ik heb een tandje van tinkerbell!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

ik heb een tandje van tinkerbell!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-02 14:53

tinkie at vanaf woensdag dr brokken niet meer op,hooi wel maar met moeite,dus ik verwachtte dat toch dr tandjes die ze nu wisselt pijn deden.dierenarts gebeld en vanochtend kwam ie.de kiesjes achter bijgevijld en voor een tandje weggehaald die scheef groeide(die mocht ik houden,daar laat ik een hangertje van maken Pling )maar tinkie was na het bezoekje van de tandarts helemaal beduusd.de arme schat,ze wilde de hele tijd knuffelen en ik mocht niet weg bij haar.................guttie arme meidje.ze was zo uit haar doen van dat gefriemel in dr mond...............ik durfde dr niet meer alleen te laten tot ik al twee uur maar zit te niksen en toen voorzichtig overlegd met han of ik me zorgen moest maken...........nee,joh,zei hij,dat is nu gevoelig maar komt vanzelf weer goed,ga maar gerust naar huis.oke dan.wel bellen als er wat is he???
oef ik maak me zo'n zorgen om dr.ze had zulke zielige oogjes.....arme meidje.ik hoop dat ze nu gauw weer dr brokken kan eten.......... Verdrietig

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 18:34

Ach arme Tinkerbel, nu heeft ze een tand minder, gelukkig is het een melktandje hihi Haha! Wel gaaf dat jij die nu kunt gebruiken als hanger aan een ketting, dat wil ik ook wel bij die van Levi Lovers

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 18:41

Kan het me goed voorstellen dat je je zorgen maakt, maar hoeft niet hoor! Komt vanzelf weer goed.
Han weet wel van wanten haha, dus als er wat is ziet hij het meteen hoor.
Je hebt wat dat betreft Tinkie een goed thuis geboden.
Ik denk dat Tink ook een beetje beduusd was doordat het niet iets is wat dagelijks gebeurt, lijkt me echt wennen zo'n tandarts hoor!
Maar ze merkt vanzelf dat alles weer goed komt hihi.
Merkte ik ook bij mijn eigen tandarts, hoewel ik nog steeds niet graag naar hem toe ga grijnz.
Succes met het geruststellen van je lieverd... Knipoog

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 18:55

aaaah dat had lottie ook een melktandje die scheef stond en daardoor niet ging wisselen de tandarts heeft 'm getrokken en toen had lottie een rob de nijssleetje in z'n onder tandjes de Ta dacht dat hij dat altijd wel iets zo blijven houden maar het is helemaal goed gekomen.. tandje ligt nog steeds naast mijn bed

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 22:28

Arme Tinketje.... Met zo'n zeer bekkie. Maar het komt wel goed hoor! En Han past toch goed op? Dat weet ik wel zeker, als ikdat zo hoor van jouw.

En dat tandje. Daar benj e vast superblij mee! Ik heb er ook eentje. Al jaaaren en hij blijft heel mooi. Ik heb hem in ijn portomonee zitten, heb ik haar altijd bij me! Lovers

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 22:39

Aaaah, wat zielig nou voor je Tinkerbell!!! Komt wel weer goed hoor! Ik wil jou en je Tink snel een smeeten eigenlijk.... ik wil nog steeds graag longeerles... Knipoog

Superamanda

Berichten: 61
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 13:05

Ach gossie arm beestje, maar idd zoals Jurga al zei alles komt goed. Wel leuk dat je nu een tandje hebt Haha!. Toen Armanda van mij nog jong was wilde ik ook een tandje, maar helaas ik heb niets kunnen vinden Clown .
Groetjes van Kirsten

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 17:51

Ik heb ook een deel van een tand van Jesper aan een hangertje om mijn nek. Meestal onder mijn trui, maar soms zien mensen hem en vragen dan heel vertederd of dat van een kind van mij is Verward Als ik dan zeg dat het van mijn paard is, gaan ze ineens heel erg vies kijken, jakkie, een tand van en paard??? Ja dus Haha!