Destijds niet voor niets....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Destijds niet voor niets....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 21:46

Mijn haar blond geverfd... Blond

Na een avondje bij mijn paard, wilde ik weer te scooter naar huis..
Het sleuteltje zat in mijn tasje,deze deed ik in de klep,waarop ik die DICHT gooide...

TSjaa..Gelukkig was een vrouw van stal zo aardig,me even thuis te brengen..Later zijn mijn vader en ik terug gegaan en hebben na wat prutsen die klep weer kunnen openbreken...Zonder schade gelukkig,aangezien de scooter niet van mij is..

Oke,wie steunt mij met meer van dit soort acties?
Dan voel ik me misschien iets minder blonT... Haha!


Juut

Berichten: 6898
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 21:59

Tja, instant domheid??? Tong uitsteken Haha!

Handig he...brandgel
Epona paardenmassage
Leef vandaag, niemand heeft je morgen beloofd

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 22:22

Tja, heb laatst ook een soort gelijke situatie gehad. Bloos
Ik wilde nog even naar de bouwmarkt, wilde uitstappen en krijg ongeloofelijke kramp in mijn voet. Kist uitgedaan en even mijn voet gemasseerd. Hierna de deur dichtgegooit...........en kom tot de ontdekking dat ik de sleutels nog in het contact heb zitten Zij zijn groot en ik is klein! (het waarschuwingspiepje hiervoor werkt bij mij niet)
Mijn reservesleutel zit in mijn tas, die op de bijrijdersstoel staat..... Boos!

Uiteindelijk de ANWB moeten bellen, die vragen of ik mijn pasnummer weet, mijn rijbewijs bij me heb en de kentekenpapieren.....jawel, in mijn tas, in de auto..... Rolleyes
Na 15 minuten komt de ANWB, die op professionele wijze gelukkig mijn autodeur weer openkrijgt.....

Blont genoeg??!! Blond

Veni, vidi, vici

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-04 11:08

Whahaha, dank je wel,
dit is echt een hart onder de riem Haha!

Vinaba

Berichten: 9757
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 11:13

hahahahaha ja inderdaad Tong uitsteken

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 12:07

hahahah zo had ik dta ook een keer, heb hem met de schroevendraaier opengekregen. pfoe....

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 12:09

Nee dus echt niet voor niks je haar blonT geverft haha Tong uitsteken

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 12:20

Dat kan de beste overkomen.
Zo ben ik eens een keertje met mijn moeder naar de Makro gereden. Daar mag je geen handtassen mee naar binnen nemen, dus wij de tassen achter in de auto en naar binnen. Ik wilde binnen een karretje pakken en vroeg de autosleutels aan mijn moeder (daar hangt zo'n muntje aan). Antwoord zij:"Mik, maak me niet gek, die heb jij"......... "Ik????? Verward , nee jij"
Wat bleek nou, heb ik de sleutels van de auto in de tas gedaan, de tas achter in de auto gezet en de klep dichtgeslagen. Bloos! Als een wonder was ik ook nog eens vergeten om de bijrijderskant af te sluiten, ds goddank heb ik de ANWB niet hoeven bellen. Haha!

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 12:44

Ow zo heb ik nog wel een paar domme acties gehad.
Met de scooter.
Had het slot om het achterwiel van de scooter gedaan, en reed zo weg met slot en al *LOL*
Verder een keer na de stad gegaan met scooter, propte de budiezit tot de noktoe vol, toen dicht.
En ik wou naar huis, en tsja wil je budiezit niet open.
Bel je je paps.
Komt speciaal naar l'warden, en komt ie aan, had ik hem al open *LOL*
Maar dat lijkt me echt eng, je sleutels in je budiezit te doen Scheve mond
Heb niet eens een reserver sleutel

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 13:28

ja.. en natuurlijk gewoon de voordeur dichtgooien en samen met m'n zusje naar de super gaan.. terug komen en om de sleutel vragen.
zegt leonie "ik dacht dat jij die mee zou nemen?"
nou nee dus.. en m'n pap was weg en m'n mam zat in bad.. gelukkig was het lekker weer en zijn we gewoon gaan zitten wachten tot m'n pa terug kwam..
maar erg snugger wás het niet Tong uitsteken
toen had ik trouwens nog bruin haar Tong uitsteken

always bring a banana to a party. bananas are good!
Neej fotografeert! rckfotografie.nl
Ned Lux Int Bel Dk Hr Ch. Forever Texas from ChurchKnights NJK'11 BelW'12 BNLW'14 BNLW'16 AmW'16 NVK'18 VWW'18 DVV'18 AmVW'18 BelVW'18Ollie heeft er een broertje bij: Highclare Rob Roy NJK'17 BNLJCh'17 JW'17 BJWNL'17 BJWBE'17 BEJW'17 Jamie

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 13:37

Oww dat heb ik ook een keer gehad ( tsja ben van nature blond dus het zal me zeker nog wel een keer gebeuren ) . Ik was in de stad met een paar vriendinnen ( s'nachts Lachen ) en toen deed ik hetzelfde. sleutel in tas en tas in de buddy boem dicht. Tsja daar sta je dan . Iedereen lachen.. Dus ik mijn ouders wakker gebeld of ze wouden kijken of ze een reserve sleutel hadden van mijn scooter want ik wou hem niet openbreken. Gelukkig hadden ze die en kon ik die opkomen halen. Ze waren alleen niet zo blij dat ik ze wakker gebeld had Haha!

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

Sanne86

Berichten: 966
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 13:40

haha je bent niet de enige... ik ging laatst naar mijn pony en toen kwamen mijn zus en moeder daar om te wandelen dus ik doe de kist op slot omdat er allemaal mensen kwamen en ik dacht ik berg alles op en ook mijn jas (met sleutels Schijnheilig ) in de kist want het was warm dus ik kom terug wil mijn kist opendoen.. eh ja? de sleutels liggen dus in de kist en de reserve sleutels? ja die lagen daar ook nog in omdat ik geen goed plekje had gevonden..

Go jij! Go jij!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-04 15:14

Geweldig die verhalen! Haha!
Begin me steeds een beetje minder dom te voelen Haha!

Letizia

Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 15:19

Ik ben erg blij dat we onze auto alleen met de sleutel dicht kunnen doen, anders had ik ws. al heel wat keertje de sleutel in de auto laten zitten.

Alocasia

Berichten: 1568
Geregistreerd: 10-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 15:29

parouscha schreef:
Ow zo heb ik nog wel een paar domme acties gehad.
Met de scooter.
Had het slot om het achterwiel van de scooter gedaan, en reed zo weg met slot en al *LOL*


Dat heb ik BIJNA gehad! Ik kwam er nog net op tijd achter dat ik dat slot erom had zitten, (wat was ik blij dat hij op het standaard stond Tong uitsteken)
Mijn sleutels zijn ook al een x afgebroken bij het tankstation, gelukkig niet mijn schuld maar die van de tankstation-man die zo 'aardig' was mij even te helpen met tanken Haha! Hij heeft wel 100x zijn excuses aangeboden Tong uitsteken

Preddy

Berichten: 2627
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 18:36

Hhahah ik heb het ook een keer gehad, midden in de stad. Ik heb nogal een stoere scooter (nee niet opschepperig bedoeld ofzo) maar hij maakt nogal indruk op veel scooterliefhebbers
(lees 16 jarige pubertjes) Dus er stonden een paar van die groepies, en die stonden mij te bekijken hoe ik dat ding op slot ging doen enzo, en voila buddy dicht en daar zaten mn sleutels in! Ik schaamde me dood daar! (ik was namelijk erg nonchalant en stiekum wel een beetje stoer aan het doen..)UItendelijk heeft een agent me geholpen met mn buddy open te breken (zeker vroeger een prof inbreker geweest vroeger? er was nl helemaal geen schade!!) en toen had ik mn sleutels weer... Hhehe wat schaamde ik me dood..
En dat slot incident heb ik onlangs ook nog meegemaakt, ik gaf gas en stond meteen weer stil! Scheur in mn slot.. Bloos

I used to be schizofrenic, but we are okay now...
Gezocht: Prins.. Paard heb ik al!

Whoever said money can't buy happiness, obviously didn't know where to buy a horse

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 18:38

Preddy schreef:
Hhahah ik heb het ook een keer gehad, midden in de stad. Ik heb nogal een stoere scooter (nee niet opschepperig bedoeld ofzo) maar hij maakt nogal indruk op veel scooterliefhebbers
(lees 16 jarige pubertjes) Dus er stonden een paar van die groepies, en die stonden mij te bekijken hoe ik dat ding op slot ging doen enzo, en voila buddy dicht en daar zaten mn sleutels in! Ik schaamde me dood daar! (ik was namelijk erg nonchalant en stiekum wel een beetje stoer aan het doen..)UItendelijk heeft een agent me geholpen met mn buddy open te breken (zeker vroeger een prof inbreker geweest vroeger? er was nl helemaal geen schade!!) en toen had ik mn sleutels weer... Hhehe wat schaamde ik me dood..
En dat slot incident heb ik onlangs ook nog meegemaakt, ik gaf gas en stond meteen weer stil! Scheur in mn slot.. Bloos


polities worden ook opgeleid in openbreken Scheve mond ( heb ik tenminste begrepen )

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 18:44

Ik heb het ook eens gehad, toen ik ging tanken. Sleutel in mijn buddy seat gedaan en dichtgegooid. Moest ik bij het tankstation gaan vragen of ik ajb naar huis mocht bellen, dat mocht gelukkig, en toen kwam mijn vader met het reservesleuteltje. Maar ik stond wel zo opgesteld dat niemand er meer door kon om op die baan te gaan tanken.
Maar ja, ik ben dan ook wel zo Blond als het maar zijn kan... Haha!

:D M2 + 8 :D

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 18:45

En dan mag dat he?! Knipoog Haha!

:D M2 + 8 :D


CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 18:46

whahahaha MUTS !!!!

ik ben ook wel zo iemand hoor
maar wat sleutels betrefd valt het nog wel mee,
ik heb andere blunders Tong uitsteken

maar echt weer iets voor jou kelly Haha!

* bukt !!*

dakota
Berichten: 420
Geregistreerd: 31-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 19:48

Wat wij thuis een keer gedaan hadden was ook super erg! We gingen met zn allen weg (weet niet meer waarheen), mn moeder ging het alarm erop zetten en deed vervolgens de deur dicht! Alleen de sleutel zat nog aan de binnenkant in de deur! In onze achterdeur zit standaard een sleutel dus zo konden we ook niet naar binnen! De buren hadden nog wel een huissleutel van ons, maar als de sleutel in de binnenkant van de deur zit heb je daar dus niks meer aan! Uiteindelijk hebben we met behulp van de buren en hun kleerhangertje de sleutel uit de binnenkant van de deur gekregen!

VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 20:07

haha gelukkig kreeg je vader hem wel open!

Ik ben ook blonT hoor! ik weet alleen niet of k het op bokt wil zetten Tong uitsteken
Oke...

Zaterdag ging ik vetten, en ik wist niet welk spul ik moest hebben om te reinigen duss ik belde heleen, en ik moest dus een geel flesje, en ik keek in de KAST en daar stond 1 geel flesje en de uitleg was duits dus dacht ik van ooh zal wel goed zijn... niet dus.. Bleek het anti rotstraal spul te zijn.. Het gele potje stond niet in de kast wat ik wel dacht :S

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-04 21:28

Ooooh,wat geweldig die reacties weer...Whaha,heb me met moeite onder deze computertafel kunnen uithijsen Haha! Haha!

Citaat:
maar echt weer iets voor jou kelly


Dat blijkt wel...Hier in deze omgeving worden dit soort acties al enige tijd ' Kelly acties' genoemd Bloos! Haha!

Maar bedankt weer allemaal! Ik voel me al een stuk minder dom Haha!

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:36

Haha, ik had dat altijd met de kast van mijn verzorgpony... Haha!
Ik vergat altijd mijn sleutels eruit te halen als ik het slotje dicht klikte. Meestal konden we het slotje zo open knippen, totdat we na een inbraak een heel dik slot kregen. Bloos Haha,ik heb zo heel wat sloten versleten. Bloos Haha!

how sweet can it be to be loved by you

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:46

Been there... Haha!
Heb ook al een keer de scootersleutel IN de klep van de scooter gestopt... gelukkig ook weer open kunnen breken...

Dat was al een paar jaar geleden, maar ik heb deze week ook weer een paar ontzettend blonde acties achter de rug:

*'s Ochtends vroeg op m'n werk, ik heb zo'n pasje waarmee ik dan naar binnen kan. Sta ik daar om 7 uur 's ochtends mijn PINPAS er door heen te halen... deur gaat niet open natuurlijk. Na een paar pogingen zag ik het Haha!

* Volgende ochtend, wéér rond 7 uur. Sta ik voor de slagboom van de parkeerplaats van mijn werk, en houd de parkeerpas voor het apparaat zodat die slagboom omgoog gaat. Normaal hoor je dan een piepje (als het apparaat de pas inleest) maar nu niet.. dus ik balen en die pas nog een aantal keren erbij... geen resultaat. Tot er een collega langsloopt: "Hé, hij is al open hoor!" ZUCHT stond ik dus stil voor een open slagboom Haha! Haha!

* En ook deze week, heb ik een van de flapjes die over de singelstoten van mijn dressuursingel gaat (was afgebroken) er weer op genaaid, maar dan wel precies verkeerd om, met als eindresultaat dat de twee zijden waar géén klitteband zit (:D) op elkaar kwamen en de flapjes dus niet dicht konden
(vast niemand die dit kan volgen Haha! Knipoog ) maar dat kon ik dus ook mooi weer overnieuw gaan doen... Rolleyes

Hoezo blond ?!

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, Maartje_M, Natascha en 28 bezoekers