Yes 1 xkeer omgedraaid

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

loeskim
Berichten: 749
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Yes 1 xkeer omgedraaid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-04 21:47

Hey meiden..

ik ben vandaag voor het EERST "alleen" naar buiten geweest met em paardje. ik ga uiteraard wel eens meer naar buiten maar meestal gaat mijn vriend dan mee op de fiets of een ander paard.

MIjn paard heeft af toe wel eens DE tik om zo maar uit het niets om te draaien omdat ze of niet meer wil ofzo? terug naar huis??

Maar het is vandaag glkg niet egt gebeurd..ja 1xtje dat was gelukkig niet midden op een drukke weg Scheve mond het was nu bij de begraafplaats op een grasveldje (is het lekr rustig) de rest van de rit liep ze lekker keek niet op of om, dus ik was wel een klein beetje happy Bloos

hebben jullie daar ook wel eens last van?!


Alocasia

Berichten: 1568
Geregistreerd: 10-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 21:54

Wat leuk! Nu moet je doorgaan tot ze GEEN 1x meer omdraait. Lijkt mij toch wel een beetje gevaarlijk. Maar het gaat al vooruit zo te horen! OK dan!
Als ik alleen buitenrijd, doet ze helemaal niks, alleenhooguit iets harder als dat ik wil Haha!

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 22:03

Wat goed.
En nou volhouden zo he!

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 13:19

goed hoor Haha!

The journey of a thousand miles begins with a single step.

BloemBloem

Berichten: 16555
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 13:33

Echt knap weet hoe het is, heb het zelf ook gehad met mijn bijrijdpaard, maar dat gaat nu ook al veel beter OK dan!
Wel doorzetten nu!

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 07:49

Jahoor.
Ik kan ook niet fatsoenlijk op buitenrit met mijn 2 merrie's.
Ze hebben volgends mij verlatingsangst Haha!
Maar omkeren en weer draaien, en dan komt er weer een auto aan en dan moet je erweer af.
Een buitenrit is altijd erg ontspannend Tong uitsteken

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

janine23
Berichten: 144
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 08:03

Mijn haflinger was voorheen altijd een Schijnheilig met buitenritjes, maar tegenwoordig is dat wel anders. Hij verlaat de stal ook niet graag. Misschien omdat hij nou concurentie heeft van een pas geboren hengstje? Hij wil zich steeds omdraaien, en haalt echt allerlei streken uit om maar weer terug te kunnen... steigeren, achteruit lopen enz enz Boos! . Als de stal dan eindelijk uit zicht is, draaft hij lekker door. Tot we langs een wei komen met hot lady's erin... Dan begint hij weer overnieuw.. Boos! Boos! Boos! !!
Echt iets van de laatste tijd, zou het soms aan het tijd van het jaar liggen??? Verward

Schiet me in 1 x wat leuks te binnen!!!

Mijn vriend zij een tijdje terug tegen me dat hij ook wel eens wou rijden, en dat hij dan die hengst even zou temmen . Dus hij erop, Wesly aan longeerlijn gedaan, en wat denk je??? Nog geen minuut later zag ik hem met een mooie boog over Wesly heen vliegen, languit in het gras!!!
Ik kon mijn lachen niet inhouden en zei zoiets van: doet hij anders nooit hoor Haha! Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DemiSisa, Jet, Lucia88, marit1999, Mark0919, Myrthe_bz, sterregoud, Typhoon en 41 bezoekers