Binnekort hoger parcours starten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Binnekort hoger parcours starten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-04 20:20

Hoi,

Volgende week zondag is het weer jumping in onze manege. Ik ga proberen om dit keer een proefje hoger te starten. Ben alleen een beetje bang dat ze haar weer gaat *overspringen* en zo haar weer zal zeer doen aan haar pezen. (Ik weet het, haar pezen zijn 100% genezen verklaard, maar toch blijf ik er schrik voor behouden Verward toch vrij logisch denk ik, Verward )

Hoop dat het goed gaat, maar ik kan natuurlijk altijd zien hoe ze in 60-70cm het doet, en dan beslissen of ik er nog eentje hoger start. Knipoog

Ben wel eens benieuwd hoe ze het zal doen Verward *LOL*

Groetjes,

Esther

PS, foto's en uitslag zullen na volgende week zondag wrs wel online te lezen zijn Knipoog


Patje21
Berichten: 4
Geregistreerd: 30-05-04
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:33

Hoi,
Kijk springen is erg leuk maar zoals je zegt dat je paard "slecht pezen" heeft dan zou ik toch voorzichtig zijn en denken aan je paard!!
Je kan daarna altijd kijken hoe ze daarop reageert. of je kan ook eerst gewoon oefenen op hoger niveau.
In ieder geval succes!!

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:49

idd zou ik ook wezen. wat is overspringen eigelijk?

Happy in me eigen huis met mijn 2 katjes Joris en Lana

eveliene
Berichten: 36
Geregistreerd: 30-05-04
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 09:02

ik zou in de bak op de manege of als je die hebt bij jou thuis de hindernissen springen die je moet kunnen voor de hogere klasse en dan beslissen of jullie er klaar voor zijn of niet.

ik zoek een niet te dure E-pony tussen de 5 en 15 jaar oud dat kan dressuuren en niet te wild is

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-04 20:36

joke20 schreef:
idd zou ik ook wezen. wat is overspringen eigelijk?
ze gaat dan te hoog springen en te hard springen ,waardoor ze hard neerkomt, maar dat is er nu wel uit denk ik (hoop ik) door veel lage sprongen te hebben gedaan, en hoger even te laten Knipoog

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 21:43

Ik vind dat je het moet proberen, en jij kan dat overspringen altijd tegenhouden.

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 12:51

WenckeLover schreef:
Ik vind dat je het moet proberen, en jij kan dat overspringen altijd tegenhouden.

Ik denk dat ik het ga doen ( hangt er wel vanaf hoe het parcours staat, dus de aaneenschakeling zeg maar van de sprongen, want soms staat die heel raar Verward ) dus daar ga ik naar zien. Staat ie een beetje redelijk, doenbare afstanden en bochten, dan probeer ik eentje hoger

en dat overspringen, weet niet hoe ik het kan tegenhouden? Verward

groetjes, Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: marieke_483, melis_93 en 24 bezoekers