Het ging al veel beter!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kelly_oud

Berichten: 197
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leiden,,

Het ging al veel beter!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-04 08:36

Ik ben gister weer met me verzorgpony miles voor de 2de keer alleen naar buiten geweest Haha! Het ging al veel beter!!!Hij wou de heen weg weer niet over het spoor( nee hoor dat doe ik niet denkt miles )Ik had alles geprobeert om 'm erover heen te laten lopen met mij erop,maar meneertje deed het niet
Toen was ik er maar weer vanaf gestapt en ernaast over heen gelopen.Toen eenmaal in Cronesteyn was ging ik rijden met een vriendin waar ik mee afgesproken had bij Cronesteyn daar.Toen we eenmaal naar huis gingen moest ik natuurlijk weer over het spoor Knipoog En hij liep er gewoon over heen Bloos! Haha! Tong uitsteken Ik was heel erg blij.Ik ging helemaal zeggen 'Goed zo miles knap van je' die mensen zaten me aan te kijken of ik een getikte was Verward Maar ja lekker boeiend ik was heel blij Haha! He?Miles!!We gaan vooruit Haha!

Het ging dus stukken beter!!

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 10:20

Fijn voor je hoor dat het nu beter gaat.
Enne ik praat ook altijd tegen mijn paard, laat die mensen maar lekker denken

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 17:40

ja lekker laten denken die mensen ik praat ook altijd tegen me pony hoor , daar worden ze trouwens rustig van (mijne dan) Haha!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 22:08

Fijn hoor dat het zo goed ging. Als je maar rustig blijft en blijft proberen lukt het wel. En dat praten helpt alleen maar Haha!

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 22:14

goed van je hoor! praat ook altijd tegen me paard als ie is goed goed:D boeit me echt niet wat mensen denke

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 16:32

nee mij idd ook niet ik praat ook altijd tegen me pony Haha!

dakota
Berichten: 420
Geregistreerd: 31-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 17:16

Laatst was ik samen met Tamara (Andor op bokt) ff naar buiten gegaan. Onze paardjes wilden toen niet over een bruggetje. En alle mensen die langs kwamen bleven staan kijken! Ik was echt blij toen ze eindelijk de brug over gingen ! Andor ging voor, die van mij kan soms zo'n aansteller zijn! Verder als ik alleen naar buiten ga praat ik ook altijd tegen mn paard, ik rijd hem vaak voornamelijk op mn stem.