Mijn zus gaat het huis uit!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Mijn zus gaat het huis uit!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 08:18

Zoals sommige wel weten heb ik een zus van 22 met een dochtertje die over 2 weken 2 wordt. Lachen
Zij wonen gewoon nog bij ons in huis. Wat altijd erg leuk is met mijn nichtje.
Maar het werd toch echt tijd voor een eigen huisje.
Na 4 jaar ingeschreven te staan hoorde ze 2 weken geleden dat ze een huisje had! (als ze het wilde Knipoog)
We zijn gaan kijken en het was een heel leuk huis! Een hoekhuis, in een superleuke buurt met allemaal kleine kinderen en allemaal redelijk jonge ouders. Het huis heeft 3 slaapkamers, en een absurd grote huiskamer voor een alleenstaande moeder met een dochtertje. OK dan!
In de buurt wonen veel gezinnen met 3 kinderen, in één huis woont zelfs een gezin met 7 kinderen (+ ouders is dus 9! Bloos! ) en zij mogen lekker met zijn 2tjes in dat supergrote huis. OK dan!
Het is echt een heel leuk huis. Toen we gingen kijken zag het er alleen niet echt uit. We hebben met de buurman staan praten en die vertelde dat er een junk in heeft gezeten die alles kapot heeft geslagen voordat 'ie ging.
Maar... Het is een huurhuis, dus zij zou het huis krijgen in orginele staat.
Gister kreeg ze dan eindelijk de sleutel en zijn we gaan kijken, en alles NIEUW!
zelfs een nieuwe voordeur. OK dan! Nieuwe keuken, badkamer, WC, trap.. Alles gloednieuw!
Super dus. OK dan!
Vandaag komen ze behangen en witten, morgen wordt het laminaat gelegd, maandag gaat mijn vader boven nog verder witten en dan kan ze langzaamaan in gaan trekken. Cool
Super dus. OK dan!

Al zal ik ze wel gaan missen! Heb toch 2 jaar in dit huis geleefd samen met een "babytje" die nu ineens weg gaat, dus dat zal wel wennen zijn.
Maar ik ga lekker vaak langs in hun nieuwe huisje. Haha!
Ik ben super blij voor mijn zus. Lachen
Gister was ze zo blij met de sleutels dat ze niet meer luisterde wat de man waar ze alles moest tekenen enzo (hoe noem je dat? Bloos ) nog zei. Clown Ze kon alleen maar met een 'big smile' naar de sleutels kijken. Clown

Nu 3 dagen even flink werken in het huis en dan mag ik ook lekker verhuizen naar de zolder. Haha!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 08:27

Wat super voor je zus en haar dochtertje!
Klint goed hoor .

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 08:43

Spannend hoor!
Ik had dat ook met m'n huisje. Ik kreeg ineens een nieuwe keuken, die mocht ik zelf uit gaan zoeken, terwijl ik nog niet eens wist of ik er wel in wilde.
En toen ik de sleutel kreeg.... Haha! Haha! Haha! Haha!...

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 09:13

Oooh dat klinkt erg goed allemaal!! Wel fijn dat ze een huisje heeft. Heerlijk ook zo'n groot huis.
Je zal ze inderdaad wel gaan missen in het begin. Maar het brengt ook leuke dingen met zich mee. Je kunt daar gaan logeren Knipoog

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 11:44

zeker fijn voor haar! eindelijk een eigen plekje voor haar en haar kindje... Haha! (weet nog wel toen mijn zus uit huis ging vond ik echt niet leuk was heel verdrietig) maar brengt idd leuke dingen met zich mee zoals logeren Tong uitsteken

The journey of a thousand miles begins with a single step.

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 18:09

Mijn broertje heeft hier in de weekenden en de vakanties gewoond met zijn zoontje en vriendin, door de weeks woonden ze bij haar moeder.
Nu hebben ze al bijna een jaar een eigen huisje, lekker dichtbij. Ik vind het wel fijn, kan langs wanneer ik wil maar heb ook een beetje mijn rust. (Want zo'n kleintje in huis is erg leuk, maar vermoeiend!!!)

Wonen ze een beetje dichtbij? Dan kan je toch lekker langsgaan? Wel fijn voor je zus hoor, je eigen plekje lijkt me dan toch wel prettig.

:D


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 18:17

Leuk Nathalie!

Heb jij er een 2e huis bij Knipoog Lekker handig Tong uitsteken

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 18:18

Echt leuk dat ze een huisje heeft, en helemaal dat die zo lekker groot is Haha!

Maar ehm ik dacht dat jij de kamer van je broer zou krijgen Tong uitsteken ? Nou ja als de zolder groter is dan is dat alleen maar mooi Haha!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 18:22

jee wat fijn joh voor je zus..
maar idd ff wennen als ze weg gaat..
Lekker een "nieuwe" kamer..

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 18:22

Nee waarsch. krijg ik de zolder. Haha!
Jaa de zolder is veeel groter! Haha! Die is echt super groot! De hele lengte van t huis zeg maar. Tong uitsteken
Der is alleen een stukje gang en dan nog aan allebei de kanten 1 kamertje. Maar de zolder is echt SUPER groot. Cool

En t is niet zo dichtbij, da's wel jammer.
Vandaag is dr al veel gebeurt! Beneden is alles behangen en geverft. En mn zus slaapkamer is ook behangen.
Morgen word dus t laminaat gelegd beneden en gaan ze ook verder met boven behangen. Cool
T word echt heel leuk!

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 18:30

Wow gefeliciteerd! (Voor je zus dan Knipoog ) Klinkt erg goed! Hopelijk gaat ze het goed bevallen.

Vandaag even geen achterhaalde quotes

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 18:34

Wauw dat is wel super gaaf zeg! Een lekker groot huis voor je zus en haar dochtertje! Lachen

Live,LOve,'ndLaugh


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, Femek2902, NogSteedsGek, Paardjes83, Waratje en 157 bezoekers