Het verhaal van mijn verdwenen cap.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Het verhaal van mijn verdwenen cap.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-04 23:51

Normaal zet ik altijd mijn cap netjes op. (zeker sinds die nare val van Barley) Op een of andere manier lag hij niet in mijn kast. Dus ging ik boven kijken of hij misschien bij de leencaps lag. Ook daar lag hij niet. Maar mijn oog viel op een kantinestoel ergens achteraan. Daar was hij! Haha!

gelukkig einde.....denk je vast...maar het gaat nog verder..

Ik ging dus even wat drinken in de volle overtuiging dat hij daar dus zou blijven liggen. Maar natuurlijk was het gezellig in de kantine en dus vergat ik hem netjes in mijn kast te leggen. Geen probleem want de volgende dag was ik toch vroeg. Maar geen cap!

In opperste verwarring ben ik weer bij de leencaps gaan kijken. Maar ook daar was hij niet te vinden. Natuurlijk even de manege afgezocht maar niets.

Nu heb ik gelukkig twee caps. Dus pakte ik de andere.

De dag erop weer bij de leencaps gekeken, maar niets. Ik begon de moed een beetje op te geven en vreesde voor een nieuwe uitgave te staan. (die andere cap is nog een ouderwetse en dus lekker warm)

Toch maar gaan rijden. Maar hé! Mijn zweep was weg. Nu moet je weten dat de meeste spullen zich in mijn kast vermenigvuldigen. Echt waar! Zo heb ik ineens extra poetspullen, en vooral hoevenkrabbers gedeien goed. Ik heb er intussen al zeven ter adoptie aangeboden.

Twee dagen later ging ik nog steeds trouw bij de leencaps kijken. En daar was hij! Ik weet zeker dat hij daar niet eerder bij had gelegen want ik heb ze allemaal grondig geinspecteerd.

Goed cap terug. *LOL*

Even navragen bij stalgenoten of ze mijn zweep hadden gezien. En ja dat hadden ze. Ze zagen hem liggen op de poetsplaat en hebben hem in een pensionkast gezet.

En nu leven ze nog lang(hopenlijk) en gelukkig...

Ok ik geef toe. Als ik op stal ben, en dat is vaak en lang, dan is mijn kast meestal open. Maar er is nog niet eerder iets uit verdwenen. Hoogstens toegevoegd. Blijft mysterieus. Mijn cap de lange lanen op...

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 23:59

Ach je hebt je maatje weer terug.

Je moest s weten hoeveel spullen spontaan pootjes krijgen en de weg naar huis vergeten!Daarbij zijn er ook een hoop mensen die iets "lenen" en het vergeten terug te brengen,
Zo mis ik nog een dubbelgebroken paarden bit,een enkel gebroken bit(watertrens ) , 2 paar teugels, 2 sjabrakjes (een rood veelzeidig en 1 zwart dressuur), een ijzeren ros ,een zachte borstel , een hoevenkrabber , een dressuur zweep die ik gebruik als zijnde menzweep en die dus precies in de zweephouder past , een trekkam en wat halstertouwen , iemand?

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 00:26

Aan een hoevenkrabber kan ik je vast helpen. *grinnik*

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 00:36

Had je Hans niet eerder gevraagt?

Als ik iets kwijt ben ga ik het meteen aan hem vragen en dan zegt hij dat hij het had zien liggen (voor de stal van een paard terwijl ik ben rijden, bij mijn jas of zo Tong uitsteken) en dan neemt hij het altijd voor de zekerheid mee...

Wel makkelijk, zo'n uitzich zelf aanvullende poetskist Tong uitsteken

Geluk dat je je cap weer hebt.

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 07:53

Nu weet ik eindelijk waar mijn hoevenkrabbers altijd naar toe wandelen Haha!

Maar herkenbaar verhaal, ik ben ook altijd weer benieuwd wat ik nu weer in mijn poetskist aantref, dat verschilt per dag Haha!

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

Shettiefan
Berichten: 304
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 08:16

Ow gelukkig, ik ben dus niet de enigste chaoot, eh die wel als enigste bij ons op stal de vloer veegde:P
Bij mij had ook alles pootjes,maar ik vond altijd nog net mijn pony terug in hetzelfde weiland.

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 08:18

hebben jullie er geen slot op ??
(ik ook niet daar niet van, maar we zijn maar met 3 pensionklanten Tong uitsteken )

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 08:19

hahaha, inderdaad ben ik ook niet de enigste chaoot

Teamspirit... Je bent een toppertje!


Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 08:43

Ohhhhhhh bij ons gaat ook regelmatig iets een avond stappen.
Wij hebben 2 kastjes boven elkaar en de onderste zit dan wel het slotje op maar die is net niet dicht als je bv rijden bent.

Onze sporen zijn op stap geweest en hadden het blijkbaar niet naar hun zin dus nooit meer terug gekomen, samen met de singel.
Mijn zweep ligt graag op de bakrand.
De poetsspullen blijven ze meestel wel vanaf omdat ik die tijdens het rijden in zijn gesloten box legt.....
Het halstertouw die door de pennymeisjes worden geleend en ergens 12 boxen verder worden gevonden.
Ig wordt elke ochtend nu op het land gezet en diegene die dat doet heeft zijn box ongeveer halverwege het gangpad terwijl Ig op de eerste plek staat dus hang ik netjes zijn vliegenmasker en halster daar aan de bos anders is het geheid weg.

Maar ik zit me op stal altijd weer te verbazen over hoeveel mensen laten slingeren.
Jassen... truien... poetsspullen.... touwen, hoofstellen... ga zo maar door... dat mis je toch.. ik snap het soms niet hoor. Verward

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 08:51

Dat is de reden dat ik zo blij ben dat ik op een kleine stal sta Lachen
Als er bij ons mensen op stal zijn die ik niet ken, gaat mijn zadelkast altijd op slot terwijl ik rijd. Maar ook als ik in de binnenbak ga rijden en dus geen zicht heb op wie er allemaal op stal komen.
Komt eigenlijk allemaal omdat toen ik vroeger op een manege reed, je altijd heel erg op je spullen moest letten anders was je het kwijt aan grijpgrage handjes van mede ruiters.

Maar gelukkig heb je je spullen weer terug.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 09:16

Zo ben ik ook al een paar zwepen, zweetmes, spons, halstertouwen kwijt geraakt...

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, bonnielau, Bretsa, dazai, DemDeempel, koenlover, loowny, Lys_PPA, Mieke, sterregoud, YandexBot, Yipee en 117 bezoekers