Mijn shetlander is overstrest!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
pyrrhus
Berichten: 399
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Vledder en spier

Mijn shetlander is overstrest!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 19:54

Nou heb ik weer hoor. Afgelopen woensdag belt mn moeder op op mn werk. dat 1 van de ponys wel erg raar deed in het land. En ik dus gezegd dat ze de dierenarts moesten bellen. Dat deden ze en hij was er met 10 min. Hij had inderdaad koliek. Spuitje gehad en alles ging weer beter.
Tot gister (vrijdag) hij was wat loom en heel stijf en wou niet naar ons toe komen etc. dus dierenarts er weer bij en die cocludeerde dat hij (het is overgens een 3 jarig hengstje) helemaal gestrest was waardoor hij dus koliek had gehad die woensdag, en dat hij helemaal stijf was en niks meer wou. En het komt omdat hij al een paar dagen heeft lopen rennen en brullen naar andere paarden en hij mag nog niet dekken en daardoor ging hij helemaal over de rooie waardoor hij nou veels te veel spanning in zn lijf heeft. Hij staat nu op qaudrisol en heeft een vitaminestoot gehad en nu maar kijken of het beter wordt.

En zodra hij beter is laten we hem castreren want dit is ook niks. Hij loopt zich constant op te naaien.

Gr. Marjan


joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 20:45

sterkte!

Happy in me eigen huis met mijn 2 katjes Joris en Lana


xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 21:29

nou lekker dan! Boos! sterkte !

The journey of a thousand miles begins with a single step.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: hoogendroog, Mariska_vD, Rhinocornn, Rodevlinder, SemrushBot, siloux, Tomboy0, wend2009 en 25 bezoekers