bijna 2 x de sloot van dichtbij gezien

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

bijna 2 x de sloot van dichtbij gezien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 13:15

Haha!

we gingen met zijn drieen even leuk een buitenrit maken, ik op jeanny BeNGeL op flame en chestertje op chester. op den duur ik en BeNGeL geruild.
op de terug weg wou flame (waar ik dus toen op zat) niet achter chester van dan. dus ik geeft hara een schop en een tik op haar nke, dus zij rent voorbij chester en gaat dwars over de weg op de sloot af. Aangezien ik al vaker met haar in de sloot heb gezeten en zij dat geweldig vind *LOL* dacht ik daar ga ik. ik met alle macht die knol omgestuurd, net gelukt op het randje stond ze en toen schoot ze de ander kant op en wou ze in die sloot gaan, aangezien mijn teugels in de war zaten, kon ik haar maar moeilijk weer ercht krijgen, mar het is gelukt OK dan! Hoezo een bijdehand paard? Het kan echt een draakje zijn, als ze haar zin niet krijgt. dit doet ze ook als je helemaal alleen gaat, maar dan houd ze alleen niet mer op en zit ze dus echt in de sloot Boos!

Ashleey_

Berichten: 5752
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 13:17

hahaha wat grappig!! Nagelbijten / Gniffelen

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 13:37

haha kun je wel zeggen ja Haha!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 15:12

Niet als er net een auto, wandelaar of fietser langs langs komt Boos!...
Dit vind ik geen leuke grapjes van een paard, maar gevaarlijk...
Sterkte met buitenritten Alike, ik hoop dat je haar deze grapjes snel afgeleerd krijgt!

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 20:21

dank je moet wel lukken Haha! gelukkig is het meestal niet druk op de weg. en als er wat aankomt ga ik gewoon stilstaan als ze wil gaan ouwehoeren, dat vind ze ook best