en toen lag ze weer op haar neus.... (foto)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

en toen lag ze weer op haar neus.... (foto)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-04 22:17

Ik dacht vandaag, na een dagje hard werken, een lekker ontspannen buitenritje te doen, echter na 2 kilometer ging het al mis, we waren rustig aan het stappen toen Darmorah vergat dat je eerst je ene been moet neer zetten voordat je het andere kunt optillen, zie hier onder het resultaat:
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/242183/incoming/1(2).jpg[/img]
dit gebeurd ons dus minstens een keer per jaar


Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 22:19

Oeh.. ziet er naar uit.....
Sterkte!

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 22:21

Slim paard... Wel zonde zeg! Nou veel sterkte met je paardje dr knie!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3


Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 10:16

Au...dat ziet er pijnlijk uit! Beterschap voor je paardje Lachen

:D M2 + 8 :D

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 10:18

Ik lees dat het vaker gebeurt (a.d.h. van je titel)? Heb je nooit laten onderzoeken of er niet iets aan de hand is, zoals bijv. artrose ofzo? Sterkte er mee!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 16:20

Jura schreef:
Ik lees dat het vaker gebeurt (a.d.h. van je titel)? Heb je nooit laten onderzoeken of er niet iets aan de hand is, zoals bijv. artrose ofzo? Sterkte er mee!

Toen ik haar liet keuren kwam ze net niet door de buig proef van de voor benen heen, we hebben toen foto's laten maken en hier was helemaal niks op te zien, dat is drie jaar geleden, ik heb zelf het idee dat ze gewoon niet zit op te letten, het gebeurd ook altijd in de periode wanneer ze erg rustig is (als ze weer op wei staat).

BloemBloem

Berichten: 16575
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 16:22

Ziet er niet lekker uit!!!!
Succes met het verzorgen van de knie Lachen

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 16:29

Nou maar snel wat erop doen! Voordat je ontstekingen krijgt! Kun je geen voorkniebeschermers dragen, als dit vaker gebeurt?

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 16:43

Jeetje ziet er best erg uit!
En voor de rest de zelfde vraag asl LuvdaTossa

Beterschap met je paarden !

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 16:43

LuvdaTossa schreef:
Nou maar snel wat erop doen! Voordat je ontstekingen krijgt! Kun je geen voorkniebeschermers dragen, als dit vaker gebeurt?


Het is nu een mooie harde korst, ik heb, toen ze de eerste keer was gestruikeld (toen had ik ze net aan 4 weken en lagen d'r knieën tot op het bot open) eens knie beschermers gekocht, maar die dingen zijn zo ontzettend stug, dat zit voor geen meter, toen heeft m;n moeder ze zelf gemaakt, maar dan gaat het maanden lang goed en doe je ze af, zie boven voor het resultaat.

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 16:51

Agossie,..... zo zagen Lars zijn voorbenen er vorig jaar uit..... hij heeft nu nog wel witte haren op zijn knietjes...

Machie

Berichten: 15993
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 16:56

ik ken nog een paard wat dit doet, en daarbij is het ook onoplettendheid, meneer tilt zn benen niet goed op...
Wel sneu zoiets, sterkte ermee!!!

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 17:08

Thanks, overginds is dit "nog maar" de tweede keer dat d'r knieën echt open liggen, de ander keren was het wat onthaard, of zag je niks.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 17:44

Heb ik ook een keer gehad, schrok me kapot toen het gebeurde. Gelukkig niks ernstigs

22 Januari verwachten we ons kleintje

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 18:08

wat sneu zeg! Destiny doet dit ook regelmatig, maar die bleek dus HKO te hebben, nu met andere ijzers gebeurt het niet meer, een enkele keer struikelt ze, maar valt niet meer gelukkig!

hopen dat je paard en geen last van heeft!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 18:21

Mijn pony deed dit ook...
Toen ze kwam had ze al lichtere plekken op haar knieen.. En later bleek dus waarom.. Wanneer ze niet op lette vergeette ze gewoon haar voeten op te tillen!
Het werd wel steeds minder, gelukkig! Ze heeft toen ook haar megaovergewicht verloren en is veel alerter geworden.
Maar nu de ostheopaat is langsgeweest doet ze het nooit meer (*even afkloppen*) Zij heeft ook hier iets tegen gedaan, geen idee alleen meer wat precies.. Kan ook gewoon toeval zijn hoor, maar misschien iets om een keer te proberen?!

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 18:48

aah zielig ziet er echt pijnlijk uit Boos!

The journey of a thousand miles begins with a single step.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 21:28

letizia80"]
[quote="Jura schreef:
Ik lees dat het vaker gebeurt (a.d.h. van je titel)? Heb je nooit laten onderzoeken of er niet iets aan de hand is, zoals bijv. artrose ofzo? Sterkte er mee!

Toen ik haar liet keuren kwam ze net niet door de buig proef van de voor benen heen, we hebben toen foto's laten maken en hier was helemaal niks op te zien, dat is drie jaar geleden, ik heb zelf het idee dat ze gewoon niet zit op te letten, het gebeurd ook altijd in de periode wanneer ze erg rustig is (als ze weer op wei staat).
[/quote]

Oh oke, lastig! Toch kan het voorkomen dat bepaalde problemen niet op de foto te zien zijn. Maar als je zelf al zegt dat het vaker gebeurt wanneer ze op de wei staat (en ze vaak al wat slomer zijn na een lange dag op de wei) zal het inderdaad wel iets onschuldigs zijn.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 21:50

Jeetje, dat zal wel schrikken zijn geweest.
Ik hoop dat het snel over is en niet nog eens gebeurd

Rona, Linanda en Oackly

Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 22:02

Ik heb het in augustus ook al een keer gehad met Darmoor. Was op de terugweg van m'n les en was aan het stappen en opeens lag ze op d'r voorbenen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik toen ook wel schrok. Gelukkig was het toen ook alleen maar een schaafwond.

"All the things we've lost, will teach us see the pretty things in life" ღ - Krezip - Sweet Goodbyes
            I stepped on a cornflake, so I guess I'm a cereal killer...

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 22:47

Jura"]
[quote="letizia80"][quote="Jura schreef:
Ik lees dat het vaker gebeurt (a.d.h. van je titel)? Heb je nooit laten onderzoeken of er niet iets aan de hand is, zoals bijv. artrose ofzo? Sterkte er mee!

Toen ik haar liet keuren kwam ze net niet door de buig proef van de voor benen heen, we hebben toen foto's laten maken en hier was helemaal niks op te zien, dat is drie jaar geleden, ik heb zelf het idee dat ze gewoon niet zit op te letten, het gebeurd ook altijd in de periode wanneer ze erg rustig is (als ze weer op wei staat).
[/quote]

Oh oke, lastig! Toch kan het voorkomen dat bepaalde problemen niet op de foto te zien zijn. Maar als je zelf al zegt dat het vaker gebeurt wanneer ze op de wei staat (en ze vaak al wat slomer zijn na een lange dag op de wei) zal het inderdaad wel iets onschuldigs zijn.
[/quote]

Ik hoop het Scheve mond

Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 22:55

Jeetje meid dat ziet er nie echt lekker uit! Veel sterkte en beterschap!!!!

Kijk voor onze leuke stalhyves op: http://stal-hoogland.hyves.nl/
iedreen is er welkom OK dan!

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 23:01

Sieltjuh schreef:
Ik heb het in augustus ook al een keer gehad met Darmoor. Was op de terugweg van m'n les en was aan het stappen en opeens lag ze op d'r voorbenen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik toen ook wel schrok. Gelukkig was het toen ook alleen maar een schaafwond.


Dat was geloof ik ook de laatste keer dat ze gestruikeld is, toch zus?


Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 07:45

da's balen. Vorig jaar op ponykamp ben ik met en pony in 1 week 4 keer onderuit gegaan. Dat paard dacht dan dat 'ie dood was (zeiden de eigenaars/verzorgers...) en moest ongeveer omhoog GESLAGEN worden.

hoe heb jij hem omhoog gekregen, of springt 'ie zelf overeind?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Glenda, Maaaarije, Maanon_, Martje80, merrylegs, Miran, Molfre, NinaCharlie, Rubs, Salinah, wendyh en 95 bezoekers