Eindelijk weer terug!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Eindelijk weer terug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-02 16:47

Hehe eindelijk heb ik weer internet! Vanaf zondagmorgen heb ik zonder gezeten Boos! Frusty
Ben nu druk bezig alle berichten te lezen, pff wat hebben jullie veel geschreven!!

Met Levi gaat het goed! Gisteren zijn een vriendin en ik met Levi helemaal naar de manege gelopen (das toch een uur wandelen pfff) Hij was superbraaf onderweg, we moesten ook een paar keer onder tunneltjes door en eentje was wel erg eng omdat daar een snelweg boven liep en dat hoorde je erg goed. Na wat aanmoediging ging hij toch maar hihi brave knul Lovers

Toen we vlakbij de manege waren werden we zowat doof van het gehinnik van Levi Haha!
Levi vond al die aandacht prachtig, hij werd van alle kanten beworderd en geaaid Lovers
Daarna eens een stukje voor gedraaft op het pad, Jan zei dat ik er maar zuinig op moest zijn (heel groot compliment uit zijn mond Bloos )

Na zo'n 20 minuten maar weer op huis aan gegaan, nu was hij drukker dan op de heen weg, maar na een kwartiertje dribbelen was dat ook weer over Lovers

Thuisgekomen had hij nog zoveel ernergie dat hij mij met knuffelen zowat de lucht in gooide grinnik, maar dat vond ik niet erg, was mijn eigen schuld ik lette niet op.

Hehe nog even de stal uitgemest en Levi een laatste knuffel hadden gegeven, was het dagje weer voorbij Lachen

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 02:01

Aaargh, erg hè, zo lang zonder internet! Haha!
Fijn dat het zo goed gaat met Levi, het lijkt me echt een heel leuk ponietje! Lovers

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 10:27

He meis,alles goed??

Ik miste je vande week al .

Maar ik zag dat alles verders goed gaat met jullie....


Groetjes Fem

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-02 18:41

maaike van de vis schreef:
Aaargh, erg hè, zo lang zonder internet! Haha!


Vreselijk!! Ik heb mij echt verschrikkelijk verveelt maar goed, was ook wel weer goed voor mijn studie Schijnheilig

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 18:51

gaaf zeg dat wandelen! het was me al opgevallen btw dat je niet meer er was
levi is tof goed dat het er goed mee gaat Tong uitsteken