Montana @ mini military :p

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Elke86

Berichten: 2247
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Montana @ mini military :p

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 00:34

Vandaag met montana wat boshindernisjes gesprongen. De kwaliteit is echt VRESELIJK, maar de foto's komen van een filmpje van mijn digi en vermits ik nog steeds niet weet hoe je filmpjes moet uploaden doe ik het maar zo. Als je goed kijk zie je een paard Tong uitsteken . (als iemand mij misschien kan helpen daarmee zou het leuk zijn)

Kleine opsprong:

Afbeelding

3 sprong (middelste sprong):

Afbeelding

Afbeelding

Afsprong:

Afbeelding

Afbeelding

Poseer foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Montana: L1


Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 00:46

Stoere foto's!! Montana is echt een veelzijdig paardje hè? Haha! En ze is zó mooi bespierd, echt een mooie dame om te zien!

paardjuhsz

Berichten: 3136
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Barneveld (:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 07:42

woow stoere fotos echt een gaaf paardje Haha! jammer van de kwaliteit maar dat zei je zelf ook al Haha!

#hoi Vork

Rosielover

Berichten: 75
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 07:49

ja echt wel mooi paardje jammer voor de kwaliteit

Rosie is my life...

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 08:38

Leuke foto's, de filmpjes zijn wel veel grappiger hè? Knipoog
U houding is echt goe, zeker bij die afsprong, in vergelijking me mij. Tong uitsteken
Montana was echt super braaf, we hebbe echt geluk me zo een paardjes. Haha!
En morge ofzo moete we is echt uitgebreid poseerfoto's gaan trekken in het weitje hè.

I've been searching a long time... For someone exactly like you
Someone like you makes it... All worth while

Urika 14-10-2006

Men_Sven

Berichten: 2571
Geregistreerd: 02-09-03
Woonplaats: Texel!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 08:39

jammer dat ze zo wazig zijn de laatste zijn wel mooi!!
Alleen zou wel een cap op doen vooral met dit vind het best gevaarlijk

*♥ Evita ♥ * Dressuur| ZZ-Licht + 6 |
*♥ Le petit toto ♥ * Dressuur| L1+12
*♥ Monchou ♥* Dressuur| L1 + 2|

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 09:34

Ja de cap mis ik ook. je hoort juist bij zulke hindernissen dat het fout gaat en iemand blijvend gewond blijft. je hoofd is erg belangrijk. Ziet er leuk uit verder! Leuk paard ook!!!!
Veel succes verder!

Teamspirit... Je bent een toppertje!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 10:59

Het stomste wat je kan over komen is geen cap op doen met dit soort dingen Frusty
Maar goed! Verder echt super tof paardje zeg Cool

Live,LOve,'ndLaugh

Elke86

Berichten: 2247
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 11:02

Oke mensen, liefst niet beginnen over het feit dat ik wel of geen cap aanheb, is eigenlijk mijn eigen keuze en in elke topic beginnen daar weer mensen over te zagen. Het is dom maja ik moet het zelf weten he.
Euhm, mijn houding goe Verward heb gewoon de beste momenten deruit gehaald want amai zo goe was ze eigenlijk niet echt ze, héhé.

Montana: L1

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 11:57

Filmpjes moet je gewoon uploaden zoals je het met foto's doet....

Montana ziet er erg mooi uit in haar zomervacht! En dat springen doe ik je niet na! Tong uitsteken

Maarreuh, ik wil niet lastig doen, maar je zegt zelf dat het dom is om geen cap aan te doen, waarom doe je het dan niet? Ik hoop dat je niet eerst keihard met je hoofd tegen een boom knalt voor je tot dat inzicht komt...

xx_Irisje

Berichten: 12345
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 12:16

Leuke foto's!|
dat onduidleijke heeft ook wel een beetje wat, lijkt net alsof ze beetje geschets zijn met potlood Tong uitsteken
goed gesprongen trowuens!
vooral de afsprong doe ik je na!

Iris op instagram!
Jeanne D'Arc, Elite Sport (v. Negro x Elite, Sport v. Jazz) Lichte tour


Mo_I_Rana

Berichten: 7503
Geregistreerd: 09-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 12:20

jammer van de slechte kwaliteit!
ziet er wel leuk uit!
mooi paardje


¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
Whatever happened, happened¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨

Stiekum
Berichten: 59
Geregistreerd: 27-03-04
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 13:13

lieve foto's hor! Haha!

Acilon

Berichten: 1195
Geregistreerd: 14-04-03
Woonplaats: Adegem-oost vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 13:24

leuke foto's,

maar mogen jullie zomaar in dat veld? kbedoel als je in zoon 'breekbaar' veld gaat met een paard heb je wel zeer mooie fotos, maar ook een veldje dat geheel naar ruk is...
dat is toch niet de bedoeling denk ik...

sjalalaaaaa

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 16:47

ook hier stoere en leuke foto's Knipoog

bij het zien van die afsprong-foto's begin ik zo stilaan te denken dat ik ergens in Jessie haar hals zou zitten als wij dat zouden doen Bloos!

en over die laatste foto's heb ik mijn mening al in Anja's topic gegeven (al zijn ze wel mooi)

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Elke86

Berichten: 2247
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 18:05

Idra schreef:
Filmpjes moet je gewoon uploaden zoals je het met foto's doet....

Montana ziet er erg mooi uit in haar zomervacht! En dat springen doe ik je niet na! Tong uitsteken

Maarreuh, ik wil niet lastig doen, maar je zegt zelf dat het dom is om geen cap aan te doen, waarom doe je het dan niet? Ik hoop dat je niet eerst keihard met je hoofd tegen een boom knalt voor je tot dat inzicht komt...


Héhé, ik ga het allemaal gewoon eens uitproberen (dus binnen een jaar krijg je de filmpjes te zien Haha! Tong uitsteken )

Waarom?? Wel das een goeie vraag hoor. Ik denk da er dingen zijn die jij ook beter kan doen en toch niet doet, zo is het bij iedereen toch wel. En euhm met een cap kan er ook wel veeeel voorvallen hoor, dus niet altijd mega veilig (oke krijg nu heeel bokt over me heen waarschijnlijk).

Montana: L1

Elke86

Berichten: 2247
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 18:06

Acilon schreef:
leuke foto's,

maar mogen jullie zomaar in dat veld? kbedoel als je in zoon 'breekbaar' veld gaat met een paard heb je wel zeer mooie fotos, maar ook een veldje dat geheel naar ruk is...
dat is toch niet de bedoeling denk ik...


We stonden helemaal in het begin van het veld waar er eigenlijk al een heel stuk platlag, maar dat zie je niet op de foto's. Dus eigenlijk hebbe we bijna niks geraakt.

Montana: L1

Elke86

Berichten: 2247
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 18:07

leentje schreef:
ook hier stoere en leuke foto's Knipoog

bij het zien van die afsprong-foto's begin ik zo stilaan te denken dat ik ergens in Jessie haar hals zou zitten als wij dat zouden doen Bloos!

en over die laatste foto's heb ik mijn mening al in Anja's topic gegeven (al zijn ze wel mooi)


Héhé, wel euhm dan heb je het filmpje nog niet gezien Tong uitsteken Tong uitsteken , elke en haar houdingkunsten zijn ook wel hilaris eigenlijk

Montana: L1

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 18:20

leuke foto's hoor!!
mag ik vragen waar je dat hoofdstel vandaan hebt?
vind hem super gaaf!!


Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 18:32

free schreef:
Waarom?? Wel das een goeie vraag hoor. Ik denk da er dingen zijn die jij ook beter kan doen en toch niet doet, zo is het bij iedereen toch wel. En euhm met een cap kan er ook wel veeeel voorvallen hoor, dus niet altijd mega veilig (oke krijg nu heeel bokt over me heen waarschijnlijk).


Ja is waar, maar onlangs las ik van iemand een verhaal die met haar paard en al over een cross-hindernis is gestuikt, en haar cap was gespleten... Gelukkig was het haar schedel niet Scheve mond

Als er dingen zijn die ik beter kon doen, zou ik het vast en zeker doen. Meer als mijn best kan ik niet doen Knipoog

Elke86

Berichten: 2247
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 22:43

Nimmedor schreef:
leuke foto's hoor!!
mag ik vragen waar je dat hoofdstel vandaan hebt?
vind hem super gaaf!!


Het hoofdstel komt gewoon van bij een ruitersportzaak, ik denk dat je ze nu wel overal zal vinden .

Montana: L1

Elke86

Berichten: 2247
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 22:44

Idra"]
[quote="free schreef:
Waarom?? Wel das een goeie vraag hoor. Ik denk da er dingen zijn die jij ook beter kan doen en toch niet doet, zo is het bij iedereen toch wel. En euhm met een cap kan er ook wel veeeel voorvallen hoor, dus niet altijd mega veilig (oke krijg nu heeel bokt over me heen waarschijnlijk).


Ja is waar, maar onlangs las ik van iemand een verhaal die met haar paard en al over een cross-hindernis is gestuikt, en haar cap was gespleten... Gelukkig was het haar schedel niet Scheve mond

Als er dingen zijn die ik beter kon doen, zou ik het vast en zeker doen. Meer als mijn best kan ik niet doen Knipoog
[/quote]

Héhé, inderdaad! Als ik spring in de piste nu heb ik al een cap aan (wat al een heuse verbetering is voor mij want ik deed die vroeger zelfs dan niet aan).

Montana: L1


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 bezoekers