Paard aan komen lopen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Jemawi

Berichten: 3347
Geregistreerd: 26-04-04
Woonplaats: Zuidlaren (Dr.)

Paard aan komen lopen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 08:44

Sla ik de krant open vanochtend,staat er een verhaaltje in over een paard wat aan is komen lopen.Nog een KWPN-er ook nog!Goed verzorgd,braaf enz enz.De eigenaar is in geen velden of wegen te bekennen.Ik had er al van gehoord van de week,op t.v.,maar je gaat er toch vanuit dat zo'n paard na landelijke publiciteit weer bij de eigenaar terechtkomt Verward
Wat denken jullie hiervan?
Mijn eigen paard is járen geleden een keer uitgebroken,die had ik gelukkig heel snel terug en dat is allemaal goed afgelopen,moet toch echt erg zijn als je niet weet waar je paard is?

Citaat:
Klazienaveen-noord - Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken, maar wat te doen met een gevonden paard? Dat is weer wat anders dan een kettinkje, een trouwring of een verfomfaaid briefje van vijf euro. Wim Nijzing (36) uit Klazienaveen-Noord is het overkomen. Vorige week is op zijn boerderij zomaar een paard aan komen lopen. En ondanks inschakeling van SBS6 en internet, heeft de Drent de eigenaar nog niet op kunnen sporen.

''Mijn telefoon staat wel roodgloeiend van mensen die het paard wel willen hebben. En via martkplaza.nl heb ik 1400 reacties gekregen. Maar ik wil het paard gewoon teruggeven aan de rechtmatige eigenaar. Die moet zijn beest toch missen?''

Het gaat om een goed onderhouden circa twaalfjarige merrie, een KWPN-paard, gebrandmerkt en al. ''Zo'n paard is gauw 1500 tot 2000 euro waard. Het is een heel mak en braaf paard.'' Aanvankelijk dacht Nijzing dat het dier van een veehouder of hobbyboer uit de buurt zou zijn. Reden om zich te vervoegen bij de afdeling gevonden voorwerpen van de politie. Zonder resultaat. Nijzing houdt er nu rekening mee dat het paard ergens in het westen van het land is gestolen en dat de veedieven het dier vlak voor de Duitse grens hebben gedumpt.

Mississippi Queens Mayday
15/04/1980 - 09/01/2018


TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 09:48

jeetje wat erg zeg!!!
wat goed van je dat je het even meld!

Teamspirit... Je bent een toppertje!

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 10:07


I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.


Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 10:43

Zie link hierboven, daarom slotje Lachen


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, ComscoreBot, Donnatella, Janyne, Ketly, Kmbrly, Rex_Rolfo, SunnyHorse en 167 bezoekers