wat moet je hier nou mee....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

wat moet je hier nou mee....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 10:02

Krijgt mijn vriend dit weekend een berichtje van een oude bekende (meisje wat nog steeds gek op hem is).

Staat erin: FF een waarschuwing voor je vriendin, ze moet ophouden met dat prutsmuts want iemand wil haar pakken..

Dus wij Verward waar gaat dit nou weer over????

Ik schijn dus te hebben gezegd dat de overbuurvrouw van mijn vriend (waar dat meisje dus vaak komt, en mijn ex ook) vreemd gaat met mijn ex....

En dat bericht komt af van de manege (die mensen die dus net allemaal opnoem hebben niks met de manege te schaften) en dat ik door de hele wijk aan het banketstaaf ben.

De enige die mijn ex ken is 1 meisje op de manege, die heeft bij hem gewerkt. Daar heb ik niks tegen gezegd alleen had ze een keer gevraagd of ik hem nog zag en toen heb ik gewoon gezegd van 'eigenlijk niet, maar ik geloof dat ie wel eens bij de overbuurvrouw van mijn vriend zit'...

Verder niks. Ik heb niks tegen de overbuurvrouw of tegen mijn ex ofzo..

De enige waar ik een schurft aan heb is dat meisje (die oude bekende van mijn vriend) die smsjes blijft sturen en af en toe probeert te stoken tussen ons.

Nou heb ik gisteravond de overbuurvrouw ff gesproken en kreeg een hele scheld stortvloed over me heen... Probeerde al duidelijk te maken dat ik helemaal geen reden had om zoiets te zeggen, maar het werd me al snel duidelijk dat dat weinig nut had dus ben weggereden en heb gezegd zoek het maar uit als je dat wil geloven prima... Je weet me te vinden...

Maar ja, ik heb dus het idee dat dat meisje hun loopt op te stoken omdat ze mij en m'n vriend uit elkaar willen hebben. Nou zal ze dat niet lukken omdat we wel voor ergere dingen hebben gestaan, maar ik vind het een zwakke manier om zoiets te doen...
Nou gelooft die overbuurvrouw dat meisje (een vriendin van haar) natuurlijk eerder dan mij of m'n vriend, (wat ik haar ook niet kwalijk kan nemen)

Sorry, maar moest het ff kwijt. Weet echt niet wat ik er mee aan moet..

We zijn druk bezig met de enorme verbouwing van ons huis waardoor ik eigenlijk helemaal niemand meer spreek en op de manege kom ik helaas ook erg weinig door de drukte met het huis. Dus mijn idee is dat er iemand onwijs loopt te stoken.

In iedergeval bedankt voor het lezen Lachen

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 10:42

tja sommige mutsen doen alles om in een relatie te stoken. Zoiets heb ik ook een keer meegemaakt en ik moet haar nog steeds niet tegen komen..... en das dit jaar 3 jaar geleden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 11:25

ja verhaal komt me errug bekend voor :s jammer genoeg
sterkte ermee

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 12:22

lekker laten banketstaaf, en niks meer erover zeggen tegen andere, dan hebben ze ook niks te verdraaien.

janine23
Berichten: 144
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 12:27

Laat ze allemaal toch lekker in de str.nt zakken!!! Boos!
Ze zijn gewoon jaloers!!! Desnoods ga je na de verbouwing, en als je weer tijd hebt om te rijden toch naar een andere manege???

Sterkte ermee, en met de verbouwing OK dan!

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 14:01

Thanx, maar wat nou het banketstaaf is... Ze laat er iemand anders voor opdraaien.

De overbuurvrouw van Dave heeft een zoontje en een man, en ik kan me voorstellen dat zoiets dus ook spanning voor hun meebrengt. Ze liep me gisteren uit te kafferen en dat ze me wel ff zou pakken etc..

Nou komt ze maar, dat maakt me echt niets uit ik wacht erop. Het vervelende vind ik gewoon dat ik zoiets nooit gezegd heb, en omdat dat meisje mij dus (waarschijnlijk) niet aan kan (wat ik dus opmaak uit het feit dat ze dus iemand door zoiets op mij afstuurt) op deze manier haar wraak wil halen.

Ik ben alleen als de dood dat ze hun/haar wraak straks haalt door ons huis straks te pakken....

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 14:50

dat zou zo'n lage streek zijn om dat te doen!! Ik denk trouwens niet dat je daar echt bang voor hoeft te zijn. Sowieso niet voor dat mutsje, genoeg ervaringen mee om te weten dat die te laf zijn om ook maar iets te doen. en tsja..die overbuurvrouw heeft een man en een zoontje, dus die zal ook niet snel iets doen...

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 15:05

Mensen proberen al 7 jaar te stoken tussen ons (zijn 6 jaar getrouwd)
Zolang jij en je vriend maar weten hoe t zit , en de rest lekker in hun eige soppie klaar laten koken , misschien kan je vriend bij de overbuurvrouw gaan babbellen ..... Mijn man zag t eerst niet , die laat nu zijn "vrienden "
een beetje links liggen en zegt niets persoonlijks (over onze relatie)meer tegen ze want dat word toch alleen maar 2000x verdraaid doorgekletst

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 15:14

Citaat:
Mensen proberen al 7 jaar te stoken tussen ons (zijn 6 jaar getrouwd)


Pfff... Tjeetje he, dat is toch ook wel een beetje ziekelijk dat mensen hun leven niet op kunnen pakken en doorgaan. Maar dat ze gewoon op 1 punt blijven hangen....

Triest hoor Verward

Ik en mijn vriend weten gelukkig hoe het zit, en hij staat altijd voor mij klaar en andersom. Ook in deze situatie.

We hebben veel ergere dingen meegemaakt en het maakt ons alleen maar sterker
Dus waarschijnlijk het tegenovergestelde, van wat hun willen bereiken Haha!