Ik daarnaar toe gestapt en heel rustig aan gedaan ging allemaal prima had hem de dag ervoor al op stal gezet. (krijg hem vaak niet uit de wei, iemand nog tips
). Sylvia en newie kwamen OOK net aan was een half uur te vroeg ofzo
. Wij nog een paar rondjes gestapt toen Sylvia een trailer zag rijden dus wij wachten op Marleen. Die er ook aardig snel was. De paardjes dribbelen en wat druk maar ach dat is wel vaker als ze met zijn allen gaan toch? Eerste stuk ging heel goed
Ook ff het water in geweest enz. Pako van Marleen durfte niet
:P:P Toen verder gereden. Bij de wei van Newie aangekomen was daar een soort grasveld met erg hoog gras...... Mikcey was een beetje druk dus ik wou igl ff zijn energie kwijt zeg maar. Dus de andere twee paarden wachten ik ff een rondje galopperen toen ik weer in wou houden brak mijn hoofdstel af (heb een Hackemor) Toen schoof de neusriem zeg maar onder zijn neus door en de frontriem over zijn oren
Met als gevolg dat hij geen hoofstel meer omhad dat ging over zijn net
Ik het nog geprobeert hem voor Newie te zetten maar hij liep er dwars doorheen daar gingen we over de geasvalteerde weg keihard wist niet dat hijh dat kon
Ik zag de auto echt op me afkomen en kon niets anders doen dan rustig blijven en Hohohohoho roepen en vooral nietin de stress schieten anders zou hij nog meer gaan..... Ik had niets om hem te stoppen had niet in mijn handen had het hoofstel in mijn handen alleen dan zonder paardenhoofd daardoor....... Keihard ging hij dacht dat die de groenekruisweg overging maar net voor dat hij daar was kwam hij op het gras en gleed (god zij dank
) uit.......... En gelukkig had ik hem nog vast.... Hij bleef nog heel even liggen maar stond vrij snel op. Toen kwam de baas van Sylvia en zei dat hij maar beter naar de slager kon
Verdere detals....... Tja moet je maar vragen hij heeft dus niet veel alleen twee schrammentjes en is was stijf........... Ik heb ook niet veel ook alleen wat stijf
Alleen toen ik terug naar huis ging lopen kreeg hij een soort beroerte dus ik heb snel door laten lopen en een stukje verderop laten eten.... Toen ging het weer hij was volgens mij echt bang....... Op stal goed de wondjes schoon gemaakt en op stal gezet wat eten gegeven en zelf even weggegaan om het wat bij de laten komen. Toch daarna maar de wei op hij was nu weer nrmaal later op demiddag nog ff wezen kijken en speelde alweer met zijn vriendjes GELUKKIG............
Tja wat had er gebeurd als ik eraf was gevallen om het asfalt of ik hem losgelaten had of als hij over het hek zou springen de weg op naar de auto's die daar hard rijden........
Groetjes Yvette

). Dat hoofstel daar brak een riempje af van het kettinkje (het hoofdstel heb ik lang niet gebruikt en dus ook niet ingevet *STOM* daardoor is het leer stug geworden en omdat ik hem wou stoppen afgebroken........