We zijn gister ook nog bij een ander paard wezen kijken. Het is nu een keuze tussen beide! Beide paarden zijn erg leuk. Die van gister is 3 jaartjes ouder, is al verkeersmak dus daar gaat de voorkeur nu naar uit. Als ze betreft de prijs er uit komen dan word die het. Ze vragen er nogal een flink bedrag voor, ik vind het veel te veel geld voor dat dier hij is een paar jaar geleden geopereerd aan 1 van zijn stembanden en hij heeft een bemerking op de foto's dus het is afwachten hoe ver ze zakt. Zakt ze niet genoeg dan is er nog meer keuze en voor dit geld heb je ook zat paarden zonder bemerking
Dus dat is even afwachten!Het enige wat ik jammer vind is dat ook dit paard weer op (flinke) sporen gereden word waarbij de sporen continu gebruikt worden. Hij had wondjes (wel dicht al) van sporen (werd verteld dat dat door klanten gedaan is, is mogelijk maar kan net zo goed van haar zelf komen dat weet je nooit) Dus ik had verwacht dat ook deze niet heel best aan het been zou zijn. Louise heeft er met haar inimini spoortjes op gezeten en dat ging best goed!
Ik ben er zonder sporen op gestapt en zonder zweep omdat ik vind dat paard dan ook gewoon goed moet reageren. Reactie wat betreft overgangen reageerde hij best goed vooral na wat overgangen en wat schakelen, hij liep alleen dwars door mijn binnen been heen maar ook dat is kwestie van trainen, hij is volgens mij gewend de hoeken af te snijden als ik dat zo zag met voorrijden
Ook met dit paard is ze een leuke combinatie, het is ook een lief en mooi paard! alleen te duur!
Dus we zullen zien hoe het af loopt

Daar zullen ze vandaag uit moeten komen dus daar zal louise dan zelf nog wel op reageren
Ik hoop in elk geval dat ze op louise haar bod in gaat want ze heeft het echt wel verdiend na deze lange zoektocht naar het geschikte paard
En het paard krijgt het gewoon ontzettend goed!
Dus ik ben erg benieuwd of ze er uit komen
Maar ja, ik weet nu wel wat ik exact moet voelen. Ik las steeds hier op bokt over de "klik". Ik dacht: wat een onzin toch, moet gewoon leuk paard zijn, waar je goed gevoel bij hebt. Ik weet nu wel wat het is om "de KLIK" te voelen!!!!!!!!!!! Als mijn dierenarts een positief advies had gegeven, was ie zaterdag al gekomen!! En dat na maar 1x rijden, slechts iets van 15 minuten ofzo, maar zooooooooooooooo fantastisch! Nou ja, nu moet ik weer opnieuw beginnen.....pfffffffffffff......... we gaan met frisse moed verder. To be continued..........