Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Shadow0 schreef:marleen_usar schreef:Al met al gaat er overal gewoon te veel tijd in zitten.
Dat is rot, dat is vervelend, maar wat ga jij nu allemaal doen voor je dochter? Dus niet wat anderen doen of zouden moeten doen, maar wat doe jij? Wat doe je als de school die je nu op het oog hebt om een of andere reden toch niet doorgaat? Wat zegt de begeleider van het MEE? Wanneer heb je nu een afspraak met de school en wat ga je daar bespreken? Vertel dat eens, dan krijg je het zelf ook meer op een rijtje.
marleen_usar schreef:De school belde en was zeer verbaasd dat wij zo,n heftige mail hadden gestuurd,zoals politie er bij en zo.Ze zei de juf had toch uw man gisteren aan de telefoon gehad om te vertellen war er was gebeurd. ja zeg ik nou en wat had de juf gezegd vroeg ze toen.Ik zei nou dat ze er iets aan ging doen, nee wat had ze echt gezegd? .
jaantsje schreef:Kiwiko
Het valt niet mee om ieder gevecht te winnen ook al gaat het om je kind.
Helaas weet ik dit uit ervaring, onze dochter werd gepest en ik was zo'n beetje iedere dag wel op school.
Ik kreeg de verwijten en school had geen schuld.
Had van alles en nog wat ingeschakeld maar het ging gewoon door.Schoolbegeleiding had de school vertelt wat ze moesten en konden doen. Toen onze dochter van school was had ik een gesprek met deze man. Hij vertelde dat school niet verplicht was om iets te doen met wat hij had aangedragen en dat school dat ook niet had gedaan.
Later heeft onze dochter stage gelopen op haar oude lagere school, in de hoop om iets te verwerken.
De leraar van de laatste groep heeft geen enkel teken van herkenning gegeven, hoe triest kun je zijn.
Ook ik heb tot het laatste toe gevochten met als gevolg dat ik er zelf aan onderdoor ben gegaan.
Dit wens ik niemand toe en daarom probeer ik zoveel mogelijk te helpen als ik kan.
Ik zal echter nooit met de vingers naar de ouders wijzen daar ik weet dat je alles voor je kind probeert te doen.
jaantsje schreef:Ik zal echter nooit met de vingers naar de ouders wijzen daar ik weet dat je alles voor je kind probeert te doen.
marleen_usar schreef:De school belde en was zeer verbaasd dat wij zo,n heftige mail hadden gestuurd,zoals politie er bij en zo.Ze zei de juf had toch uw man gisteren aan de telefoon gehad om te vertellen war er was gebeurd. ja zeg ik nou en wat had de juf gezegd vroeg ze toen.Ik zei nou dat ze er iets aan ging doen, nee wat had ze echt gezegd? Ik zei dat ze had gezegd dat ze de pesters zou aanpakken en straf zou geven.Juist dat had ze gezegd, en waarom dan toch zo,n mail.Dus ik gezegt dat ze al vaker zou straffen en dat dat geen effect had.Nou ze hadden echt straf gehad en dat hadden ze nog steeds, en de ouders waren op school geweest.Ja maar mijn dochter had haar middelvinger gisteren opgestoken poeh dus zij deed ook wel wat.Ze gaan gewoon zoeken.
Snoevie schreef:jaantsje schreef:Ik zal echter nooit met de vingers naar de ouders wijzen daar ik weet dat je alles voor je kind probeert te doen.
nou jij kunt niet spreken voor alle ouders en er zijn er dus ook genoeg die niet ingrijpen
Caira schreef:Snotverdomme! je kind wordt in elkaar geschopt zodat ze in paniek raakt, een leerkracht die de klas uitloopt? En jij DREIGT alleen maar? Wanneer word je nou eens wakker meid, ga eens vechten voor je dochter!
Caira schreef:Snotverdomme! je kind wordt in elkaar geschopt zodat ze in paniek raakt, een leerkracht die de klas uitloopt? En jij DREIGT alleen maar? Wanneer word je nou eens wakker meid, ga eens vechten voor je dochter!
. marleen_usar schreef:We zijn een paar dagen verder en er is erg veel gebeurd,ze komt in aanmerking voor een dovenschool als haar beste hoor 30 decibel of meer verlies heeft.De gehoortest gisteren is niet goed gegaan,ze weten nu dat ze slecht hoort.Dat heb ik altijd al gezegd maar de testen wezen steeds anders uit,nu moet ze naar het audiologisch centrum want daar kunnen ze goed testen.Dat duurt nog een tijdje voor dat ze daar heen kan, maar er zit veel schot in de zaak.Ze is opgelucht dat nu duidelijk is dat ze echt slecht hoort,ik heb het haar juf verteld en ik hoop dat ze er meer rekening mee gaan houden zolang ze nog op die school zit.Het pesten is en wordt heel hard aan gepakt omdat wij hebben gedreigd met politie enz.Daar waren ze wel beledigd over maar dat interesserd mij niet,haar laatse maanden worden dus zo leuk mogelijk gemaakt daar.
0maris0 schreef:Caira schreef:Snotverdomme! je kind wordt in elkaar geschopt zodat ze in paniek raakt, een leerkracht die de klas uitloopt? En jij DREIGT alleen maar? Wanneer word je nou eens wakker meid, ga eens vechten voor je dochter!
Amen.. vind het niet normaal.. sorry..