Karretjes zijn.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Karretjes zijn.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 14:56

Doodseng!!


Gisteren ging ik een rondje rijden met David, aangespannen.
Als we bij de manege komen gaan we altijd al stappen, want anders krijgen we ruzie. Dus wij komen heel rustig aangestapt.
De nieuwe groep voor de les kwam net naar buiten gestapt om naar de buitenbak te rijden. Dus toen ze de stal uit kwamen (mensen zaten er al op) toen begon al 1 paard een beetje te hupsen en te springen.
Toen we later een stukje naast elkaar stapten (10 m tussen incl. hek en struiken) Gingen al die paarden ineens huppelen en springen!

Dus David die hoorde al die paarden springen en raar doen, maar hij zag niets dus hij werd een beetje druk, maar die mensen reden snel door naar de bak. Dus die instructeur laat de voorste pony (Fjord) los, die was de hele tijd aardig rustig gebleven. En die spurtte meteen keihard weg.
Dus de rest van die groep er achteraan en bokken en springen en raar doen... Wij waren trouwens nog steeds rustig aaan het stappen.

Dus op een gegeven moment zegt die instructeur tegen een meisje, waarvan dat paard een paar bokjes gaf: Op de kont zitten!!!! En wat gaat dat kind doen?? Gaat ze in het zand op der kont zitten *LOL*
Nou ik hield het niet meer, ik lach echt helemaal dubbel!

Er was zelfs 1 kind dat durfde helemaal niet meer de bak in, omdat ze bang was geworden van der pony.

We moesten er op de terug weg weer langs, maar toen reden ze maar helemaal aan de andere kant van de bak Lachen En die instructeur die moest eigenlijk ook wel lachen...

Goh wat zijn pony's met karretjes erachter toch eng!!


Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 14:59

ilkkah gaat ook helemaal flippen van karretjes, doodeng vindt ze ze,
Whahaha, ik denk dat ik net zo had gelachen Haha!
maar mag helemaal niet, stel dat die kind iets had gebroken ofso... Nagelbijten / Gniffelen
lekker banketstaaf geweest Lachen

Whihihi, op haar kont in het zand zitten, geweldig!@!!

klien

Berichten: 2130
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 15:16

Daar weet ik alles van. Toen ik nog met mijn paard op de manege stond en de manege eigenaar langs de binnenbak kwam rijden met zijn 4-span, heb ik ook alle hoeken van de bak gezien. Op dat moment horen de paarden precies wat er aan de hand is, maar kunnen het niet zien.
Ik heb altijd het idee dat paarden het geweldig vinden, dat aangespannen rijden.
Ook Arsen gaat achter aanspanningen aan als hij de kans krijgt, en waarom? Het lijkt wel een klein kind wat achter sirenes aanrent.

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 15:21

Ze zagen mij wel hoor Klien Lachen

Maar dat kind dat had echt een slechte zit als ik het zo bekeek. Dat paard bokte 1 keertje toen lag ze op/naast zijn hals. Nog een klein hupsje erachteraan en ze maakte een super landing op der kont *LOL*
Het was echt zooooo goed ingestudeerd Knipoog Me pa vond het alleen gemeen dat ik ze uitlachte Bloos


Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 15:46

haha lache hoor, ik had echt helemaal dubbel gelegen van dat kind!! mijn paard vind alles eng he san Knipoog maar een wagentje valt opzich nog wel meee, maar als hij gaat rijden met een paard ervoor, nou dan heeftie et echt niet emer hoor Tong uitsteken maar goed dat david neit wegspurde zeg, braaf beestje is het toch ook Knipoog

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)


Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 15:49

Als hij kon lachen, dan lachte hij ze volgens mij ook keihard uit Lachen
We waren 200 m verder enb nog steeds waren al die paarden aan het hupsen incl. fries en fjord

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 15:52

paarden zijn ook af en toen tutten Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_, cariena1, chldsy, DeGelukkige4, douschka, fokfanaat, KaasSouffle_, Liaan, Lielle, Ninouschka, shadowstar, Vuri en 122 bezoekers