Goede overnachtingsadressen Veluwe Trail

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Djoyce
Berichten: 59
Geregistreerd: 05-09-01
Woonplaats: Overijssel

Goede overnachtingsadressen Veluwe Trail

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-04 11:59

Wie weet er goede en prettige overnachtingsadressen aan de Veluwetrail.

Ik heb al op de site gekeken maar het is zo moeilijk beslissen vanaf een website. Ik zou graag persoonlijke ervaringen willen horen.

We zouden het liefst in de buurt van Kootwijk overnachten en vandaaruit diverse ritten maken.

THANKS

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 12:06

Ik was tevreden over de Paalhoeve, alleen kon Rowan daar niet naar buiten. Wel een leuke plek met een prima keuken!
Er zit daar in de buurt wel meer. Als ik jou was zou ik een zaterdag in de auto stappen en gewoon gaan kijken...

Bij Otterlo is er De Kleine Pol, daar sta ik in pension. Klein en gezellig. De link staat helemaal onderaan m'n profiel.

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 12:08

veluwe ranch (hoenderloo), manege de mossel (otterlo)
het roode koper (duur, maar wel luxe)

Djoyce
Berichten: 59
Geregistreerd: 05-09-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-04 12:10

Er even heenrijden is geen optie, ik woon in het Oosten des Lands. Goede ervaringen zijn van harte welkom.
Verhuren ze bij jouw pensionstal (arwenlune) ook stallen/ slaapplaatsen. Wij willen nl wel graag de paarden en onze eigen slaapplekken op dezelfde plaats.

Bopper
Berichten: 203
Geregistreerd: 31-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 12:15

Ik vond de paalhoeve ook erg leuk, alleen ik zou er niet meer heengaan, omdat ido het op stal staan echt vreselijk vond.

veluwe ranch in hoenderloo hebben ze stallen met uitloop. en voor de mens riante slaapplekken.

en in putten heb je het bakhuisje en daar hoor ik ook alleen maar goeie verhalen over. maar dat is natuurlijk niet echt heel dicht bij kootwijk. ik wil er dit jaar zelf ook nog een weekje naar toe.

Laatstgenoemde hebben ook een internetsite
www.schoonderbeekhoeve.nl

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 12:22

Ik wist niet of de Veluwe Ranch nog kamers verhuurt, die zijn toch met een aantal activiteiten gestopt? Ik was er wel altijd tevreden over daar.
Op De Kleine Pol kun je zelf slapen en je paard ook. Je kan het beste even bellen om te kijken naar de mogelijkheden. Telefoon nummer staat op de site: http://www.dekleinepol.nl/

Tinuss

Berichten: 1962
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 12:23

bij ons op de manege gaan de paardeneigenaren in sept naar de witte wieven (kan dat?)
Weet niet hoe dat is maar op de site ziet het er wel leuk uit
eigen paard mee en daar zijn stallen (zelf voeren)

Bopper
Berichten: 203
Geregistreerd: 31-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 12:29

veluwe ranch is overgegaan op nieuwe eigenaren, maar ik hoorde dat ze nog steeds logies en stalling aanbieden.

zie ook hun site http://www.veluweranch.nl/

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 12:38

Yup, had er van de zomer gereserveerd, maar helaas afmoeten zeggen. verder was ik ook zeer tevreden over de hulp van huifcarcentrum de kronkel (in de buurt van dagtocht 3). Onder de akstanje vond ik telefonisch absoluut NIET vriendelijk overkomen.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 12:55

Ik kom daar wekelijks (OdK) en vind het een fijne tent, heel gastvrij over het algemeen, dus het is jammer dat je iemand op een slecht moment trof. Het is daar erg luxe maar daar betaal je dan ook voor.

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 13:00

Bij Bert op het caitwicker zand. Leuke camping, hij heeft enkele huisjes, weidegang en stalling. Je rijdt het hek uit, de Veluwe op. Als je lange ritten wil maken is het wel nodig dat je paard over de brug over de snelweg, of door de tunnel onder de snelweg durft.

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 20:30

Fam Vis van de Schoonderbeekhoeve verhuurt het bakhuisje tegenwoordig alleen nog maar per week en in mei t/m september. Over het algemeen zit het helemaal vol.
Vroeger kon je er voor een overnachting terecht, maar helaas nu niet meer.
Misschien kan je campingboszicht eens proberen? Dat zit aan de veluwetrail.