Sommige mensen zijn gek!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Sommige mensen zijn gek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-04 14:17

Het enige grote nadeel van onze stal is dat er een camping bij zit. Merendeel van de tijd heb je daar weinig last van, maar met hemelvaart en pinksteren hebben we de jackpot! Zo stonden er gisteren zo'n 40 auto's op het erf. Ik kon mijn auto nog net op een open plek neerzetten.
Nou is onze camping zo dat aan 2 kanten van het pad caravan's staan en daartussen een pad met parkeerplaatsen. Nadeel voor mensen die zo lui zijn dat ze hun auto bij de caravan willen hebben staan: Ze komen er niet meer uit als het helemaal vol staat! Maar ja daar kies je dus voor. Ik liep terug naar het land met Irish en de kleine en toen kwamen ze naar me toe lopen: "Is dit jouw auto" Ja hoor zei ik. "Ja hij moet NU weg!" Tsja mevrouw dat gaat moeilijk met een paard in mijn handen: 5 minuutjes dan is die weg. "Nee! Hij moet NU weg, je hoeft alleen maar even achteruit!!!!" Maar mevrouw ik loop hier met een paard,ben zo terug. En ben toen maar weggelopen. Was overigens snel weer terug. En toen even een vriend de auto uit laten parkeren omdat het zo enorm krap stond allemaal. Toen hoorde ik ze ook nog zeggen: "pff, ze kan zeker niet autorijden?!"

Maar het wordt nog veeeeeeeel leuker:

Vandaag ( ik was al met de fiets gekomen, denk het gebeurt me geen 2 keer) kwamen er mensen naar het veultje kijken. We stonden dus met zijn allen te praten, komt er een klein humpie, kon net lopen!! Denk net 1,5 ofzo aanwaggelen. Die pakt zo het stroomdraad vast, krijgt dus een flinke schok loopt vervolgens door hele hoge berenklauwen en brandnetels. Helemaal alleen de paardenwei op. Kind maar even omgedraaid en naar de bewuste caravan gelopen om te zeggen dat er een kind rond liep. "tsja dat was allemaal geen probleem, dat kon"
Kind liep alleen verder langs schrikdraad en sloten Verward

Even later stond ik eten te pakken en toen liep die kleine over het grote pad heen waar de auto's rijden, kon hem er nog net aftrekken toen er een auto aankwam. Ik kind opgepakt en wil naar die caravan lopen, komt paps eraan: "Wat mot je met mijn kind?" Nou meneer hij lag bijna onder een auto. "Nou daar mot jij je helemaal niet mee bemoeien, jij mot later maar geen kinderen krijgen, want je hebt er helemaal geen verstand van!" Tsja jammer meneer want ik word juf. "Nou dan zou ik als de donder een ander beroep kiezen!"

Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Winter waar blijf je? Als ik dit nog 4 maanden krijg kunnen ze me wegbrengen!


Nadir

Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 14:24

Haha gezellig boeltje is het daar... Haha!
Je ziet het vaak he, dat ouders denken lekker op vakantie te zijn en de kids de hele dag alleen over de camping laten lopen... Maar deze kids waren wel heeeeeel klein...
Gaan ze ook allemaal aan je vragen of ze paardje mogen aaien/rijden? Schijnheilig

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 14:26

Pfff...Wat een zieke lui heb je er toch bij...Lijkt me inderdaad verschrikkelijk vermoeiend..Dan nog zo'n asociaal die je zo uit staat te kafferen..Die moet blij zijn dat zijn kind niet onder de auto ligt

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 14:29

Dat is wel ontzettend irritant ja. Maar hoeven ze nog niet je paardje te aaien of te rijden? Of komt dat nog?
Veel sterkte Knipoog

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 14:29

Inderdaad.... GEK!
Tss....

Wij waren eens op vakantie en er stond ergens zo'n grote ventilator.
Er liep een klein kind naartoe en stak bijna haar vingertjes tussen die gaatjes.
Mijn moeder vloog er toen op af een heeft het kind er snel vandaan getrokken. Toen werd de moeder van dat kind boos omdat mijn moeder zo hard aan dat kind geleurd had Verward

Dan heb je toch je ogen in je zak...?

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)


YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 15:20

Dit meen je niet!? Hahahahahah!
Zulke mensen zou ik echt vierkant in hun gezicht keihard uitlachen!! Sjonge jonge, capsones hahahah!
Ik kan me voorstellen dat je snakt naar de winter (qua mensen daar dan!)

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 15:33

sjonge jonge jonge.

Wat een mensen heb je toch.

Ze haden beter geen kinderen kunnen nemen, opvoeding en toezicht houden is ver te zoeken.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Artemiss
Berichten: 1093
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 15:41

Pff, wat irritant zeg!
En als je dat kind had laten lopen was het zeker van: "had je niet op dat kind kunnen passen, hij is bijna overreden,..." Clown

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 15:57

zo ik zou de volgende keer lekker dta kind laten staan, dan maar dood. willen de ouders toch zo graag?
Blij dat ik daar niet sta zeg.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 16:02

En als dat kind onder een auto kwam om een trap van jouw paard of eender wat had gekregen, dan was het jouw schuld ook
tsss gestoord, zeker dat van dat kind vind ik niet normaal Scheve mond

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Shettiefan
Berichten: 304
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 16:04

Ja hoor wat een lui heb je toch ???
Sommige letten ook nergens op en dan vinden ze het gek dat zo'n kind iets overkomt.
Plingiepe zucht*

Watch out !!!
Shetties about !!!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 16:06

jeetje man, die vent had jou op z'm blote kniën moeten bedanken zeg Boos!
pfff ik kan me voorstellen dat je al naar de winter uit kijkt Haha!

Dag lieve mama...

soesie

Berichten: 751
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 17:08

Sorry hoor. Maar je hebt bijna overal een vergunning voor nodig, of diploma`s. Maar kinderen mag je nog "gewoon nemen".
(Net als dieren overigens.)
Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen, maar de "ouders" uit bovenstaande verhalen maken er toch echt wel een potje van!
Denk je dat je een goede daad verricht, krijg je nog op je lazer ook.

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 18:04

Nou ben ik zo'n mamma die der kleine in t algemeen als een aasgier in de gaten houd , mocht er dan een gevaarlijke situatie voordoen en ik was er ff net niet bij , dan dank ik die gene dat tie mijn kleine heeft kunnen redden!en me heel erg diep schamen !!!
Zal zeker niet boos worden!
Ik wil als t ff kan nog jaren van dat kleine eigenwijze ventje genieten, Dus ik begrijp de reactie van die ouders absoluut niet!
Maar helaas zie ik t vaak genoeg om me heen , ouders die hun kind
ogenblijkelijk net zo lief rijk als kwijt zijn.

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 18:08

jee dat mensen zijn echt idioot Scheve mond

zou zeggen, oke volgend keer laat ik hem wel doodrijden.. * zien hoe ze nouw reageren *

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 18:21

Jee sommige mensen zijn echt niet helemaal normaal

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 18:29

oooh vreselijk ik zou daar echt gek worden.
Niets voor mij.Zou het ook geen fijn idee vinden al die mensen die dus ook zo daar de wei in kunnen etc.

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 18:31

vreemde types heb je toch op deze wereld...

Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein

Mist

Berichten: 9453
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 19:35

Da's nou precies de reden dat ik het maar 1.5 jaar in Zeeland heb volgehouden....om gillend gek van te worden die touristen !!! Ik leef met je mee !

Fantabulouss

Berichten: 3355
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 19:42

ja ik was er ook ..later liep dat zelfde kindje nog bijna onder een kalf..die was losgebroken..ook zo handig :S

Delinda

Berichten: 1165
Geregistreerd: 28-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 20:44

Stelletje mafkezen Boos!
Ik had daarstraks ook zo iets stoms, ik was op straat aan het wandelen met mijn Tinkie, komt er een auto aan die wel erg raar reed, slingeren, dan weer harder, dan weer zachter, stoppen etc. Ik dacht eerst dat het een zatlap was, bleek er een klein jochie achter het stuur te zitten dat rijles kreeg van pappie Verward
Als je er dan wat van zegt krijg je nog een grote bek ook, wat een mentaliteit, zucht...

Ik leef met je mee trouwens, de stal waar ik sta ligt vlak bij het bos alwaar dus ook een camping zit, maar ik ben allang blij dat ie niet naast stal ligt want ik denk dat ik gillend gek zou worden, al die vreemden/kinderen honden etc. bij je paard Scheve mond

Juut

Berichten: 6898
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 21:18

Hahaha, Ascot staat ook naast de camping. In de zomer heeft ie altijd een horde fans (zal dit jaar wel meevallen want de merrie van de overburen heeft een veulen Haha! ) die vragen wat voor een paard het is, hoe hij heet, of het een merrie of hengst is (ruin? Wat is dat), of ze hem mogen aaien en natuurlijk of ze erop mogen rijden ->nee, dus. Gelijk ouders achter me aan waarom ik dat kind niks gun. Tong uitsteken

Handig he...brandgel
Epona paardenmassage
Leef vandaag, niemand heeft je morgen beloofd

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 21:41

Pffffff, echt van die associale campingasten............

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 16:19

Juut schreef:
Gelijk ouders achter me aan waarom ik dat kind niks gun. Tong uitsteken


ja waarom gun jij kinderen niks?
Wat maakt dat nu uit, zet ze er toch effe op zonder zadel als je paard wegens omstandigheden 3 weken op een stal heeft gestaan zonder eruit te komen en alleen pure haver op het menu, en wees dan tenminste zo vriendelijk om een boeketje bloemen of iets op te sturen naar het ziekenhuis
wedden dat ze je nooit meer vragen als ze erop mogen zitten? Haha!

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 16:29

nee dat snap ik ook niet.. waarom mag dat kindje niet even op zijn rug zitten? en dat de hele dag door zodat je van die valse ponypark slagharen paarden krijgt...
snap ik echt niet.. ik heb het zoooo goed he, Knipoog

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers