Samsung Camera 360, vraagje, SPOED!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Samsung Camera 360, vraagje, SPOED!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 11:41

Wij hebben sinds iets minder dan een weekje een digitale camera. DSing was flink prijzig, en het is een Samsung Digimax 360. Nu hebben we m t weekend meegahd op wedstrijd. stuk of 15 fotos gemaakt, nix aan de hand. Wilde gisteren weer een foto maken. Gaat het lcd schermpje niet meer aan. Dat is dus probleem een. Als ik fotos wil bekijken gaat ie wel aan, als ik fotos wilk maken gaat ie niet aan, knopje werkt niet ofzo??
Probleem 2 is dat ie niet meer uit gaat. De uit knop is zo een schuiffingetje. En hij gaat dus gewoon niet meer uit. Met het gevolg dat de lens straks helemaal onder t stof zit denk ik. Wie weet hoe ik m toch uit krijg? Zonder de batterrijen eruit te halen? Thanz alvast, anders gaat me ma zo terug naar de winkel.. Scheve mond


796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 11:52

terug naar de winkel, niet zelf gaan lopen verzinnen... daarom koop ik dat soort dingen altijd in een winkel. Is er iets mis dan kan ik voor de toonbank gaan staan en zeggen "hij doet raar, regelt dat!"

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 12:37

Mijn moeder heeft m in de winkel ook geprioeerd toen deed ie het ook/ Nu heeft ze net gebeld. Nu blijkt dat er altijd oplaadbare batterijen in moeten, want die zijn 4x zo sterk als normale. Dus die is me ma ff halen, en dan kijken we verder. Anders kon ze vanmiddag nog langs komen

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 23:19

Ik heb deze camera ook, bevalt prima moet ik zeggen. Wel vreet ie batterijen, ik gebruik daarom ook oplaadbare.
Is het probleem opgelost trouwens?

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BounceBabe, JudithGigi, Keizerinnnn, Lenexa, Malle_meid, MeesMo, Rooss_24, Steppe, Tomboy0, xPabloBokt, Zebrastreep en 56 bezoekers