na 2 weken weer gepoetst

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marleen_88

Berichten: 14051
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

na 2 weken weer gepoetst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-04 20:30

2 weken geleden was ik van mn pony gevallen. en dat liep niet helemaal goed af. en loop nu dus nog steeds met krukken.... maar ik kon het vandaag echt niet laten op mn pony te gaan poetsen!!
ik miste het echt zo verschrikkelijk!!
gewoon 2 weken niks met hem gedaan.... mn zus longeerde en reed hem wel samen met een vriendin van mij, maar ik had hem gewoon al 2 weken niet meer gepoetst Scheve mond
dus ik dacht vandaag! en nu ga ik naar buiten en pak ik Sakyr en ga ik hem is even lekker poetsen! Haha!
hij kwam helemaal naar me toe gedraafd! Lovers echt zo lief!!
na een halfuurtje gepoetst te hebben... wilde ik er eigenlijk ook wel eventjes op gaan zitten... maar ik wist dat dat niet mocht...
maar ik heb het tog gedaan Schijnheilig
en wat voelde dat goed zeg!! eindelijk weer op Sakyr zitten!! toen heb ik ong. 10 min. op hem gezeten. hij stond sind lekker te slapen in t zonnetje. *LOL*
maar ik mag voorlopig nog niet rijden! maar dit poetsen en er even op zitten dat ga ik vaker doen! Haha! het was gewoon zo lekker om er eindelijk weer op te zitten! Haha!

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 20:32

leuk hè, om na zo'n tijd weer in het zadel te zitten
op zo'n moment merk je wel hoeveel je eigenlijk van je paard houdt! en dat je geen twee weken zonder m kunt

marleen_88

Berichten: 14051
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-04 20:36

dat was ik er nog even vergeten bij te zetten... Bloos
het was zonder zadel hoor.. ik mocht heel eventjes snel van mn moeder erop, want al leg ik het zadel erop denkt hij gelijk dat hij mag rijden... en dat is dan zo zielig dat hij dan toch weer niet mag rijden...