Gomir op springwedstrijd (L)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Gomir op springwedstrijd (L)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 18:22

vandaag was ik mee met een vriendin die moest springen, natuurlijk heb ik veel foto's gemaakt en oa van Gomir met haar paardje in het L!!

in het 2e parcours werd ze 1e!!! OK dan!

alles staat wel door elkaar!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
samen met Chris(pony van Bodien)

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 18:28

hele mooie springfoto's!!
jou paardje springt ook niet echt met een mooie techniek, net als mijne

[HAW] Springfoto's van cambol

Maar boeie ja, als ze het pakoer maar rondkomen Knipoog

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 18:33

Heel gaaf paard zeg! Komt er super ruim overheen
Gefeliciteerd Gomir met je 1e parcours Lachen

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 18:33

Wat leuk!

Damn wat ziet de combinatie er netjes uit zo in het blauw OK dan!
Net echt!

Was ie verder braaf?
Denk aan de foto's te zien dat Carina namelijk best haar handjes weer vol had Knipoog

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 18:57

Carina had zeker haar handjes vol....Verdrietig Ik kon er weer bijna niet opkomen en met losrijden was het echt een drama...Ik wilde hem eigenlijk al afschuiven naar een prof Clown
Ging er drie keer bijna af in de losrijbak dus ging al lekker met vertrouwen het eerste parcours in (en Franeker vorige week ging ook al niet fijn dus ik zag het even niet zo zitten)
Had op de eerste hindernis meteen een geweldige fout, hij sprong helemaal niet, ik had wel heel mooi controle, maar dat werkt voor dit paard niet zo Verder nog een pechfout op vier, maar het eerste parcours liep helemaal niet fijn Verdrietig
Paard op de trailer gezet en even met de prof waar ik hem daarvoor naartoe wilde schuiven overlegd Knipoog Die gaf me wat tips voor het tweede rondje, ik moest hem maar eens gewoon laten lopen. Niet mooi willen rijden, dan gaat hij maar een keer hard...
Voor mijn gevoel ging ik het tweede rondje met een noodgang, maar voor het oog scheen het wel mee te vallen Het hielp iig wel, want we bleven 0 en waren ook nog eens de snelste Haha! Weer 15 euro verdiend Tong uitsteken *LOL* (startgeld is er iig weer uit)

Dat hete zie je trouwens wel terug op de foto's...Bloos! Ik kan dan niet zo mooi met mijn hand meekomen op de sprong, normaal gebruik ik kawa haar elastiekjes altijd( Haha! ), maar dan brengt hij zelf zijn hoofd niet naar voren en omlaag en dan is er voor mij ook weinig mee te gaan
Het ziet er echt uit of ik vreselijk veel druk heb, terwijl ik mijn handen gewoon open heb, ik heb helemaal geen druk voor(dat is ook juist het vervelende...)
Ik moet het gewoon leren accepteren, het is zijn manier van springen en hij loopt zo ook heel simpel door het parcours. Maar voor mij is het wel heel raar rijden Bloos

De eerste twee foto's zijn trouwens van het eerste parcours, de laatste allemaal van het tweede parcours Had even wat hulp nodig om de ring weer in te komen, hij stuiterde iedere keer weer richting parkeerterrein Clown

Tabitha, bedankt voor het maken van de foto's, ze zijn super gelukt
En het was ook leuk om Bodien eens bewust te meeten Haha!

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 19:44

heej!!

weer super foto's tabitha!!
het ziet er geweldig uit gomir, ik vond het ook ontzettend leuk om jou eens bewust te meeten Haha!

Echt geweldig paard dat beest van jou! vind hem zó cool!
nimmerdor, foto's zijn maar moment opnamen, en dat paard was harstikke heet en had er enorm veel zin in, dus alleen van deze foto's kun je niet concluderen dat ie een slechte techniek heeft

suusketjes
Berichten: 6
Geregistreerd: 29-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 19:48

Maar boeie ja, als ze het pakoer maar rondkomen Knipoog[/quote]

Haha als ze het pakoer maar rondkomen... volgens mij wil gomir liever het parcours rondkomen Bloos

Siets

Berichten: 8417
Geregistreerd: 22-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 19:52

Ziet er heel erg netjes uit . Jullie passen goed bij elkaar!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 19:57

leuke pics!!

ja wel jammer dat ie zo zonder rug blijft springen he...
zo te zien zit jij m niet in de weg
het ziet eruit alsof ie te hard gaat, te hard aantrekt ...
en dat met alle geweld aan de andere kant van de sprong moet komen Haha!
moeilijk op te lossen
goed van je dat je m zo netjes stuurt ! OK dan!

off-topic : sorry siets, maar wat heb jij een vreselijk irritant onderschrift met al die smileys...

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 19:59

leuke fotos
hij springt er leuker ruim over heen
netjes hur
gefeliciteerd!!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 20:00

jaja het was wer een kunst om ze op de foto's te krijgen Haha!

otje was weer lekker gestoord...helaas zit het in de familie!!

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 20:04

Ik heb niet veel verstand van springen en bepaalde technieken, maar volgens mij heeft het paard er wel echt lol in. Hij heeft overal de oortjes naar voren en dat geeft wel een heel leuk beeld, moet ik zeggen.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 20:36

@Bodien: Dat had ik idd ook al in het topic van NImmedor gezet. Op zich springt ot niet slecht, maar hij basculeert te weinig. Voor- en achterbeen is super en hij wil overal over, maar hij maakt zich niet rond op de sprong Ach wat zou het, dat doet For Pleasure ook niet Tong uitsteken

@Siets: bedankt

@crossmonster: Ik zit hem voor mijn gevoel ook niet in de weg, maar op de foto's lijkt het net of ik teveel hand eraan houdt. Heb alleen helemaal geen druk in mijn hand en geef nooit meer teugel dan nodig is (SGW achtergrond hè?! Haha! ) Als ik hem op de sprong trouwens losgooi en daarna weer contact moet maken geeft dat helemaal leuke acties los-vast accepteert hij niet zo Knipoog
Hij wil er ook erg graag over, dat heb je wel goed ingeschat
Dat ik hem het tweede rondje met wat meer grondtempo reed ging het echt stukken beter. Toen hadden we geen ruzie meer over het tempo en dan springt hij iets fijner, maar echt door het lijf komt hij niet

@reddytobias: Het zit zeker in de familie Clown Waar zijn we aan begonnen...Tong uitsteken

@mikkie: Dat zie je goed hoor. Die oren zijn altijd zo, daarom denk ik ook niet aan een medische oorzaak voor zijn manier van springen Hij heeft in het verleden wel eens vastgezeten, maar dat merkte ik ook echt aan hem. Toen was hij echt zuur op de sprong en vluchterig erna, dat heeft hij nu niet. Het is nu echt enthousiasme, alleen voor mij weleens lastig onderweg Knipoog

Mendi

Berichten: 2287
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 20:50

Hier zit een fan ! Leuk om je eens in actie te zien Haha! !!
(Ot heeft wel wat weg van een kangaroe met die springtechniek... Bloos Oeps, sorry! Bloos! )

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 20:51

gomir schreef:
@mikkie: Dat zie je goed hoor. Die oren zijn altijd zo, daarom denk ik ook niet aan een medische oorzaak voor zijn manier van springen Hij heeft in het verleden wel eens vastgezeten, maar dat merkte ik ook echt aan hem. Toen was hij echt zuur op de sprong en vluchterig erna, dat heeft hij nu niet. Het is nu echt enthousiasme, alleen voor mij weleens lastig onderweg Knipoog


Dat geloof ik graag dat dat enthousiasme wel een tegen je kan werken.
Maar persoonlijk vind ik dit beter uitzien dan een paard met een super techniek, maar wel een hele norse/ boze uitdrukking. Hier straalt plezier vanaf, voor het paard tenminste.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 20:54

Nandoman schreef:
Hier zit een fan ! Leuk om je eens in actie te zien Haha! !!
(Ot heeft wel wat weg van een kangaroe met die springtechniek... Bloos Oeps, sorry! Bloos! )



heb je die foto nog nooit gezien van SGW ROden, heb ik echt een haas gefotografeerd!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:05

Een kangaroe, een haas, nog even en ik heb geen paard meer maar een olifant Tong uitsteken Haha!

Ik kan er ook niet zo mee zitten dat hij die rug er iets uithoudt Mikkie hij komt er heel simpel mee over dikke oxers, het paard springt gewoon zo het fijnste, daar doe je toch niets aan En zolang hij met zoveel plezier rondloopt ben ik tevreden Party!!
(je zou eens SGW-foto's moeten zien van deze Knipoog )

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:07

Leuk paardje!
Wanneer ga je met Barry starten Schijnheilig ???????????????

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:16

Mag ik er ook onderdoor Clown Tong uitsteken Dan wil ik het best weleens proberen...Vallen kan ik dan iig niet, zet ik gewoon mijn voeten op de grond Haha!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:19

Tong uitsteken OKey Tong uitsteken
Misschien zijn er paarden wedstrijden voor kleine pony's Schijnheilig

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:19

die 3e foto Haha!
hoe hoog was dit?

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:31

Het was een L-parcours Guanacotje, het stond dus ongeveer 1.10m *LOL* (al stond niet alles op maat Knipoog )

Ik zal eens informeren Inkie Haha!

Tygahno

Berichten: 262
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:15

Gomir, wat zien jullie er netjes uit in het blauw, het staat echt super OK dan!

Gefeliciteerd met je 1e plaats OK dan!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:28

Thanx Tygahno
Mooi setje zo hè?! Lovers

Heb je het nog een beetje gered vandaag Verward

anita

Berichten: 2155
Geregistreerd: 18-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:58

Prachtige foto's! Gewoon super leuke combinatie!
Hij springt dan wel niet zoals het hoort maar hij komt er evengoed super ruim over. Leuk om jullie te zien springen!