Stemmen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Stemmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 12:45

Ik mag dit jaar voor het eerst gaan stemmen {jaja Tong uitsteken}
maar ik heb geen idee op wie, dus aan iedereen die dat wel al weet: op wie ga je stemmen en waarom????

ps heb ook die stem-wijzer-test ingevuld maar daar snapte ik niks van.. Blond

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 12:50

Je krijgt op het einde van de stemwijzer dat tabelletje met dat rood en groen, bij de partijen. Ik had bv SP als eerste suggestie met veel groen. PvdA als 2e suggestie met iets minder groen, enz. Degene die bovenaan staat komt het beste overeen met jouw keuze. Als je op de partij klikt, krijg je de vragen die gesteld zijn en de antwoorden die jij, en de desbetreffende partij geven. Groen gekleurd = jullie zijn het met elkaar eens, rood = niet met elkaar eens, grijs = jij neutraal en de partij eens of oneens.

Als je heb gekozen op welke partij je wilt stemmen kun je naar www.ukomttochook.nl gaan en een kieslijst bekijken.

Mijn eigen keus stond op nr 2, PvdA dus. Scheelde bijna niets met SP, maar 1 vraag volgens mij. Ik heb degene waar ik op ga stemmen ook al uitgezocht Lachen Een vrij jong meisje. Spreekt me meer aan dan die oude ballen Knipoog En PvdA, sja, kan me gewoon goed in hun programma vinden... Ik heb er bij de 2e Kamerverkiezingen op gestemd (met een erg foute hoofdreden Bloos en vanwege hun programma), dus ik had al een voorkeur...
Laatst bijgewerkt door Sylvia op 30-05-04 12:52, in het totaal 1 keer bewerkt

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 12:51

Ik ga wel stemmen. Op wie weet ik nog niet, partij iig CDA of CU/SGP. Ik moet er nog even voor in de boekjes en discusieren met m'n pa Haha!

Ik mag ook voor het eerst stemmen dit jaar Haha!

Nadir

Berichten: 12718
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 12:55

Ik mag ook voor het eerst stemmen dit jaar... Haha!
Moet nog uitzoeken hoe of wat... Pff..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 12:56

Ik weet nog niet op wat ik ga stemmen. Ik vind het erg moeilijk nu. Ze beloven allemaal gouden bergen maar nakomen doen ze het geen van allen. Ik moet er nog even over nadenken...

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 14:29