msn zet zich automatisch online?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

msn zet zich automatisch online?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 22:51

als ik online kom bij msn zet ik mezelf altijd afwezig. nou heeft mijn msn de laatste tijd kuren dat hij zichzelf na een tijd gewoon weer op online zet.
hoe kan dit??

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 23:11

Als msn zich automatisch mag aanmelden dan doet hij dit ook, dus valt hij weg om een of andere reden, dan meld hij je overnieuw aan Haha! zo sta ik ook weleens online terwijl ik er niet eens ben...

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 09:28

hmm, maar die van mij meld zich niet automatisch aan, dit is dus ook niet aangevinkt Verward

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 09:59

Even opnieuw msn installeren Lachen.

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 11:01

Dit heb ik de laatste tijd ook wel vaak ja. Ik sta bijna altijd offline weergeven en soms dan kom ik op de computer en sta ik ineens online. Als ik msn open melt ie mij niet automatisch aan maar is mijn wachtwoord en email zeg maar wel standaard ingevuld en moet ik nog wel op aanmelden klikken.

Ipsilonka

Berichten: 5860
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 11:09

Wat ik merk is dat elke kabelverbinding ook weleens uitvalt en als je verbinding er dan weer is, dan weet msn zeg maar nog wel dat je aangemeld bent. Maar dus niet meer of je afwezig of offline stond zeg maar. En sta je dus gewoon weer online........

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 17:36

ik heb ook constant, maar bij mij komt het omdat @home, al weken loopt te klooien en eht internet dus regelmatig "even" afligt, hebben we weer verbinding dan sta ik ook weer op online.. best irritant!

Alocasia

Berichten: 1568
Geregistreerd: 10-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 20:25

Misschien dat je hebt aangevinkt dat hij op bezet gaat als je groot beeld hebt (dia-show ofzo) En als die dan afgelopen is dattie dan weer op online gaat?
Anders ff opnieuw installeren?

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 20:27

nope ook niet... ik heb er nu bijna geen last meer van. ik denk dat het hetzelfde is als shiloh zegt, ik heb ook @home

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 21:12

Ik bedoelde ook exact hetzelfde als Shiloh Tong uitsteken

Lampje
Berichten: 1313
Geregistreerd: 18-04-04
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 21:14

ik word ook altijd automatisch aangemeld! irritant

kwadraatje

Berichten: 4335
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Disneyland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 21:57

ik zie nu opeens geen mensen meer online komen, en ik hoor ook geen geluidjes meer, en zie geen nieuwe emailtjes Verward
Laatst bijgewerkt door kwadraatje op 26-05-04 22:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 22:00

orri schreef:
Ik bedoelde ook exact hetzelfde als Shiloh Tong uitsteken


oepsie! Haha!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 23:44

bij mij heeft ie dat ook gedaan..30 keer opnieuw geinstalleerd..en hij bleef bezig.. Zelfs toen msn uit heel m'n computer verbannen was met een speciaal programmatje starte hij het nog op.. U zoekt, wij vinden moet ie gedacht hebben Ook bij mij stond niks aangevinkt!
Geen idee wat m'n broer gedaan heeft maar hij start nu niet meer op!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 07:08

windows messenger (versie 4.7 of zo) word tegelijk met xp geinstalleerd... die krijg je er niet af... je poedersuiker alleen wel ergens voor kiezen dat hij niet op moet starten als je de computer opstart... en zo...

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 07:09

je kunt ook in je persoonlijke instellingen kiezen dat msn zich automatisch op afwezig zet als je meer dan een bepaalde tijd niks met je computer gedaan hebt....

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 08:34

MsnMessenger --> Extra --> Opties --> Algemeen
- daar even uitvinken "Automatisch aanmelden toestaan bij verbinding met internet"

Normaalgezien wordt je dan niet meer automatisch aangemeld.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 08:34

Shiloh schreef:
windows messenger (versie 4.7 of zo) word tegelijk met xp geinstalleerd... die krijg je er niet af... je poedersuikern alleen wel ergens voor kiezen dat hij niet op moet starten als je de computer opstart... en zo...


Dat krijg je er wel af hoor, gewoon bij software en dan windows onderdelen, windows messenger uitvinken en volgende clicken Knipoog.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 15:27

Ik heb dit dus ook. Om een of andere vage reden staat MSN 2 keer op de computer een nieuwe en een oude versie die verwijdert was. De oude versie meldt zich kennelijk steeds aan. Dan wil ik niet bereikbaar zijn en dan wordt ik van alle kanten besprongen door mensne die met me willen babbelen. Wi ik dan antwoorden krijg ik de mededeling u bent niet aangemeld. Erg vaag. En als we deze versie van MSN weggooien verdwijnen ze allebei van mijn computer. Ik heb het gewoon opgegeven.

MootjeK

Berichten: 1195
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 15:30

karuna"]
Ik heb dit dus ook. Om een of andere vage reden staat MSN 2 keer op de computer een nieuwe en een oude versie die verwijdert was. De oude versie meldt zich kennelijk steeds aan. Dan wil ik niet bereikbaar zijn en dan wordt ik van alle kanten besprongen door mensne die met me willen babbelen. Wi ik dan antwoorden krijg ik de mededeling u bent niet aangemeld. Erg vaag. En als we deze versie van MSN weggooien verdwijnen ze allebei van mijn computer. Ik heb het gewoon opgegeven.
[/quote]

Ha! En ik maar denken dat ik de enige was met dit probleem! Ik heb echt al ontelbare keren de oude versie weggehaald, maar toch blijft dat irritante ding terugkomen... Boos! Ook 'roept' MSN vaak dat ik niet aangemeld kan worden omdat ik op een andere locatie aangemeld ben, maar dat is dan helemaal niet zo. Ik vind het maar een vaag programma...

[quote="Sypheron"]
[quote="Shiloh schreef:
windows messenger (versie 4.7 of zo) word tegelijk met xp geinstalleerd... die krijg je er niet af... je poedersuikern alleen wel ergens voor kiezen dat hij niet op moet starten als je de computer opstart... en zo...


Dat krijg je er wel af hoor, gewoon bij software en dan windows onderdelen, windows messenger uitvinken en volgende clicken Knipoog.
[/quote]

And it keeps on coming back...

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 15:38

Citaat:
And it keeps on coming back...


And back and back, het is net een virus. Ik kan dan nog net de nieuwe versie aanmelden maar dat duurt wel even omdat ie dan eerst de andere moet afsluiten en wat we ook doen hij blijft terugkomen. Grr.

Boos!