Verslag vanuit Engeland!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Verslag vanuit Engeland!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 12:48

Voor de gene die het nog niet wisten, ik ben voor 5 weken in Engeland op stage! Ik zit samen met een meisje uit m'n klas en dat is super gezellig! Lachen
We zitten op BCA, dat is een college waar Engelse studenten ook een opleiding met paarden doen. Wij werken op dat zelfde bedrijf. We hebben een kamer in een soort klein studentenhuisje en gelukkig staan er computers met internet, want nu kan ik gelukkig bokken! *LOL*

Het is best wel apart hier. Zo moet je paarden naar het weiland brengen en eruit halen met je cap op. Ook moet je longeren met je cap op en ook zijn hierbij handschoenen verplicht. De paarden staan overdag op stal en 's nachts op het land. Overdag krijgen ze ook nog eens vrij veel voer, terwijl ze weinig beweging krijgen. Ze zijn op een paar na dan ook ontzettend dik.

Bij het college zit een kantine waar je normaal gesproken eten kan halen. Maar dat eten is dus echt niet te vreten. 1 dag hebben we daar eten gehaald, omdat er patat met een kipburger was en dat er redelijk goed uitzag, maar de rest van de dagen hebben we geleefd op cup a soup, chips, snoep en meer van dat. Scheve mond

Verder hebben we tot nu toe wel mogen rijden. Gister was dat echt super! OK dan! Kate, iemand die hier werkt, nam ons mee te paard en liet ons al het land zien wat bij de school hoort en dat is echt giga veel! We zijn zo'n drie kwartier op pad geweest met de paarden, kan je nagaan hoeveel grond ze hebben! Je kan er een cross rijden, want overal staan vaste hindernissen en zo leg je een hele route af door de heuvels. De omgeving is echt super en je hebt mega mooi uitzicht.
Op een gegeven moment moesten we ook een heel steil pad naar beneden rijden. De pony waar ik op reed, Steptoe, moest helemaal overdwars lopen om de berg af te komen, best spannend, maar het gaf ook wel een kick!

Vandaag zijn we lekker een dagje vrij. We gaan maar eens op zoek naar een supermarkt, even fatsoenlijk voedsel kopen. Haha!

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!


Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 13:05

Ow gaaf man. Zou ik ook wel willen. Zo lekker in engeland. Hoe is het weer daar. Ook zo lekker als in nederland. Nou nog veel plezier daar hoor Haha!

zondag krinfinale rijden

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 13:08

Ik weet natuurlijk niet hoe het weer in Nederland is, maar het heeft hier twee avonden een beetje geregend, voor de rest is het droog en je hebt de meeste tijd geen jas nodig.

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 15:11

Nou hier heeft het de hele week nog niet geregent en het is lekker warm. Kortom heerlijk weer om buiten te rijden. Haha!

zondag krinfinale rijden


Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 15:17

Hey klinkt goed, dus het is een soort school met bedrijf erbij? En slaap je samen met Margreet of hebben jullie allebei aparte kamers?

Gaaf hoor!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Sanne86

Berichten: 966
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 15:17

dat lijkt mij echt heel erg gaaf om ook eens in Engeland te rijden!
heel veel plezier daar en ik hoop dat je veel leert..

Go jij! Go jij!

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 15:20

Ja Melis, het is een school met verderop stallen erbij, buitenbak, binnenbak en heel veel land. Margreet en ik slapen op dezelfde kamer, die is best wel groot, we hebben allebei een bed, een kast, een wastafel en een bureau.

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 15:22

Gaaf hey! Wat moet je allemaal doen? En een grote knuffel voor jullie allebei Tong uitsteken

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 15:35

We moeten 's ochtends paarden uit de wei halen (met onze cap op Scheve mond), dan (maar) 2 stallen uitmesten, rijden, longeren, verder niet zoveel bijzonders.

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

gretoes
Berichten: 1057
Geregistreerd: 25-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 15:38

heey!!

Ik ben het meisje waar geo mee in engeland zit!! ik zit al een tijdje bij bokt, alleen heb niet op veel dingen gereageerd!!

het is hier best grappig, wel heel aprt, maar dat zei geo ook al!! de omgeving is echt super gaaf!! de paarden zijn moddervet maar voor de rest wel leuk!! vandaag zijn we een daggie vrij, morgen moeten we werken!! minder, maar ja, hoiort erbij, moeten morgen om 8uur beginnen, dus dat word vroeg opstaan!

we doen op zo"n hele stage dag niet echt veel uit, ze werken hier niet echt hard ofzo! best irri, want je kan beter de hele dag lekker door werken dan dit!! maar goed, verder is het hier echt leuk!
vet grappige mensen die hier rond lopen!!

Iwalesta M1 + 7

















Euforie, Scandic x Stedinger x Gribaldi
Euforie L1 + 6

gretoes
Berichten: 1057
Geregistreerd: 25-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 15:40

geo, die driekwartier dat we zijn wezen rijden was nog niet eens al het land toch??? maar het was wel heeeeeel gaaf!!!

Iwalesta M1 + 7

















Euforie, Scandic x Stedinger x Gribaldi
Euforie L1 + 6

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 15:46

Nee, het was inderdaad nog niet eens al het land, ze hebben nog meer. Echt heel erg gaaf!

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 16:00

Het weer is hier 25 graden! En dat nog wel op de dag dat ik mijn verjaardag vier! Cool Haha!

:D M2 + 8 :D

dakota
Berichten: 420
Geregistreerd: 31-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 17:11

Georgette schreef:
We moeten 's ochtends paarden uit de wei halen (met onze cap op Scheve mond), dan (maar) 2 stallen uitmesten, rijden, longeren, verder niet zoveel bijzonders.


Zooo je moet wel overal een cap bij op zeg! (Ook als je gaat slapen? Tong uitsteken ) Dat zou voor mij echt wennen zijn, aangezien ik nooit een cap op heb ook niet tijdens het rijden Bloos . Veel plezier nog !

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 17:29

Kliko, jij gefeliciteerd met je verjaardag! Lachen
Hier is het geen 25 graden, net heeft het hier nog geregend.

Ja, voor ons is het ook ontzettend wennen dat we veel dingen met cap moeten doen, maar ja, iedereen doet het, dus dat maakt het wel minder erg. Slapen mogen we gelukkig zonder cap Haha!

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 17:55

Het lijkt me wel heel apart, maar het lijkt me ook heel sukkelig om met cap de paarden naar de land te brengen, halen, longeren Scheve mond
Het lijkt me daar niet echt gezond voor mensen & paarden gezien wat de voer is Scheve mond
maar verder nog veel plezier!!

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 17:59

Sorry dat ik elke keer meteen reageer, maar ik verveel me echt ontzettend. Dat voer is inderdaad echt niet normaal, er lopen hier maar een paar paarden rond die normaal zijn, de rest is echt tonnetje rond.

Die caps zijn in mijn ogen echt onnozel, die paarden zijn schaapmak!

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 18:11

Waarom nou sorry, dat is prima haha Knipoog maar heb je zelf voor dit bedrijf gekozen of door je school ?

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 18:24

Het is allemaal via school geregeld. We zitten hier voor twee weken (we zijn dinsdagavond aangekomen), daarna gaan we naar een hengstenhouderij. Ben heel benieuwd of we daar ook overal onze cap voor op moeten zetten Scheve mond

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 18:25

het is hier nu 25 grade Scheve mond
Als ik dan in engeland met me cap op zou zitten
maare, veel succes daaro!

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 18:47

He wat leuk dat je in engeland zit, lijkt mij ook prachtig om daar te rijden en te zien hoe het er allemaal aan toe gaat. Hoe ben je daar gekomen dan, i kbedoel welke school doe je?

- Edelweiss (Cicero vd Paemel x Sydney) L&M springen, L SGW
- Karolina (Arezzo x Matterhorn) > fokadvies gevraagd! https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=159&t=1943770

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 20:39

Ik doe de opleiding Paardenhouderij & Management op het Groenhorst College in Barneveld. Ik ben hier gekomen met het vliegtuig Knipoog Haha!

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 20:41

Gaaf zeg! Lijkt me wel leuk voor je stage in Engeland
En helemaal dat je nu ook even kan bokken Haha!

Live,LOve,'ndLaugh

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 20:44

Ja, we zitten dus in een klein studentenhuisje en daar staan twee computers met internet waar je 24 uur per dag achter kan zitten. En dat is maar goed ook, zou gek worden als ik 5 weken niet kan bokken Haha!

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

Ranja

Berichten: 3524
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 22:37

Zit je misschien in Nantwich? Het klinkt nl. nogal erg als mijn stage in Engeland een paar jaar terug. Ik heb 6 weken stage gelopen ook op een school met een bedrijf erbij.

Ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets stoms zeg - Loesje


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 120 bezoekers