gestoorde kat

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

gestoorde kat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-04 22:39

Mijn kat is gek. Ik heb om mijn computer heen meerdere foto's liggen en soms gaat hij die staan aflikken Verward . Kent iemand dit vreemdsoortige katten gedrag? Komt hij soms vitaminen tekort. Of probeert hij zichzelf te vergiftigen om aandacht te trekken? Wie helpt?


Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 22:41

Nee hoor, mijn kat likt ook aan planten, plastic zakjes ik weet niet wat het is... misschien een bepaalde geur ofzo.....

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 22:43

Als mijn katten lief willen zijn tegen mij dan likken ze mijn haar... bedenk wel dat hangt op mijn middel... ze houden dan ook al snel op, proestend en kuchend Tong uitsteken

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 22:48

Ach, dat is nog niks...
Mijn kat heeft vallende ziekte, zodra hij stilstaat valt hij om... en gaat zich uitgebreid wassen Haha!
Elk plekje is goed om te gaan liggen Haha!
Zijn zus lebbert iedereen af die haar aandacht geeft, vooral oren en ogen zijn favoriet.
Jou kat valt dus best mee...

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 22:59

Ghehe, mijn is ook altijd zo heerlijk gestoord Bloos
Hij eet het liefst brocolie, lust geen vlees, heeft hogevrees, moet altijd aan plastiek zakjes likken, vind paarden lief, eet bloemen, loopt altijd achter me aan, wil het liefst bij mij in bed liggen (onder de dekens) en zo kan ik nog wel even doorgaan Bloos
Maar het blijft wel mijn scatje Lovers Hoe geschift hij ook is Schijnheilig

Winnowill VTH (v. Numero Uno) naar de Hengstenkeuring??!!!


Paardenkracht: Het buitengewone vermogen van een paard om de mens op te beuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 23:35

onze kat likte altijd aan varken van klei die ik had gemaakt in de 2e !!

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 06:44

De mijne likt aan de badkamervloer, aan mij, aan zijn vriendinnetje, aan het raam... Haha!

[UK][SONG] Witness Kom je even luisteren? :)ddd

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 06:49

De mijne likte zelfs de hand van de dierenarts, dan ben je toch gek als kat .

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 08:52

ok, het valt wel mee, blijkbaar. Maar toch, waarom? Zou het lekker smaken? Ik moet het misschien ook maar eens proberen...

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 09:15

ja foto's likken, doen ze bij mij alledrie !!!!! mag dus niet van me......... Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 09:29

Tommy likt aan het raam en Grover likt aan Tommy.
Dicky-Dick had trouwens een voorkeur voor mijn wenkbrauwen Verward

Ehhhh moraal van het verhaal.... Boktkatten sporen geen van allen Haha!

Leuk om te lezen trouwens dat de poes van Neel ook geen vlees lust. Onze Grover griezelt ook van dode beesten Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 09:40

Onze kat doet ook altijd zo raar. Dan wil ze bij de muren omhoog klimmen (gaat dus op twee poten staan en probeert omhoog te klimmen) en miauwt op een toon waarvan het angstzweet je uitbreekt. Scheve mond

Nienke

Berichten: 3205
Geregistreerd: 01-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 13:01

Een van onze katten likt altijd aan die plakrandjes van de envelop Haha! Nou van mij mag ie het doen hoor, ik vind dat niet echt lekker namelijk Lachen Plastic moet ook altijd aan gelikt worden, en aan je haar, ook al houdt ie iedere keer meteen weer op omdat het te lang is!

Look. A petrol station, the natural home territory of the Ford GT. And there it is, at the watering hole, drinking its fill. For the forty-seventh time today.

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 13:23

de kat van mijn ouders vreet altijd de stekeltjes van cactussen op, de rest laat ie liggen, alleen de stekels gaan weg! O ja, en hij eet sambal en knoflooksaus(een keer per ongeluk laten staan)!
Ratten eten ook vreemde dingen trouwens! Mijn vorige ratje was verslaafd aan anta-flu en haagse hopjes, omdat de papiertjes zo ritselden!

Spero melior

picobello

Berichten: 1971
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Barber, Curacao

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 13:53

Als ik het zo lees zijn katten die alleen maar kattenvoer eten pas echt raar.... Die van mij likken ook aan van alles, kasten, vloer, koelkast.. En wat ze het liefste eten? Spaghetti, witte boterham met kaas, cake...

Steffietow

Berichten: 353
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: NL [tilburg ]

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 16:06

bwa vrij normaal hoor Haha! de mijne eeft dat oowk (zie foto) babous ze is 10 jaar en heeft nu pas ontdekt da ze haar weerspiegeling kan zien in spiegels cd's en ramen *LOL* haha en ze gaat op plastic zakjes liggen rollen en drinkt zelfs uit de wc da is minder maar tog grappug niet ?

*°*° Clown seppe mijn moppie ! sjg ! Clown *°*°*

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 16:11

mijn kat likt ook aan foto's.. en m'n vorige kat likte altijd aan plastic tasjes.. t zijn gewoon gekke beesten Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 16:22

Sonja schreef:
Tommy likt aan het raam en Grover likt aan Tommy.
Dicky-Dick had trouwens een voorkeur voor mijn wenkbrauwen Verward

Ehhhh moraal van het verhaal.... Boktkatten sporen geen van allen Haha!

Leuk om te lezen trouwens dat de poes van Neel ook geen vlees lust. Onze Grover griezelt ook van dode beesten Haha!


Ik heb er 3 die dode muizen eten, 2 die geen worst lusten (voor op brood) en 1 die geen rauw vlees of dode beesten eet, maar er wel 6 per jaar voor me achterlaat Haha!

Ik heb nu een horror verhaal, ik vond een teek bij mijn kitten, maar teken trekker is kapot, dus nieuwe gaan halen, kom ik terug, teek weg... maar hij was binnen dus waar die teek is? EEEEEEP... ik loop voorlopig heel voorzichtig rond alle katten controlerend...

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Qweeny

Berichten: 558
Geregistreerd: 24-04-04
Woonplaats: (leidschenveen) Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 19:45

Raar gedrag zeg dat die dat doet!! Maar ga dan ergens bij de dierenarts praten erover misschien wordt het beter.

_______.·:*´¨`*:·.YaLNiZKuRT.·:*´¨`*:·._________

Sterre_Nova

Berichten: 1413
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 20:17

MargaV schreef:
Mijn kat is gek. Ik heb om mijn computer heen meerdere foto's liggen en soms gaat hij die staan aflikken Verward . Kent iemand dit vreemdsoortige katten gedrag? Komt hij soms vitaminen tekort. Of probeert hij zichzelf te vergiftigen om aandacht te trekken? Wie helpt?



Hai, Onze tijger likt ook foto's!! Moet echt voorzichtig zijn anders eet ze die nog op ook. Nu hebben wij een digitale en zijn de foto's veilig.

Reden van foto's likken...gestoord gedrag??..

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 20:35

laten wij nou ook een foto's likkende kat hebben, weet nu zeker dat de onze niet de enige is Haha!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 20:39

Onze katten keken TV Haha!
Als we dan naar een programma zaten te kijken met dieren en ze hoorde andere katten mauwen gingen ze terug mauwen en zoeken waar het vandaan kwam Haha!
Maar foto's likken.... Nee nooit gezien iig.

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank


Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 20:46

Citaat:
Maar ga dan ergens bij de dierenarts praten erover misschien wordt het beter.


ik zou naar een dierenpsychiater gaan met die kat Haha!

ik heb een Turske Van uit Griekenland, dus eigenlijk een Griekse Van die, als ik niet oplet, mee gaat onder de douche Tong uitsteken dan spoor je niet als kat

ik heb ook nog een blinde kat die soms naar buiten zit te "kijken", zit ie allen met z'n rug naar het raam in de vensterbank Wow! , weet hij veel...... Cool

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 21:27


:evaw:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange29, Angelaa2, Bielsje, carineken, Galja, Googlebot, IASCrawler, Kieffertje, Laibadji, Prairy, ReadTheRulez, Rox87, Selima, sinnekinne, sorayamagic2, stoer, Tessaaa, Whisky00, Xhiske, xSannee, YandexBot, zuperzmoker en 70 bezoekers