[windows XP] wachtwoord opheffen: help

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

[windows XP] wachtwoord opheffen: help

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 23:37

Ik had blijkbaar bij mijn gebruikers naam een wachtwoord gebruikt, waarvan ik geen enkel idee wat het moet wezen, ik had de wachtwoord funktie uitgeschakeld, maar nu blijkt het termijn te zijn verlopen (?) en nu kan ik dus niet meer op mijn gebruikersnaam, je zal net zien dat m'n vader op vakantie is, dus wie kan mij helpen Cool (ik werk nu dus onder m'n vaders gebruikers naam)

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 23:44

login als gebruiker met administrator rechten, ga naar deze computer, klik rechts, beheren. gebruikersaccounts en verander het wachtwoord van de gebruiker.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 23:46

Probeer het eens zo:

Op start drukken en dan op configuratiescherm, dan op gebruikersaccounts, als het goed is moet daar wat instaan over de wachtwoorden en kan je die ook wijzigen.

Ghani

Berichten: 3086
Geregistreerd: 01-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 23:48

jah volgens mij had ik dat ook een keer.. maar uhm.. je moet dan naar je vaders account gaan.. en dan naar start.. en dan helemaal bovenaan.. zie je het plaatje van je vadersaccount en zn naam.. en dan klik je op dat icoontje.. en dan zit je in de gebruikersaccount.. dan zie je bovenaan staan.. vorige, volgende en startpagina.. dan klik je op startpagina en dan zie je allemaal opties.. en dan klik je op account wijzigen.. en dan zie je alle gebruikers op de comp staan.. onder andere jezelf als het goed is.. dan klik je op je eigen account.. en dan krijg je alle opties.. kun je je wachtwoord instellen of veranderen.. dan ga je naar instellen en vul je een wachtwoord in.. en de rest wat er staat.. en dan ga je uit je vaders account.. en log je met je nieuwe wacht woord in.. en dan zit je weer in je eigen account Haha! ... ik hoop dat je het snapt en dat het lukt!! succes!! Haha!

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-04 10:16

Sily schreef:
Probeer het eens zo:

Op start drukken en dan op configuratiescherm, dan op gebruikersaccounts, als het goed is moet daar wat instaan over de wachtwoorden en kan je die ook wijzigen.


Jeej gelukt Haha!, thanks voor de tips

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 10:20

van AM naar FZ

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 12:12

mooi zo!!!! haha