[VD] marquez vliegt vooruit!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
snepje1

Berichten: 444
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: Losser

[VD] marquez vliegt vooruit!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 12:49

Vanmorgen was ik weer eens met marquez aan het oefenen met vd. Hij deed het echt super OK dan! .
Hij kan nu draaien met alleen een touw om zijn nek die ik niet vast hoef te houden Lovers .
En het leukste van alles.... hij begint de buiging te snappen Hyper!
Ik ben al maanden met hem aan het oefenen met de buiging maar hij buigde niet door in zijn voorbenen.

Na een tip hier op bokt om hem zelf de zweep te laten aantikken onder zijn buik, moet hij wel doorzakken. Op het laatst boog hij heel netjes een heel klein stukje allebei zijn voorbenen heel snel! BRAAF GOEDZO VENT Haha! Tong uitsteken . Hij schrok er zelf van Tong uitsteken

Ik moet nu alleen oppassen dat ik niet te enthousiast wordt en het morgen direct weer oefen, want dan vindt hij er geen bal meer aan (je ziet hem dan denken; dat hebben we gister ook al gedaan hoor Schijnheilig )

Op zo'n moment weet je weer waarom vd zo leuk is.

This_is_me

Berichten: 5527
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 14:44

haha ja he... Ik ben sinds kort ook bezig met VD.. Echt super. Die van mij kan sinds kort steigeren op commando. en nu hij door heeft hoe het moet vind ie het nog leuker om te doen. Maar ik heb het ook hoor, soms ben ik zo anthousiast dat ik door wil gaan, en daar heb ik uiteindelijk alleen mijzelf mee Scheve mond . Maar nu hij (en ik) in de gaten heeft hoe het allemaal werkt wil ik um graag de spaanse pas gaan leren. Ben benieuwd oftie dat net zo snel door heeft als al die andere dingetjes.. Haha!

snepje1

Berichten: 444
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: Losser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 15:18

Ik vindt het leuke van vd dat paarden zelf leren te denken. Het kwartje gaat zeg maar steeds sneller vallen Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 20:03

Leuk! Het moet vast heel vreemd hebben geklonken, dat je je paard kunt leren om met zijn buik de zweep aan te raken, maar het werkt echt. Toen ik dat begon te doen begon [***] eindelijk de buiging echt te snappen en zo te horen werkt dat bij jou ook. OK dan!

Veel succes!

snepje1

Berichten: 444
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: Losser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-04 17:23

Vanmiddag weer geoefend (kon het toch niet laten Bloos ) en het ging alweer een stukje beter als gisteren, echt een supertip xyzutu2 OK dan!