Avondvierdaagse

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-01 18:00

Heeft iemand ooit mee gedaan aan een avondvierdaagse en dan niet lopend maar te paard?
In omgeving Apeldoorn word elk jaar in juni een avond4daagse gehouden en ik wil dit jaar ook mee rijden als ik het goed begrepen heb is het 10 of 15 km je moet tussen 4 en 6 starten en voor 9 uur binnen zijn dus op zich als je maar meteen start moet alles in stap te doen zijn.
Vrijdagavond is de knalavond natuurlijk als iedereen verkleed mee doet in de aankomst/ op(in)tocht in het dorp Epe.
Janneke en ik willen als heks gaan.
maar is er nu een voorbereiding voor nodig voor redelijk goed getrainde paarden? ze hebben best wat conditie en zijn er dingen die je beter mee kunt nemen voor onderweg??
groetjes


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 18:07

Ehm, wij rijden hier ook altijd een avondvierdaagse. Die maaktmijn vader, is al maaanden van te voren mee bezig!!
Het is dan ook een beetje een informatieve avondvierdaagse.
Ik geloof niet dat we precies aan de kilometers voldoen, maar das hier weer een beetje lastig.
Onderweg hebben we ook posten, waar je een beetje drinken kunt krijgen en wat lekkers.

Ik rijd zelf altijd redelijk rustig, omdat onze paarden zich in gezelschap altijd nogal druk maken. Wij rijden zoveel mogelijk met zijn tweeen.

Maar echt heel leuk hoor, z; on vierdaagse!!

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 22:04

Nog nooit van gehoord, een paardenvierdaagse!!! Kusje

Leuk mij wel hardstikke gaaf om mee te doen!! Cool alleen heb ik geen paard;(
Nou ja als toeschouwer is het misschien ook wel heel leuk om te komen kijken Lachen

Groetjes Ineke

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 23:08

De Drentse paardrijvierdaagse Wordt als sinds 1997 gehouden. De 4-daagse is voor aangespannen als voor onder het zadel. De eerste drie dagen wordt per dag een route van 30 kilometer gereden. De routes zijn zo uitgezet dat rond het middaguur iedereen op een 'open' lokatie aawezig kan zijn voor een uitgebreide lunch.

Op de laatste dag wordt een rit van 20 km gehouden. De afsluiting is op een manege in dwingeloo. daarna eventueel een ereronde wond de Brink.

Ieder jaar komen er meer deelnemers. dit jaar is er een maximimun van 100.

de routes zijn afwisselend en er zijn zelfs stukken door natuurgebieden die anders afgesloten zouden zijn.

De vertrektijd is iedere dag tussen 10.00 en 11.00 uur. Je hoeft dus niet massaal met 100 man te vertrekken maar kun je eigen tijd uitzoeken. Je kunt ook je eigen tempo bepalen. gewoon alleen of in een groepje.

Je moet je na de rit afmelden. Ze wordt er ook voorkomen dat je eeuwig over de heides van dwingeloo blijft zwerven Party!!

Er komt ook een folder uit. je kunt het beste de VVV te Dwingeloo bellen of Manege Vos in dwingeloo. Daar zijn ook een aantal stallen als je wilt blijven overnachten.


Maar 30 km per dag en dus 110 kilometer in vier dagen is niet voor ongetrainde paarden. (en ongetrainde billen)

Groetjes Heike

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-01 12:39

Ik doe mee met die van Gelderland/epe elkedag 20 km door natuurgebieden die normaal gesloten zijn voor paarden.
je moet elke dag tussen 4 en 6 starten en voor 10 uur 's avonds binnen zijn.
Alles werkt met een stempelkaart.
Ik hoop straks meer info binnen te krijgen.
De intocht is gewoon dwars door de winkelstraat heen etc.dit jaar wordt ie voor de 8ste keer gehouden.
ben wel erg benieuwd...


janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-01 13:37

c
Laatst bijgewerkt door janna op 03-02-22 16:43, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 10:02

leuk idee
ik had hier nog nooit van gehoord!!!!! Haha!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-01 11:19

hallo dit is ook een bericht van maaaaaaaaaaaaaaaaaanden geleden

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 11:39

c
Laatst bijgewerkt door janna op 03-02-22 16:43, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 11:48

omdat je afentoe weer wat terug kan zoeken. sommige onderwerpen zijn uitvoerig behandeld. en is dan zonde om nog een keer naar boven te halen. Maar soms kan je ook nog een hele nuttige reactie geven op iets heel ouds. dan cvalt t nog wle mee. maar zo'n reactie van ow dat vind ik ook leuk voegt helemaal niets toe en kan behoorlijk irriterend zijn.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers