katten en Bokt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

katten en Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-02 11:45

Zijn er hier nog kattenbezitters die katten hebben die net zo fanatiek zijn als hun baasjes? De mijne weet het al precies. Als ik naar boven naar de pc ga rent ie me achterna de trap op en wacht tot de pc aanstaat. Als ik eenmaal zit te typen gaat ie net zolang miauwen totdat ie op schoot mag. Eenmaal op schoot gaat het koppie op het bureau en dan maar kijken naar wat er op het scherm gebeurt Haha! . Maar al dat gebok van het baasje leidt wel tot een chronisch aandacht tekort dus eergisteren was meneer zo brutaal om in mijn hand te bijten terwijl ik zat te typen. Jaloers figuur zeg Knipoog . Ik heb hem boos toegesproken maar de Bokt lol blijft Haha!.
Het is mijn eerste kat (altijd honden gehad) en ik blijf me verbazen over de maffe streken die hij uit kan halen. Pling

Niets zo charmant als een paard in her land.


Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 11:47

hihi goed topic! Wij hebben 2 katten. Heb te toevallig ook kittens?

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 11:47

ja leuk he, die van mij zijn ook gek op de computer, vooral als ik roller coaster tycoon speel
Beweegt zo leuk he
als ik thuis kom staat vooral Tijgertje op me te wachten om me helemaal af te zoenen, alsof ik nooit thuis ben.
Katten zijn echt geweldig Haha! Haha!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 11:48

Ik heb ook twee katten, maar gesteriliseerd. dus als je nog kittens hebt?

Voorzitster AFM

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 11:50

Wij hebben vroeger thuis ook altijd katten gehad.

Helaas ben ik nu allergisch geworden voor kattenharen.
Daarom wil ik ook zo graag ons digitale katje terug!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 11:50

Ik heb er 4...
Heerlijk die beesten.

Ik verwacht dit voorjaar ook een nestje en ik weet zeker dat ik niet van allemaal afstand zal gaan doen! Lovers

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 11:51

Een van mijn katten loopt altijd over het toetsenbord als ik achter de computer zit, niet zo handig als je bv aan het mailen bent!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 11:52

Nou en ik heb er lekker zes in huis. *LOL* Maar die zijn allemaal al GEHOLPEN Haha! Die van ons computeren ook altijd mee, hebben ze lol aan. Vooral Boppers die gaat altijd helemaal plat op het toetsenbord, hele toetsenbord weg, weegt dan ook 12 kg. Ach dat heeft ie gewoon van Paul de Leeuw overgenomen denk ik dan, die krijgt ook iedereen plat *LOL*
Laatst bijgewerkt door greetje op 25-01-02 12:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 11:53

die poes in de usericon van Teun gaat altijd met haar dikke achterste op het toetsenbord zitten, gaat de computer piepen dan kijkt ze zo Verward

Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 12:17

Wij hebben er 3 poezen, Missy en Daisy en sinds kort ook een jeweetwel kater Armi.

Missy is nu 7, zwart en een rotkat. Extreme duivel Ze krapt en bijt maar heeft ook haar goede momenen. Ze kan lekker tegen je aan brabbelen en vindt de compu ook fantasties. }>

Daisy is nu 6 jaar, grijs met wit. Heel lief, knuffelig, kan heel zielig mauwen.

En dan sinds augustus ook een jeweetwel kater genaamd Armi. hij is van mijn broertje en zijn vriendin geweest die op een flat wonen.
Armi is een echte knuffel beer. Hij vindt alles best. Het liefst ligt ie op z'n rug op je schoot en om dan z'n buikje te laten aaien. Maar in tenen bijten vindt ie ook geweldig. Ik wat minder. Frusty

En dan heb ik ook nog 1 konijn genaamd Roger. Hij loopt lekker los door de kamer als we thuis zijn. Alleen oppassen dat ie niet de kables doorbijt . Vork

Dieren zijn dieren, mensen die zich gedragen als dieren zijn beesten!!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 12:22

Ik heb ook twee van die dotten! (Eigenlijk drie, maar één kon niet aarden hier, dus die woont weer bij mijn moeder. Huilen )
De twee katten die ik nu nog heb vinden elkaar niet aardig. (Understatement).
Op het moment ligt Dikkiepoes weer continue bij me als ik aan het Bokken ben. Nu ligt ze op de monitor, zoals meestal, maar vaak gaat ze ook voor me liggen helemaal in mijn armen gedraaid met kaar kopje in mijn elleboog. Lovers En met haar dikke achterste op het toetsenbord... Haha!
Als Dikkie niet in de buurt is komt Grijspoes gezellig tussen mij en het toetsenbord inzitten. Zij is echter wel wat beschaafder dan Dikkie. Die laatste is echt superLOMP! Gooit ook alles kapot, valt van het randje van de tafel, mist de kast bij het springen en als ze raak springt dan springt ze net op een krant ofzo, waardoor ze doorschiet en er aan de andere kant weer afknalt. Haha!
Ze wil 's nachts ook vaak per se bovenop mij liggen. Als ik omdraai, draait zij gewoon in tegengestelde richting mee, zodat ze weer bovenop me ligt.

Wat een beesten... Lovers

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 12:28

Ik heb nu een burootje waar de laptop op staat,
maar bij gebrek aan beter moest ik eerder op mijn bed bokken.
Dan schijnt zo'n warme laptop volgens Onopono toch lekkerder te liggen als een dekbedje Verward

Hij wist overigens wel dat hij moest vluchten als hij mijn moeder op de trap hoorde...

Moeder:
"Geen beesten op bed!!!" *LOL*


Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 12:32

Katten zijn gewoon heel behulpzame beestjes. De mijne helpt ook altijd mee, imo is het eerder tegenwerken maar 't is goed bedoeld. Hij is superblij als ik thuis kom, zelfs als ik alleen maar even buiten ben geweest. Hij geeft pootjes, zit op commando en moet pers'e bij mij op bed onder zijn dekbedje slapen Lovers tot grote ergernis van sommigen. Als je gaat koken of afwassen zou hij het liefste op het aanrecht zitten kijken wat je aan het doen bent, maar dat vind ik niet zo fris dus staat ie op de prullebak met zijn pootjes op het aanrecht. Het is een echte copy cat. WAt ik doe, moet hij ook. Als ik het durf dan kan hij niet achterblijven. Als ik ga douchen, moet ie mee de badkamer in en komt vaak zelfs in de douchebak staan. Resultaat, een verzopen kat en overal modderpoten. Als hij buiten is geweest en hij is vies geworden (wat nogal vaak gebeurd omdat hij altijd precies de plekken weet te vinden waar prut ligt) doordat ie in een plas modder heeft liggen rollen, moet ik 'm schoonmaken en afdrogen, en dan gaat hij echt klaar voor staan. Soms zit ie zelfs onder de smeerolie, want zijn favo plekje buiten is precies onder de kunstmeststrooierkoppeling.....
Hij drinkt bier, terwijl hij dat niet mag van me maar iedere kans om iets alcoholisch te lebberen grijpt ie met 4 pootjes tegelijk aan. Je kunt dus niets op tafel laten staan en even weglopen. Nu heeft ie weer iets nieuws... heeft laatst een stukje popcorn van mij gekregen Vork en nu zijn we de vloeren aan het isoleren met polystyreenplaten en zat hij van de week aan zo'n plaat te knagen. Hij trok er wel een gezicht bij, Misselijk , dat ie het toch niet echt zo lekker vond smaken maar toch....... Hij is ook erg goed in muizen vangen enzo, en die komt ie dan bij je brengen. Dat is op zich heel goedbedoeld maar hij legt ze ook op je schoot neer. Alsof je dermate debiel bent in zijn ogen, dat jij zo'n muis niet van de grond af op kunt pakken om 'm 'op te eten'. Vogeltjes jagen kan hij niet gelukkig want hij gaat niet zoals een normale kat mekken maar echt luid miauwen tegen zo'n vogel. Dus de meeste vogels vliegen weg. Echter is het ook een tactiek van hem, want sommige vogels die vaak in 'zijn' struik zitten zijn er aangewend geraakt dus vorige week heeft hij er in totaal twee gevangen... Frusty

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 12:38

Gisteravond zat ik met mijn vader te kletsen,
zie opeens dat truttige, hooghartige TruusjeGuusje langskomen,
met een hele zwarte neus!
Hahaha,
had ze in de openhaard zitten snuffelen!

En je dan ook nog zo aankijken:
"wat zit je nou stom te lachen!?"

*LOL*

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 12:43

En als er iets is waar katten niet tegenkunnen is het wel als je ze uitlacht. Worden jullie dan ook doodgezwegen?

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 12:45

ja of als we op vakantie zijn geweest, dan worden we ook ontzettend doodgezwegen!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 12:46

Verdrietig
Ik moet trouwens vanavond met Kareltje naar de DA...
Ik hoop zo dat het niets ernstigs is!

Ze is al bijna 18 en heeft al een verleden achter de rug met blaasontsteking, niersteentjes (vergiftiging niet te vergeten en aanrijdingen!) e.d. en nu kan ze weer haar plas niet ophouden, je kan haar nu eigenlijk niet in de kamer hebben omdat ze continue overal gaat zitten en er 2 druppels uit weet te krijgen.

Ik zie er zo tegenop! Huilen
WE hebben Kareltje nu al zo lang, kan me niet meer herinneren dat we zonder kat hebben geleefd!

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 12:49

die poes van het usericoon van Teun dus, lazerde een keer in haar slaap van de stoel, bij brullen van het lachen, resultaat, ze ging met haar rug naar ons toe zitten, ha ha
Haha! Haha! Haha!

Gabbertje

Berichten: 707
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Zwolle/Zalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 12:52

Ik heb een poes, maar die is al 15 jaar, dus die is niet meer zo fanatiek!! Mijn zus heeft een poesje van een half jaar! Die is zo lief! Als je tv zit te kijken (laatst met domino day) ging tegen de tv slaan, naar al die vallende blokjes!
Maffe beestjes he! Lovers

Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 12:54

Daisy drinkt altijd het liefst uit de vaas met bloemen. Laatst had ze een nieuwe vaas omgegooid. Haar koppie paste er niet in. Frusty

Armi, de nieuwste, is heel spelerig maar de poezen moeten nix van hem hebben. Zodra er eentje langsloopt steekt Armi een speels pootje uit. De meiden zetten het dan op een rennen en schreeuwen de hele hut bij elkaar. (Althans,wat er nog van overeind blijft staan). Boos!
Alleen al deze week zijn er een lampje en glazen vaad gesneuveld. moet
Missy krabt aan de bank Frusty
Daisy piest altijd op de deurmat Frusty
ik kan wel uren door gaan Haha!
Toch zou ik ze voor geen goud willen missen

Dieren zijn dieren, mensen die zich gedragen als dieren zijn beesten!!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-02 13:17

Onze kat ligt altijd op de leuning van de bank naar buiten te kijken. En dan wil hij vaak van het ene moment op het andere een knuffel en laat zich dan langzaam omlaag glijden al uitrekkend (kont boven en kop omlaag). Vaak glijdt ie dan zo hard omlaag dat ie met een koprol op de bank terecht komt waarna ik hem hard uitlach. Dan gaat ie echt met z'n kont naar me toezitten en heel schijnheilig z'n neus poetsen Haha! .
WaAr hij ook erg goed in is is de dolle ren. Zo ligt ie nog rustig te slapen en zo vliegt ie als een torpedo de hele kamer door ondertussen alles aanvallen wat ie tegenkomt. Zo'n dolle ren eindigt weer in heel onschuldig neusje wassen. Ook slidings maken over de laminaatvloer vindt ie prachtig. En nog een vertederend maar irritant spelletje is vingers jagen. Zit je rustig TV te kijken met je armen over elkaar, komt de kat in een kaar naast je zitten met een wilde blik in z'n ogen (noem ik altijd "The eye of the tiger" Knipoog ). Dat begint dan met een zwaai van het puntje van z'n staart die zich al golvend over z'n hele rug uitbreidt naar voren toe. Oren in de nek, koppie plat op de grond en voorpootje omhoog als een Duitse staander. En dan valt ie je niets vermoedende vingers aan die onder je armen uitsteken. Eerst wist ik van niks, maar als ik nu die blik in z'n ogen zie weet ik dat ik op m'n vingers moet passen Lachen

Niets zo charmant als een paard in her land.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 13:19

Vies water drinken is katteneigen. Hoe viezer hoe beter Misselijk . Bobo (hij heet eigenlijk Wodan hoor) krapt netjes zijn nageltjes aan de deurmatten want dat heeft hij zo geleerd. Hij wil alleen af en toe wel gaan hangen aan de bank, zo heel subtiel met z'n voorpootjes er tegen aan gaan staan en dan zijn rug door laten zakken. *nee hoor, ik ben niet mijn nagels aan het scherpen, dat doe ik heeeeeeelemaal nooit* Weet je wat de meeste katten ook ultiem vinden? Water drinken uit het douche putje, zeep en shampoo resten smaken namelijk nog veeeeeeel beter dan dat bloemenpoeder. Ik zou mij geen katloos leven voor kunnen stellen. Toen ik op mezelf ging wonen heb ik twee jaar geen kat gehad en ik vond het helemaal niets.

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 13:23

hmmm die van ons zullen eerder bang zijn voor bokt }>

Floortje: zit neit eens op je schoot dus laat staan bij de computer, ze is best veel op dr zelf. 's Ochtends zegt ze je even goedemorgen en voor de rest van de dag snauwt ze tegen je dat je dr naar buiten meot laten als zij dat wil en dan 2 minuten later wil ze weer naar binnen.

Pukkie: is een moederskindje, zit elke avond bij me moeder op schoot, heeft een hekel aan mij (rara hoe zou dat kunnen }> ) ik heb ook een hekel aan haar, ze slaapt de hele dag bij de kachel en dat was het.

Ik wou graag een kitten erbij maarnee me ouders vonden Floortje zo leuk, nou nu piepen ze wel anders, mijn meoder vind er niks aan, want die houd wel van katten die op schoot liggen, maar Floortje doet dat neit dus om haar gaat die ook weer weg, om mijn part kan ze ook wel weg en mijn broer zou het niet zoveel schelen maar ik dnek niet dat mijn pa dr kwijt wil want hij vind dr zo 'mooi' tsja als ze wat VET aan Pukkie afstond dan werden ze allebei misschien mooi (de dikke en de dunne)

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-02 13:29

hahaha leuk al die verhalen. en ik maar denken dat paarden mafkezen waren Knipoog . Onze kat heeft het vieze water nog niet uitgevonden maar drinkt wel graag soep (tomaten en erwten vooral) en likt graag het zout van je chipjes. Ook leverworst uit blik is het jatten waard, maar het is gelukkig geen Garfield type wat vreten betreft.

Niets zo charmant als een paard in her land.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 13:32

Die van mij is wel een Garfield.

Die vreet echt alles, zuurkool, olijven, sla, witlof...
Noem het maar op en hij vreet het, ik weet niet of hij dat doetomdat hij het echt lekker vind.

Ik verdenk hem van het feit dat hij het gewoon niet de honden gunt! }>


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, Anoukjuuuhh, flowerin, GrapeshotBot, Kairos, Lau07, mooney, Rubio, Stybba en 124 bezoekers