Mag dit wel....???? (tijd tussen 2 proeven)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Mag dit wel....???? (tijd tussen 2 proeven)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-04 15:39

een uur tussen 2 combinaties in dezelfde rubriek?

http://www.startlijsten.nl/website/lijs ... 347b67e3ca

Maandag rij ik dus in de L1 de L17 bij de ene jury en de L18 bij een andere, niks mis mee.
Maar nu zitten tussen mij en de volgende combinatie in de rubriek een uur en zouden ik en het meisje voor mij pas 1,5 uur later voor ons 2e proefje op kunnen. terwijl de rest van de groep meteen door mag rijden met max een half uur ertussen, kun je je paard dus lekker wakker houden.
Volgens mij mag dit niet, of wel? Beetje vaag, belde net op en er werd gezegd dat dit een luchpauze was????? Van wie? Want we hebben 2 combi's later een wisseling van jury, verplaats dan die zogenaamde pauze voor onze rubriek dus half uurtje eerder, dan kunnen we een uur later komen. Zou die jury echt over 2 proefjes vallen?

Vanavond nog maar eens bellen met degene die de startlijst gemaakt heeft want dit kan volgens mij niet.

Ik ga ff het regelement naspitten...


[Edit Karin] titel iets duidelijker gemaakt

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-04 16:16

heb ff getsjekt, bij 30 combi's moeten er 2 pauzes gehouden worden (we hebben er 32 per jury). Maar tis natuurlijk klantvriendelijker om dit vóór de betreffende rubriek te doen ipv er middenin (zeker bij maar 4 starters).
Zal vanavond nog wel even bellen of dit niet geregeld kan worden want dit is natuurlijk een beetje raar.

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 16:20

Aha...
Maar een pauze van een uur Verward Das wel erg lang........ En niet erg logisch tegenover de deelnemers zeg maar........

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-04 16:55

pauze is anderhalf uur, na ons starten er nog 2 en dan beginnen we pas weer overnieuw... hhihii

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 12:00

Inderdaad wel een beetje raar hoor Verward
Een pauze van 10 minuutjes is toch voldoende?

Ik denk dat je wel iets kan regelen hoor. Ik neem aan dat zij ook wel begrijpen dat het erg vervelend is voor zowel paard als ruiter

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-04 15:46

Bleek een fout in de startlijst te zijn die ze zelf nog niet gezien hadden.
Waren dus wel blij dat ik even belde.
Nu zit er gewoon netjes een half uurtje tussen. Top dat ze het zo snel geregeld hebben! Petje af!