Aldi Aardappelen (& Groenten)

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Aldi Aardappelen (& Groenten)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 14:55

Zoals we allen wel weten zijn er erg lekkere dingen verkrijgbaar bij de Aldi. Maar wat ik me nou iedere keer afvraag is:
Hoe zijn die aardappelen van de Aldi? Je hebt er twee soorten, de goedkoperen (5 kg) en de duurderen (2,5 kg, momenteel Nicola's) Nou vraag ik me al tijden af hoe die goedkopere aardappelen nou zijn. Zijn ze eetbaar? Beetje vastkokend? Etc. etc. Iemand die me dat kan vertellen?

En verder.. moet ik eerlijk toegeven op een komkommer na ofzo, nooit geen groenten te kopen bij de Aldi. Over het algemeen omdat alles er nogal verlept uitziet. Iemand die me hier wat meer over kan vertellen en/of tips over kan geven?


Samantha_

Berichten: 10753
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 14:57

Ik koop altijd groente bij de aldi.
De aardappelen zijn prima, bij ons hebben ze alleen de 5 kg zakken, dus weet niet hoe die andere zijn.
Verder koop ik er altijd uien, komkommer, tomaten, paprika's, witlof.
Gewoon goed zoeken in de dozen naar de mooiste groente. En geen weken willen bewaren.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 15:01

samantha23 schreef:
De aardappelen zijn prima, bij ons hebben ze alleen de 5 kg zakken, dus weet niet hoe die andere zijn.

Die andere aardappelen, daarvan weet ik wel hoe ze zijn, dat hoef ik dus ook niet te weten. Knipoog Thnx.

Enne... meer reactie's zijn uiteraard welkom!


Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 18:09

Ik neem er wel eens tomaten mee. Verder bij de groenten soms zakjes soepgroenten, komkommer, tomaat, wortels als ze ze hebben, eieren. Soms ook paprika, ligt er net aan hoe ze eruit zien, of champignons zijn er ook wel goed.

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 19:52

Mijn vader heeft ze weleens gekocht en ik vind ze ronduit ranzig Bloos!
Echt niet te eten..

Groente weet ik eigenlijk niet, geloof dat wij dat meestal van de AH hebben ofzo..

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 19:57

Nou ik vind ze allemaal prima.. groente's ook.. maar alleen kan ik niet positief spreken over appels.. appels zijn van mindere kant vind ik..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 20:01

Als de groente er redelijk uitzien, neem ik ze wel. Maar laatst was Aldi in het nieuws vanwege de verboden bestrijdingsmiddelen. Ze kopen goedkoop in, waardoor de kwaliteit niet gecontroleerd kan worden. Kennelijk zijn het kleine partijen van onbekende kwekers, soms uit buitenland.

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 20:14

Als ik toevalling bij de aldi ben en het groente zien er goed uit dan neem ik het mee.
De groente van onze aldi komt bij de greenery vandaan (eigen inkoop) en is vaak goed te doen.

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 13:41

De groentes en aardappelen bevallen prima van de aldi. Wel vind ik dat de aardappelen eerder blauwe plekken krijgen. Wat groenten betreft altijd even goed na kijken of het niet rot is.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 8 bezoekers