Wat een rotdag vandaag.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Wat een rotdag vandaag.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-02 10:17

De laatste tijd zit er een hoop tegen. Eerst het nieuws van Sandra, dan overlijd mijn tante, gister is mijn bijrijdster met ambu afgevoerd na een val ( viel gelukkig achteraf mee) en loop al een paar dagen met zijn zieke leguaan in mijn hoofd. Vandaag begint mijn dag wel heel erg slecht.
Ik moest om 9 uur de dierenarts bellen om te horen hoe het met pumba (leguaan) ging. Afgelopen maandag hebben wij hem daar gebracht, want hij had wat in zijn maag dat er niet hoorde. Gister mochten wij hem halen en terwijl mijn man daar staat, krijgt Pumba een aanval. Dus moest hij blijven en kreeg hij een spoedoperatie. Vanmorgen moest ik bellen en omdat de assistente me geen verslag deed en de arts ging roepen, wist ik dat het mis was. De arts vertelde dat hij overleden was aan een darmperforatie. Jemig, wat voelde ik me rot. Het was net een kat. Hij liep door het huis en at van een bordje mee aan tafel. Had echt zijn plaats binnen ons gezin en wij hadden veel lol van hem. In de loop van de jaren was hij uitgegroeid tot een flinke macho. Zijn lengte was 180 en woog zo zwaar als lood. Maar nog kwam hij op je schouders kruipen en joeg de visite regelmatig de stuipen op het lijf als hij ging bewegen.
Afijn, dat was het begin van mijn dag. Ik belde mijn man op om het te vertellen en zeg tegen hem, Pumba is dood. Na een korte stilte zegt hij,
.... ook, ik schrok me rot. Zijn maatje heeft een ongeluk gehad met de moter en dat werd aan hun doorgegeven. Er van uitgaande dat zijn been of zo gebroken was, gingen zij daar naar toe. Het was nog geen twee minuten rijden. Hun gedachte was om de moter op te halen. Blijkt hij bij aankomst te zijn overleden. Mijn god, wat kan het leven cru zijn. Hij laat en vrouw en twee kindjes achter. Ga je naar je werk en krijg je dit.
Ik zit nu even met een brok in mijn keel, want dit is een beetje veel om snel te verwerken.

Keep your face to the sunshine and you never see the shadow.



Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 10:38

Jeetje, ze moeten jou wel hebben zeg.
Ik wens je heel veel sterkte. Wat erg zeg, zoveel ongeluk in zo'n korte tijd. Hopelijk keert het tij snel voor je.....

Toos paardloos

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 10:56

Dat is inderdaad wel heel veel leed tegelijkertijd.... Huilen Ze zeggen wel: een ongeluk komt nooit alleen en uit ervaring kan ik dat beamen.

Veel sterkte gewenst met alle toestanden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 11:06

Inderdaad ongeluk komt nooit alleen.
Gisteren is er bij ons op de manege ook een meisje/jonge vrouw afgevoerd met de ambulance. Ik hoop echt dat het bij haar ook meevalt net als bij jouw bijrijdster.

Sterkte met het verwerken van het verlies van je Leguaan en het maatje van je man!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 11:41

Nou, dat is echt wat je noemt een ongeluksdag. Boos! Ontzettend veel sterkte.

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 12:08

Goh, meid, wat vervelend allemaal, zeg, dan heb je echt zo 'n aantal klote dagen achter elkaar!
Sterkte met alles! :|

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 13:13

tjeee. ik ben er stil van. dit soort dingen vind ik altijd erg tries. je beestje dood, dan die man met motor(mijn man rijd ook motor en ik ben altij dankbaar als ie weer heelhuids thuis is). ik hoop dat je je een beejte rustig kan houden. en bok het maar lekker van je af. sterkte.

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-02 13:30

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb zo een onbestendig gevoel, ik kan me nergens op concentreren, van werken komt ook niks, alleen de telefoon beantwoord ik nog. Mijn man is ook gestopt en het hele bedrijf ligt nu stil. Het zal me nu even een worst wezen. Ben doelloos wat aan het rondsurfen en probeer af en toe in een boek te lezen. Jammer genoeg moet ik vanmiddag de deur uit om een rotklusje te doen (hoorzitting), maar daarna vlucht ik lekker met de kids naar de paarden. Misschien dat die me wat op kunnen beuren.

Keep your face to the sunshine and you never see the shadow.

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 20:37

Aaa gadver kriek!! Jakkes wat erg!
Ze moeten wel jou hebben.. jak.. vind het echt balen!

Ontzettend veel sterkte

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 20:46

jeetje wat erg.
Ik kan me heel goed voorstellen dat dit veel is om in 1x te verwerken.
Sterkte ermee.

-xxx-jes Maaike

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

aniek

Berichten: 157
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 21:19

echt erg.
veel sterkte met het verwerken van dit alles!

Je krijgt de groetjes van de koeien,
van de paarden en de bij.
Maar de allermeeste groeten krijg je van mij!!

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 14:59

Ooh Kriek, wat klote!!

Ik wist alleen het verhaal van je bijrijdster.
Maar wat een elende nog meer joh, echt banketstaaferig allemaal. Wat een poedersuiker zeg.

Maar goed, ik zal deze week even bij je langs komen, en dan hebben we het wel even over het paard van je (Christy) want die moet ook gewoon lopen nu hoor!
Ik zal haar graag rijden, erg leuk! En ik zal proberen de ambulance van het erf te houden! Haha!

Hee, erg veel sterkte! Ik spreek je.


Frank

We hadden de Lente, we hadden de Zomer, we hadden de Herfst.
Helaas, de Winter nam je mee..

[EA-CO] Diverse stoere, zomerse setjes te koop!

Gaby
Berichten: 3384
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 20:29

veel sterkte toegewenst met het verwerken van dit alles.
het zijn inderdaad erg veel gebeurtenissen om het in een dag te verwerken.

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 22:45

Veel sterkte ermee, het is wel erg veel in 1 keer om te verwerken...nogmaals STERKTE!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 23:35

Ach meid.... wat moet ik daar nu op zeggen Verdrietig . Ik weet hoe het gebeuren met Sandra je aangegrepen heeft en nu dit ook nog... Ikkan je alleen veel sterkte wensen! Een knuffel van hier!!!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, Absolem, ComscoreBot, conejo, Elastiek, ferropaard, Googlebot, GrapeshotBot, Isab123, KDS, Kimberley_, Koekie_186, Laarvv, lgw, limagirl, Lizenlotte, Lizzy__87, Loreke2, m8eld, MieLo, Pluisje1998, Queijo, Renee1991, Rox87, S_Figo, Suky, tengeltje11, Whisky00, xPabloBokt, xSuuzerd, Yom en 66 bezoekers