wat zouden jullie doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

wat zouden jullie doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-04 19:36

ik denk dat veel hier wel eens mee te maken hebben gehad, een keuze maken als je over wilt stappen van een pony naar een paard.

ik heb altijd al wedstrijden willen rijden, gewoon voor de lol en om er iets van op te steken.
door wat blessures aan mijn rug en schouders kon dat helaas niet meer doorgaan, wat ikzelf heel jammer vond. dit jaar word ik al weer 18 dus om nu nog in de B te gaan starten met mijn pony heeft ook niet zo heel veel zin.
nog steeds wil ik heel graag door gaan met een paard, maar ik zit nu al een beetje te bedenken hoe ik dat moet gaan aanpakken.

ik wil mijn eigen pony niet kwijt (natuurlijk), en een paar jaar wachten voordat ik een paard kan kopen, zo lang kan ik wel wachten.

wat zouden jullie in mijn situatie doen?
dus bijvoorbeeld, mijn eigen pony laten leasen en een paard erbij kopen, pony verkopen en paard kopen noem maar op. ik hoop op wat reacties.

als je hierover vragen hebt of je wilt iets weten kan je mij pb'en, ik schrijf hier niet het hele verhaal op omdat het anders een te lang bericht wordt en ik hier niet zo heel veel zin in heb (om wat redenen)...
het gaat overigens niet alleen om het wedstrijd rijden, dat moet ik er even bij zetten, het staat er nu namelijk een beetje alsof het alleen om de wedstrijden gaat, maar het gaat ook over buitenrijden, relaxend rijden, af en toe eens een wedstrijdje.. gewoon voor de lol.

**..Dos estrellas en el cielo.. **
Lieve Jolanda en Vanity, we missen jullie!


Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-04 20:12

edit.. Lachen
Laatst bijgewerkt door Marchador op 31-05-04 20:17, in het totaal 1 keer bewerkt

**..Dos estrellas en el cielo.. **
Lieve Jolanda en Vanity, we missen jullie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 20:14

Binnen een half uur al een reactie verwachten is wel erg snel hoor Knipoog Schoppen mag ook niet Knipoog En nee, ik heb het niet meegemaakt, ben gewoon erg gelukkig met mijn pony, en herken die lust niet Lachen Jij succes met wachten op posts, en overdenk gewoon goed wat je wilt.

everly
Berichten: 1
Geregistreerd: 30-05-04
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 20:30

pony verkopen en paard kopen, om een ander op je pony te zien rijden is te pijnlijk een ander rijd toch niet zo goed als jij en een ander zorgt nooit zo goed voor je pony zoals jij!
en is extra kosten als de gene die hem/haar least ermee stopt!
ook is het natuurlijk zo dat als je je pony verkoopt je alvast wat geld hebt om een paard te kopen, het is moeilijk om je pony te verkopen als je hem/haar al lang hebt maar heb het ook al enige keren meegemaakt en je went eraan datie weg is, en als je je nieuwe paard hebt en je daar hellemaal op concentreerd bent vergeet je het gemis al gauw!!
goh wat doen we weer wijs:P

mn veulen is een toppertje!!

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 20:43

ik moet er niet aan denken om te kiezen...hoef het gelukkig ook niet Haha!
maar ik zou als ik jou was eens goed nadenken over wat je nog met je pony wil en kan...wil je per sé wedstrijden rijden of hou je liever je pony? misschien kan je inderdaad je pony laten leasen, maar dqan moet je er wel tegen kunnen dat een ander op jouw pony rijdt en dat misschien op een andere manier doet dan jij...je pony verkopen is wel drastisch, zeker als je veel van m houdt...maar als je zeker weet dat je wedstrijden wilt rijden dan kan je denk ik beter een paard kopen en voor je pony een lief ander baasje zoeken.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 22:35

Wat ik zou doen, als ik nog goed op mijn pony zou passen zou gewoon wedstrijden starten met je pony bij de paarden.

Daarbij dat je pas B mag starten en je met je pony tot aan Z mag doorrijden denk ik dat je nog wel aardig wat jaartjes plezier van je pony kan hebben..

Maar ok, zo zou ik het doen, maar ik ga dan ook met mijn huidige pony op mijn 23ste in de B starten Knipoog

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-04 22:38

dat is inderdaad een oplossing Sily, maar om bij de paarden te starten met een pony moet je pony toch minimaal 1, 54 zijn?? Verward

**..Dos estrellas en el cielo.. **
Lieve Jolanda en Vanity, we missen jullie!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 22:40

Cow_horse schreef:
dat is inderdaad een oplossing Sily, maar om bij de paarden te starten met een pony moet je pony toch minimaal 1, 54 zijn?? Verward


Hoop het niet, mijn haf is maar 1.40 Haha!

Maar hier op Bokt zijn toch zelfs mensen met shets die tussen de paarden starten?
Die redden denk toch de 1.54 niet Haha!

Misschien dat iemand hier dat weet, maar naar mijn idee mocht je gewoon meerijden met je pony tussen de paarden, ongeacht de hoogte....*maar ben wel blonT Haha! dus wie weet het zeker?*

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-04 22:44

haha, ik ga gewoon een topic starten en dan komen we er snel genoeg achter.. Haha!
ik hoorde ook maar zoiets over dat je pony een minimun lengte moest hebben van 1.54 meter.. Lachen

**..Dos estrellas en el cielo.. **
Lieve Jolanda en Vanity, we missen jullie!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 22:46

Cow_horse schreef:
haha, ik ga gewoon een topic starten en dan komen we er snel genoeg achter.. Haha!
ik hoorde ook maar zoiets over dat je pony een minimun lengte moest hebben van 1.54 meter.. Lachen


Er is geloof ik wel een minimum als je onder de 18 met je pony bij de paarden wilt starten, dat heb ik weleens gehoort en dat ligt idd rond de 1.55

Heb het net eff stiekum nagevraagt en verder mag je met elke hoogte starten bij de paarden als je boven de 18 bent Haha!
Ik ook weer blij.

In dat geval zou ik dus als je blij bent met je pony lekker met hem bij de paarden starten

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-04 22:48


**..Dos estrellas en el cielo.. **
Lieve Jolanda en Vanity, we missen jullie!

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 22:48

als ik jou was zou ik gewoon lekker met je pony bij de paarden starten.
dat ga ik ook doen als vlieg is ingereden.
en je hoeft echt niet bang te zijn om voor banketstaaf te staan ofzo hoor, maar als je echt van je paardje houdt en hem echt niet kwijtwilt is het echt niet raar om met je pony in de B te starten.

leeg zonder Vliegje... 26-03-2001 -- 29-12-2008.. Ik mis je zooo
Mijn arme Vliegje moest veel te snel gaan..

Galja

Berichten: 993
Geregistreerd: 01-07-02
Woonplaats: 't Krabbegat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 22:52

Volgens mij mag je gewoon met je pony ( of hij nou 1 meter is of 1,54m) gewoon bij de paarden starten. Je MOET zelfs met je pony tussen de paarden starten als je ouder bent als 18 jaar. Haha!
Ik rij zelf geen wedstrijden, maar dit weet ik toevallig. Schijnheilig
Ik zou ook gewoon lekker met de pony wedstrijdjes gaan rijden,en pas als je er helemaal klaar voor bent, je pony verkopen voor een paard.
Dan weet je zeker dat je geen spijt kan krijgen van je beslissing.

**Life is what happends to you while you're busy making other plans...**.
Want je kunt niets zeker weten en alles gaat voorbij, maar ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij Lovers

magic_lover

Berichten: 15571
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Roden (Dr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 22:57

je mag gewoon met je pony bij de paarden starten als je 18 of ouder bent er is geen lengte van de pony aan verbonden net als in dat andere toppic staat je moet wel een startkaart voor paarden hebben dan


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BlueStocking, Brittneyx, joyce83, Oehlala, xJolijn en 165 bezoekers