_33, Ubermetrics en 42 bezoekers