Pauze vulling werd hoofd act!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Pauze vulling werd hoofd act!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-04 09:16

Gisteren werden er onderlinge dressuur,- en springwedstrijden gehouden op manege Lipizza in Veendam.
Een paar maanden geleden opperde de manegehouder, die zelf van het hele westernrijden en ons "stelletje koi-boiz" geen hoge pet op heeft, om in de pauze maar even leuk een paar westernonderdelen te laten zien. Na chaotisch en vaak hilarisch verlopen vergaderingen ,waar hij ook al weer met een scheef oog tegenaan keek, werd er gistermiddag "even" een wedstrijd pleasure, trail en horsemanship neergezet waar je U tegen zegt!
Deelnemers en instructrice strak in het pak, keurig gepoetste paarden, een professionele omroep/muziek installatie en dito omroep, secretariaat, doorman, parcours bouwers, niet bepaald eenvoudige parcoursen en een jury team waar menige wedstrijd organisatie jaloers op kan zijn!
Het publiek(!) en het schitterende weer speelden natuurlijk ook een belangrijke rol, en omdat het geheel zich in de buitenbak afspeelde kregen we spontane kijkers. (Foto's volgen vandaag)

Verder wil ik, namens de hele groep, Corine van harte bedanken voor jouw lessen! Aan de manier te zien waarop jij gisteren stond te stralen was je redelijk tevreden over de prestaties van jouw trainee's. We hebben (prive) lessen (gehad) van geweldige instructeurs, meerdere Ned. kampioenen en op hun paarden, maar de manier waarop jij met jouw tomeloze inzet, enthousiasme en motivatie ons met onze eigen paarden met allemaal hun eigen merkwaardige nukken in groepslessen in nog geen half jaar allemaal naar een hoger niveau hebt weten te brengen verdient een grote PLUIM! Na(ast) de top trainers die we in de bak hebben en gehad hebben, willen we je voor geen goud meer kwijt! OK dan!


Kortom; ik denk/hoop dat we ,met z'n allen, de westernsport weer een beetje hebben gepromoot in een -voornamelijk- engelse omgeving en de manegebaas in het bijzonder een geweldig poepie hebben laten ruiken!



Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 09:28

SUPER!!! Gefeliciteerd met deze geweldige prestatie! OK dan! Ik ben erg benieuwd naar de foto's.

Ob-la-di ob-la-da, life goes on... brah! :D

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38577
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 09:31

WAUW wat enorm leuk om dit te lezen!!!! EN SUPER om zo je trainster eens een FLINKE veer in te steken!! OK dan! Die zit straks met een smile van oor tot oor dit te lezen!!

Ben je een Bokker of een Jokker....


DubbelFun

Berichten: 88476
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 10:07

Ik dacht het Ods Haha!
Mooie promo voor het westernrijden zo te lezen. En hoe denkt de manegebaas nu over het western ???


Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 10:57

Smile, Ods.... Verward ?? Ik kan mijn toetsenbord niet eens echt zien... ik zit met tranen in mijn ogen, bedankt allemaal en vergeet niet dat jullie het ZELF gedaan hebben!

Ik heb (zoals jullie wel merkten)enorm van jullie genoten gisteren en was apetrots OK dan! !!!

Sugarmiss, ik geloof wel dat de manege baas erg veel respect voor onze groep gekregen heeft gisteren. Hij vind het een leuke groep mensen, maar inderdaad van dat Koi Boi rijden had hij geen hoge pet op!

Ik ben heel benieuwd naar de foto's!

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-04 11:01

Ik heb hem nog niet gesproken, ben wel ontzettend benieuwd! Het enige wat hij zou regelen waren de linten die hij tevens zou uitreiken. Echter, bij het zien van onze professionele aanpak wist hij niet hoe snel hij de ,overigens engelse linten -zijn leverancier kende deze niet en geel bestond bijvoorbeeld helemaal niet Verward - aan onze instructrice en show manager moest overhandigen! Hij durfde de bak niet in!


Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 11:27

YESS!! Kijk, dát vind ik nou leuk hé... van die bevooroordeelde mensen eens laten zien hoe het ook kan... In het verleden zijn er helaas nog wel eens mindere demo's geweest die de westernsport meer kwaad dan goed deden, maar dit is geweldig! Petje af voor jullie allemaal!
Ben héél benieuwd naar de foto's!

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

asbe

Berichten: 119
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Kiel-Windeweer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 12:06

Ja, ik vond het een zeer geslaagde dag! Ik was ontzettend nerveus en dan ook bijzonder aangenaam verrast dat ik na afloop de all-round beker in ontvangst mocht nemen. Huilen

We hebben dan ook ontzettend veel en mooie foto's, ik weet niet hoe ik ze moet plaatsen. Maar dat doen we straks in ons eigen computerhoofdkantoor!! Haha!

Paarden schenken de vleugels die ons ontbreken.

United Stables That's US!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 12:16

Wat een ontzettend leuk idee!
Daar had ik graag bij willen zijn.

Ik ben benieuwd naar de foto's.

DennisC

Berichten: 116
Geregistreerd: 11-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 13:31

Het was inderdaad een super performance van onze club!!!!!
We hebben ze even een poepie laten ruiken haha. *LOL*
Alles was super geregeld en erg professioneel aangepakt!!!
Iedereen zag er super uit en alles verliep super.
De manegehouder kan nu niet anders meer dan onze tak van sport ook serieus te nemen!!

En inderdaad gaat onze dank uit naar Corine voor haar geduld en inzet en haar support!!!! OK dan!

Hopenlijk zullen er nog vele wedstrijdjes volgen!!! Lachen

Success means that you get up one more time than you fall down

United Stables That's US!

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 14:36

Maar waar blijven nou de foto's DennisC???

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

DennisC

Berichten: 116
Geregistreerd: 11-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 14:45

Geduld Jeddah geduld!!!

We zijn er mee bezig.... maar we hebben van jou geleerd: neem je tijd!! hahaha *LOL*

Ze zijn onderweg hoor maar een pleasure gangetje gaat niet zo snel! Haha!

Success means that you get up one more time than you fall down

United Stables That's US!

MHSolo

Berichten: 65
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Tatooïne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 16:27

Zo... hier een bericht uit het computerhoofdkantoor! Ten eerste, Het was geweldig OK dan! OK dan! en ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad! Maar nu... waar iedereen op wacht (tatatarataaaaaaaa)... de fotooos (nou ja, een selectie uit wel 130 foto's)

Afbeelding
Voor aanvang van de wedstrijd. Een foto van de crew en de deelnemers.

Afbeelding
En een foto van de deelnemers.

Afbeelding
Dit is Astrid met Asbe Skips Leaguer (Quarter Horse)

Afbeelding
Bert met Sunflowerlady's Jive (American Appaloosa)

Afbeelding
Ingeborg met Lady Bug (WPN (van de manege))

Afbeelding
Mijme met Cactus Legend (Quarter Horse)

Afbeelding
Nina met Legendary Dennis C (American Paint Horse)

Afbeelding
Sandra met Sire Black Poco (Quarter Horse)

Afbeelding
Let op Rainy Lady Santa Bar (Quarter Horse)

Afbeelding
Dit is Ilonka die de belangrijke taak van het omroepen op zich nam. Wat mogelijk was omdat haar man zorgde voor een zeer professionele geluidsinstallatie! Mengpaneel, boxen en de hele mikmak.

Afbeelding
Let neemt de felicitaties in ontvangst van de Ribbon lady/Showmanager en trainer/mental coach en GOEROE!!! Corine Mennuti dus!

Afbeelding
De Grand en Reserve Champion van de dag! Astrid met Asbe en Nina met Dennis!

Goed dit is dus een kleine greep uit het totale assortiment. Hopelijk geeft het een beetje het beeld weer van de dag en de sfeer! Mocht het niet genoeg zijn dan gillen jullie maar!

'I can't get ahead no matter how hard I try, I'm gettin pretty good on barely gettin by'

United Stables That's US!

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 16:44

WAUW!! wat een mooie foto's!!! Echt heel erg leuk, jammer dat ze er alle 130 niet op kunnen!!!

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

MHSolo

Berichten: 65
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Tatooïne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 16:45

Dat kan wel hoor!!!! Haha!

'I can't get ahead no matter how hard I try, I'm gettin pretty good on barely gettin by'

United Stables That's US!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 16:50

Heel erg leuk die foto-impressie! Moet een heel leuke dag zijn geweest. OK dan!

NB eigenlijk horen de foto's op HAW met een linkje. Maar ik overleg even hoe we hier mee omgaan, want het is ook wel functioneel in dit topic.

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 16:53

Goed zeg, zo'n stukje positieve promotie van de westernsport. Met allerlei rassen ook nog. Echt top!

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 17:21

Ziet er goed uit hoor!! OK dan!

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

MHSolo

Berichten: 65
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Tatooïne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 17:24

Ja... ik weet het! Eigenlijk horen de foto's hier niet! Maar het is natuurlijk wel super super western! Maar als anders besloten wordt begrijp ik dat best hoor!

Ik ben blij dat jullie de foto's mooi vinden hoewel ik niet met de eer kan strijken want Corine en Arjan (man van Ilonka) hebben de foto's genomen.

'I can't get ahead no matter how hard I try, I'm gettin pretty good on barely gettin by'

United Stables That's US!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 17:29

Leuk om te zien (en te horen) Is er nog reining verreden?

Je suis Charlie.

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 17:52

Nee, er is geen Reining gedaan. We zijn allemaal vooral bezig met de Pleasure, Trail en Horsemanship en ik vind dat als je Reining ook als Demo wil laten zien je het wel goed moet kunnen doen, zodat het geen "geruk" wordt.
De Trail was vooral bij het pubiek erg in trek, men vond het prachtig om te zien hoe die "grote paarden" zo mooi door alle obstakels gemanuvreerd werden OK dan! !

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 18:02

Ik heb deze dag dus gekeken, en ik vond het beregezellig. De prestaties waren goed en wat vooral zo leuk is om te zien: het enthousiasme waarmee iedereen met deze dag bezig was. Super OK dan!
Ik vind het dan ook erg leuk om af en toe met jullie mee te rijden

One moment can change everything.

United Stables That's US

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-04 09:03

jeddah"]
Nee, er is geen Reining gedaan. We zijn allemaal vooral bezig met de Pleasure, Trail en Horsemanship en ik vind dat als je Reining ook als Demo wil laten zien je het wel goed moet kunnen doen, zodat het geen "geruk" wordt.
[/quote]

Jive had 't wel leuk gevonden ,denk ik. Knipoog

[quote="jeddah schreef:
De Trail was vooral bij het pubiek erg in trek, men vond het prachtig om te zien hoe die "grote paarden" zo mooi door alle obstakels gemanuvreerd werden OK dan! !


M'n pa vond dit ook 't leukste onderdeel maar begreep niet waarom ik niet had gewonnen, hij zei na afloop: "Je was toch echt de snelste?!" Haha! Haha!

Ik vond het een leuk compliment van de jury dat hij het knap vond dat m'n paard weer rustig was bij het laatste obstakel (het hek)

En @ Francisca: Je mag van ons gerust vaker/altijd komen hoor!!


DJQuarter

Berichten: 1115
Geregistreerd: 28-09-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 15:00

Huilen Ik zie geen foto's, alleen kruisjes...

Allstar Romar
http://www.romarstallen.eu/pages/index.php
Het heeft geen zin om rekening te houden met 'als' of 'misschien', daar is de toekomst veel te onvoorspelbaar voor...

MHSolo

Berichten: 65
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Tatooïne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 17:36

Hhmmm... ik plaats de foto's altijd op ons eigen internetadres omdat ik die uploadsites maar niks vindt, en nou krijgen we dit weer!!!

Tot nu toe heb ik er nog geen last mee gehad maar ik ben bang dat de server van onze provider er momenteel ffentjes uit ligt! Ik neem aan dat de foto's snel weer te zien zullen zijn!

Dus allemaal strakjes wel weer opnieuw komen kijken!!! *LOL*

'I can't get ahead no matter how hard I try, I'm gettin pretty good on barely gettin by'

United Stables That's US!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers