Super heerlijke buitenrit!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Super heerlijke buitenrit!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-04 15:10

Ik heb net heerlijk buitengereden. Met dit mooie weer mag dat ook wel.
Alleen ik ging door de hoofdstraat van den dungen. En ja hoor ze draaide tot 3 keer toe om. Alle auto's moesten wijken voor mij. Ze protesteerde een keer tjonge jonge. Ik denk dat ze naar haar vriendje wou, die stond nog thuis. Maar ik heb haar er toch doorheen gedaan Haha!. Anders doet ze het de volgende keer weer.

En dan heb je nog zon vrouw dat ze d'r eigen mee ging bemoeien. Ga toch achter door rijden.
Ik dacht bij me eigen bemoei je eigen er niet mee. Tjonge jonge. Ik houd echt niet van die bemoeials die d'r eigen mee bemoeien. Ik moet toch zeker zelf weten waar ik rijd. En ik moest wel door die straat want ik kon niet anders. Maar goed het was goed afgelopen gelukkig en ben weer heel thuis OK dan!

Zo dit moest ik even kwijt Lachen

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 16:01

ach joh, als voortaan weer iemand met van die stommem opmerkingen komt, moet je gewoon net doen alsof je haar niet meer houdt, en dan over die vrouw heen lopen..
en dan zeg je heel onschuldig..
ik kon er toch niks aan doen?? Haha! Haha!

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 16:22

joh je hebt altijd wel van die bemoeials. je moet ze gewoon lekker laten lu*len.

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-04 16:59

DANIenVLIEG schreef:
ach joh, als voortaan weer iemand met van die stommem opmerkingen komt, moet je gewoon net doen alsof je haar niet meer houdt, en dan over die vrouw heen lopen..
en dan zeg je heel onschuldig..
ik kon er toch niks aan doen?? Haha! Haha!


Dat is ook een optie hahahaahahahah OK dan!