wie heeft er wel eens ponykampen begeleid ??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
eowynnie
Berichten: 301
Geregistreerd: 02-03-04

wie heeft er wel eens ponykampen begeleid ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-04 09:23

Ben gewoon even beniewd Haha!
Ik ga deze zomer namelijk ponykampen begeleiden in Bruinisse. Bij manege aquadelta. Is er hier iemand die daar toevallig al eens ponykampen begeleid heeft ?
Of ergens anders ? En hoe was het ?


Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 09:37

Niet bij die manege. Ken die manege niet, maar vorig jaar wel op mijn eigen manege. Dit jaar als het goed is ook weer Lachen

Leuk om te doen, leuk om met de kleintjes bezig te zijn Lachen

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 09:43

Ik! EN dat doe ik dus nooooooooooooooooit meer!


Issy
Berichten: 2442
Geregistreerd: 17-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 09:55

Ik heb ook wel eens ponylampen begeleidt, en wees er zeker van dat je van tevoren met de mede begeleiders goede afspraken maakt over taakverdeling, regels en het programma, en zorg dat je daarna een week vakantie neemt want je bent gesloopt!

eowynnie
Berichten: 301
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-04 09:55

irish_lady schreef:
Ik! EN dat doe ik dus nooooooooooooooooit meer!


waarom ?? en waar was dat ?

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 12:59

ik heb 3 jaar gedaan,niet daar,maar bij onze in de buurt!
ik vond het heel vermoeiend,maar onijs leuk om te doen!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 13:02

Ik heb het 1 keer gedaan en dit jaar weer

het is inderdaad erg vermoeiend. Er zijn kinderen die op een negatieve wijze aandacht vragen, die heimwee krijgen of die gewoon erg moe worden, daardoor jankerig.
Dit jaar doet er een doof meisje mee, dus erg intensief
Toch haal ik er heel veel voldoening uit en heb er nu alweer zin in OK dan!

:){

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 13:27

eowynnie"]
[quote="irish_lady schreef:
Ik! EN dat doe ik dus nooooooooooooooooit meer!


waarom ?? en waar was dat ?
[/quote]

Ben ik ook wel benieuwd naar... ik ga zelf in Amerika een paardrijcamp begeleiden. Rijke kinderen van 6 tot 16... Ben erg benieuwd! Het relaxte van werken in een paardrijcamp (waar de meeste kids trouwens ook blijven pitten) lijkt me wel het werken met paarden, als je even geen zin hebt in het gezeur van de kids ga je gewoon de stallen in ofzo...

Maar goed, als je ervaring echt TE negatief is wil ik het niet weten Bloos want ik wil graag zo onbevooroordeeld mogelijk naar Amerika gaan (over 18 dagen... Nagelbijten / Gniffelen aaaah!)

Haha!

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 13:33

Ik heb stage gelopen op manege de Eekwal en daar ook ponykampen begeleid! De rest van de begeleiding kon practisch niet rijden. We moesten met zijn 3en een hele week alleen draaien, zelf betalen voor drinken en bellen. van 's ochtends 6 tot 's snachts 2 was je soms bezig. Ze wilden mijn paard voor de lessen gebruiken en hadden haar zelfs al opgezadeld toen ze het kwamen vragen! De aanwezige paarden kende ik niet maar moest ik wel indelen. Veel kinderen konden helemaal niet rijden en waren bang. Er moest dus altijd iemand thuis blijven, en als ze wel meegingen werden ze bij elke scheet bang! Ik heb er geen loon voor ontvangen en heb zelfs nog bij moeten betalen! De kinderen waren draken en gingen bij het winkelen in Emmen de winkels leegroven. Zo kwamen ze bij met allemaal gestolen spul terug! Een van de kinderen gaf ik een lichte aspirine bij hoofdpijn waarna ik door de moeder werd beschuldigd voor vergiftiging, waarbij de manegeleiding zich achter de moeder schaarde. Kortom ik heb na 2 weken mijn ouders gebeld of ze me alsjeblieft op wilden halen! Kosten van dat telefoongesprek: 1 euro!
En zo kwam ik aardig wat minder geld en een hele hoop illusies armer weer thuis! Brrr dat dus nooooooooooit meer!

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 14:29

Het leek me ook erg leuk om dit jaar te doen, helaas waren ze hier thuis wat vaag in de vakantieplannen en ben ik nu eigenlijk aan de late kant om me ergens aan te bieden(maar als iemand nog wat weet Knipoog )

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 16:03

Ik heb 3 keer een ponykamp geleid, en dat is heel hard werken maar wel heel erg leuk! Lachen

:D M2 + 8 :D

eowynnie
Berichten: 301
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-04 16:23

irish_lady schreef:
Ik heb stage gelopen op manege de Eekwal en daar ook ponykampen begeleid! De rest van de begeleiding kon practisch niet rijden. We moesten met zijn 3en een hele week alleen draaien, zelf betalen voor drinken en bellen. van 's ochtends 6 tot 's snachts 2 was je soms bezig. Ze wilden mijn paard voor de lessen gebruiken en hadden haar zelfs al opgezadeld toen ze het kwamen vragen! De aanwezige paarden kende ik niet maar moest ik wel indelen. Veel kinderen konden helemaal niet rijden en waren bang. Er moest dus altijd iemand thuis blijven, en als ze wel meegingen werden ze bij elke scheet bang! Ik heb er geen loon voor ontvangen en heb zelfs nog bij moeten betalen! De kinderen waren draken en gingen bij het winkelen in Emmen de winkels leegroven. Zo kwamen ze bij met allemaal gestolen spul terug! Een van de kinderen gaf ik een lichte aspirine bij hoofdpijn waarna ik door de moeder werd beschuldigd voor vergiftiging, waarbij de manegeleiding zich achter de moeder schaarde. Kortom ik heb na 2 weken mijn ouders gebeld of ze me alsjeblieft op wilden halen! Kosten van dat telefoongesprek: 1 euro!
En zo kwam ik aardig wat minder geld en een hele hoop illusies armer weer thuis! Brrr dat dus nooooooooooit meer!


jeetje zeg....dat is echt niet leuk
En ik dacht wel dat ik het zwaar zou gaan krijgen...maar als ik dit lees Scheve mond zo erg gaat het toch niet worden hoop ik.
Wij krijgen drinken en eten gewoon van daar. En we krijgen ook nog betaalt per week voor het werken.
We moeten 's morgens de stallen doen, met z'n allen. En daarna helpen met de ponykampen, en opzadelen, en de touristen begeleiden, soms helpen achter de bar en afwassen.
Ik heb er superveel zin in !!!
En ik geloof dat wij niet de verantwoordelijke zijn voor dat de kinderen gaan slapen, dus we kunnen zelf wel optijd gaan slapen.
Nouja...dit is althans het verhaal, en we hebben daar ook al voor proef 3 dagen gelogeerd en dat is toen heel goed bevallen en leuk overgekomen.
En anders ga ik ook gewoon na 2 weken naar huis Haha!

eowynnie
Berichten: 301
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 15:48

verder nog iemand die wel eens ponykampen begeleid heeft ??


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, YandexBot en 27 bezoekers