Bikini of badpak?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Bikini of badpak?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 23:34

Ik ga overmorgen op vakantie naar Griekenland en last-minute als ik altijd alles doe moet ik dus nog een nieuwe bikini of een nieuw badpak kopen.

Vanochtend dus even gaan shoppen maar laat ik zeggen (en dan druk ik me nog zachtjes uit) dat ik niet zo tevreden was met mijn lichaam in bikini.
Ik had juist de afgelopen weken willen sporten om mijn lijf wat strakker te krijgen maar helaas ben ik door een blessure genoodzaakt met mijn been omhoog te zitten en dus zijn er meer kilootjes aan dan afgegaan, zoals het plan was. Huilen
Ik denk dus dat een badpak me beter staat dan een bikini maar eigenlijk wil ik gewoon een bikini, een blote buik is immers wat fijner in die hitte.

Kortom, dilemma: kies ik er voor om voor mijn idee er nog enigszins normaal uit te zien en dan maar wat warmer of kies ik voor de bikini met de kans dat mensen denken: 'wat is die dik'
Moeilijk, moeilijk ....

Wanneer vinden jullie dat iemand beter een badpak dan een bikini kan dragen?

Alocasia

Berichten: 1568
Geregistreerd: 10-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 23:38

Als jij zelf het liefste in een bikini wilt lopen, moet je gewoon in een bikini lopen. Die mensen die ken je daar toch niet!
Maar je moet niet een bikini pakken, en dan de hele vakantie maar je buik gaan inhouden (ofzo) want dan heb je er ook geen plezier aan.
Ow dat vroeg je niet Bloos
Ik weet natuurlijk niet hoe jij eruit ziet. Ik denk soms: Oh die ziet er niet uit in bikini, maar dan heb ik er eigenlijk wel respect voor, want ik zou er dan niet in durven te lopen.
Het scheelt denk ik per persoon.
Gewoon doen wat je zelf wilt OK dan!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 23:40

Als je niet eens meer ziet dat mevrouw een broekje aan heeft denk ik dat ze beter een badpak had kunnen kopen Haha!

Maar ik heb even in je profiel gekeken en volgens mij kan jij nog best in bikini hoor.
En daar komt bij: bruin slankt af, dus hoe eerder je overal bruin bent hoe eerder je slank lijkt

Verder zijn er ook leuke bikni's die afslanken, of die de accenten gewoon ergens anders opleggen *bv je bovenstukje inhoud Haha! *

Draag gewoon wat jij leuk vind en wat lekekr zit, dan voel je je het fijnst en dat straal je dan uit, dan maken die paar kg ook niets meer uit.

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 23:41

Als je maar niet van die rare strepen krijgt bij 't zonnen, doordat je vetrollen de zon tegenhouden.

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 23:41

Of je koopt gewoon een bikini en een badpak?!
Kun je op vakantie nog bekijken wat je aan wilt trekken of afwisselen.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 23:48

Chrystal-gek schreef:
Of je koopt gewoon een bikini en een badpak?!
Kun je op vakantie nog bekijken wat je aan wilt trekken of afwisselen.


Precies... doe je dat.. of een tankshirt dat je erover heen kan aantrekken dan heb je een alternatief...

_flo_

Berichten: 1269
Geregistreerd: 02-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 00:02

Tja, voor die keus sta ik ook elk jaar weer.
Ik weeg maar 50 kilo bij een lengte van 1.57 , maar toch, na 2 kids zijn mijn buiksieren ook geen 18 meer Lachen
Ik denk maar zo, die mensen die ik ontmoet op vakantie zie ik waarschijnlijk van mijn leven nooit weer.

Ik zou gaan voor bikini, desnoods met parero (of hoe heet zo'n ding) als je een stukje wilt gaan lopen over het strand.
En ehmmm... ik lig ook gewoon "oben ohne" aan het strand in de zon Lachen

Fijne vakantie Fits Lachen

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 07:13

jeetje mensen...............zeuren over bikini of badpak.........je bent hardstikke slank fitz !!!!!!!!!! Zelfs IK loop in bikini, en uiteindelijk maakt het geen ruk uit bikini of badpak, je verhult toch niets.

Badpak vind ik persoonlijk redelijk uit de tijd zeg maar................

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 07:17

Bikini! Als ik het zo lees heb jij liever een bikini. Nou dan moet je dat doen! Haha! Weet je wel wat dr allemaal op het strand rondloopt Haha! denk maar het kan altijd erger. Tong uitsteken

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 08:35

Bikini, niemand kent je daarzo Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 08:47

Waar jij je prettig bij voelt...

Je hoeft ook niet helemaal strak te zijn om in bikini te mogen? Als het maar niet TE erg wordt, kijk ik er iig. niet naar Lachen

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 09:03

IngridM schreef:
jeetje mensen...............zeuren over bikini of badpak.........je bent hardstikke slank fitz !!!!!!!!!! Zelfs IK loop in bikini, en uiteindelijk maakt het geen ruk uit bikini of badpak, je verhult toch niets.

Badpak vind ik persoonlijk redelijk uit de tijd zeg maar................


Amen! Haha! En idd... een badpak is alleen maar een strak stofje over je lijf heen dus ook dan ziet iedereen alles hoor... dan zou ik toch echt voor de bikini kiezen. En tsssk... je bent idd ook nog eens alles behalve dik! Ik denk dat je prima voor de dag komt in een bikini. Bovendien is comfort imo nog altijd belangrijker dan oppervlakkige uiterlijkheden... de zon op je blote buik is zo fijn.

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 09:08

Het maakt niet zo veel uit. Niemand kent je, dus gewoon lekker je eigen gang gaan.

Zelf ga ik liever voor een bikini. Ik ga die dingen alleen eind december proberen te kopen zodat ik toch weer met een badpak thuis kom omdat dat het enige was wat leuk was en knap paste(zit tussen kinder maatjes en volwassenmaten in, heel fijn).

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 09:08

Trek gewoon een bikini aan!
Trek je niks aan van anderen, gewoon doen wat je zelf wilt.

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 09:21

Ik zou ook voor een bikini gaan! OK dan!

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 09:30

Neem allebij mee... dan kun je kijken hoe en wat het in Griekenland is en als je je daar niet fijn voelt dan badpak maar ik ga van de zomer lekker voor de bikini in de achtertuin Knipoog

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-04 09:32

*LOL*, lag mijn achtertuin maar in Griekenland.

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 09:32

badpak kan net zo sexy zijn als een bikini hoor. ligt aan het model dat je koopt. Persoonlijk vindt ik vaak dat veel mensen sexyer tonen in een hoog opgesneden badpak dan in een bikini.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 09:32

Ik voel me altijd met zwemmen lekkerder in een badpak maar met zonnen en bakken dus liever een bikini.
Dus.... wat ik altijd doe, ga ik alleen een paar baantjes trekken en dan lekker aan de kant liggen, weer even zwemme en weer zonnen dan doe ik een bikini aan.
Maar ga ik echt meer zwemmen (zeker met glijbanen enzo) doe ik liever een badpak aan.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 09:59

je kan ook nog "au naturel" gaan

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-04 10:04


batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 10:06

Ik ga voor de tankini! Vrij lang topje en gewoon broekje. Beetje badpak model, maar het bikini idee. Ideaal voor mensen die niet kunnen kiezen Knipoog

Bovendien heb ik het idee dat het afslankt omdat het buikstuk niet uit een deel is, dus zie je je buikje minder snel Knipoog

Fijna vakantie!

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 10:08

GEwoon in bikini gaan... Wat maakt het nu uit wat andere mensen denken... Niemand is perfect hoor...
En als het zo warm is, is een bikini gewoon fijner en frisser om aan te hebben dan een badpak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 10:10

Fitz, maak je lekker niet druk meid. Het is JOUW vakantie, dus je doet lekker wat JIJ wilt. En wat een ander daar van vindt? (zoekt nu een smiley die een lange neus maakt.... BAAAAART!!! Haha! )

Ik ben een slordige 15 kilo "te zwaar" volgens "de maatschappij", ik voel me prima, en draag dus waar ik zin in heb. Zin in bikini? Then bikini it will be!
Trouwens, als je met 1 arm op het strand loopt gapen ze je toch wel na. Dus of het nou om m'n arm of m'n dikke kont is, laat maar gapen. It's my life and I'm enjoying it!!!!

Fijne vakantie gewenst!!!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 10:12

Dennis schreef:
Niemand kent je,


en ook als de mensen je wel kennen. Je bent zoals je bent en dat moeten ze maar accepteren, rood/groen/geel/paars, dik/dun, lang/kort.........SO WHAT ??????? (jaja heb ik van m'n vriendje geleerd Schijnheilig )