Gisteren een dagtocht gemaakt

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
paardenmaf

Berichten: 824
Geregistreerd: 12-04-04
Woonplaats: Westland

Gisteren een dagtocht gemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-04 11:10

Gisteren een dagtocht gemaakt

Gisteren heb ik met 'Shininghorse' en een andere vriendin een dagtocht gemaakt. Het was mega gezellig en leuk!! Maar ging natuurlijk niet vlekkenloos!! Haha!

Ons avontuur weten? Neem een zak popcorn en een fles prik en lees dit malotige verhaal!! Haha!

Nou het begon allemaal al goed. De avond voordat we zouden vertrekken, belde shininghorse mij op dat mijn paard, zojuist een ijzers was verloren! Damn! De 4e al in 2 maanden! Dus ik kon zowieso niet op mijn eigen paardje mee Huilen

Shining's paard was wel in staat de dagtocht te rijden! En Mies (andere vriendin) mocht met haar vz haffie mee!

Dolle pret, alleen een paard te weinig. Na veel geregel mocht ik van de eigenaar van de haffie's op een van zijn paarden mee!!!

Wij dus op pad gisterochtend rond 9:15. Mies had een beetje last van d'r bips omdat ze met skaten was gevallen, dus vroeg of ik met haar wilde ruilen, ik vond het best.

Huilen binnen 100 meter.......... kon ik een 6 delige boksessie niet uitzitten en werd ik zo afgelanceerd........... Weer teryg geruild van paard.

Toen we een dorp verder waren brak het stiek van mies haar veiligheidsbeugel dus weer afstappen en een van mij omgedaan. (ik dus telkens een beugel kwijt hahaha)

Nog geen 5 minuten later hing shininghorse met paard in het prikkeldraad!! Bloeden joh bloeden, maar eigenlijk was het maar een krasje van een cm. Dus wij weer verder. Slim, het paard even ontsmetten in de zee, helaas was het toen al mega druk op het strand! Dus shining dapper met paard tussen de meute door.

Toen we weer op de pad gingen, struikelde m'n haffie en viel zo op d'r snuitje.........

We zijn toen direct naar een grasveld gereden (duurde nog een half uur geloof ik) waar we rust gingen houden. Mies ging effe wat halen bij de Mac Donalds dus ik hield effe haar haffie vast.....................
Ze gingen niet echt synchroon aan elkaar grazen dus telkens werd ik half uit elkaar getrokken.........

Toen mies terug kwam heeft de haf waar ik op reed me patatjes opgegeten............ en plukte ze ook nog heel de boom kaal waar we onder stonden.

Ik ging even bekijken hoe mijn bil er uit zag na de val, begon al lekker te kleuren........ waarchijnlijk bij de val ook me enkel verzwikt want die begon steeds meer zeer te doen en op te zwellen.

Maar vol goede moed reden we weer verder, we hadden welk heeeeeeeeeel veel lol!! Mies kreeg zo'n zeer overal dat ze weer met Shining ruilde van paard.....

Het was dol comisch, haar op die haf te zien zitten! Maar nu ging het toch stukken beter!! En ieder zat tevreden op een paard.

Na een eeuwigheid (?) rijden, waren we zo verdrogd dat we een ijstentje gingen zoeken, de eerste was dicht en de tweede was op de boulevard... Wij die paarden geparkeerd en heerlijk genoten van een blikje fris. Terwijl de haffie's zich volpropte met gras. Dat werd dus operatie haffies om al dat gras weer van dat bit af tekrijgen want het werd een beetje propvorming, zeg maar.

Toen we weer op wilde stijgen kwam er 2 meisjes aan lopen en de een sloeg 'vriendelijk bedoeld' de haf waarb shining op reed op ze achterste!!! Hoooow dan moet je weer uiterst vriendelijk aan zo'n 10 jarig kind uitleggen dat ze nu wel in het ziekenhuis had kunnen liggen.......

We gingen weer richting huis en dat verliep eigenlijk vlekkenloos (wel 1000 kinderen, die paardje willen aaien) Nog zo'n leuke, vlak bij huis toen we allemaal weer op het eigen paard gingen, kwam er weer een meisje mag ik op dat paard rijden? ik hoop nog nooit paard gereden! Grrrrrrrrrrrrr na 50 x per dag ben je dat best zat! De woeste pony's boden uitkomst want die gingen op de vuist met elkaar!! Nou die kids weer vertrokken natuurlijk!!

Eindelijk hebben we alle paarden lekker gewassen en een snoepje + dikke knuffel gegeven!! Het was een waanzinnige dag!!! Met hier en daar wat kleine drama's maar ach........ we hebben gelachen!!!

Bedankt Shininghorse en Mies + paarden voor een te gekke en onvergetelijke dagtocht!!!!!

Bedankt Stormpjes dat we met jullie paarden mochten Bloos vond ik echt super!!!

Hahahaha nou dit was ons avontuur, voor een rustig ritje moet je dus bij een ander wezen!!! Nu, zondag, doet alles me zeer van de val!! Me enkel zit in het verband maar verder, was 't SUPER!!!!!




Hakuna Matata! :D


_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 11:56

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, was super he?! Haha!:D:D
Volgende maand weer! Haha!

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 12:18

{lang verhaal}
hoop gebeurd, maar je hebt in ieder geval een leuke dag gehad Haha!

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

SpetterMacho
Berichten: 592
Geregistreerd: 18-02-04
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:07

hihi heb ffies dubbel gelegen maar volgens mij hebben jullie het onwijs gehad ...

profieltjuh vernieuwd


_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:14

jaaaaaaaa, het was echt super!!! die dagtochten zijn echt wauwie!!

alleen heeft m'n paardje nu wel een beetje last van d'r beentjes.... waarschijnlijk omdat d'r hoefijzers weggesleten zijn, dus ze loopt nu helemaal scheef :S

paardenmaf

Berichten: 824
Geregistreerd: 12-04-04
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-04 21:34

Ja het was echt mega gaaf!!!

Hey, spettermacho we hebben bij jou in de buurt gereden namelijk van hoek van holland, monster, kijkduin, en daar ockenburgh, madestein en toen de duinen naar scheveningen!!! Haha!

Hakuna Matata! :D

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 20:54

je hebt het echt heel leuk geschreven! lag zelf helemaal dubbel hier (zie het al helemaal voor me) jullie hebben ondanks alles volgens mij een geweldige dag gehad *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ikkedus, Laj1, Lanoca, mino1, Pellelilly en 42 bezoekers