vraagje over outlook express

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

vraagje over outlook express

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-02 00:23

het heeft wel niets met paarden te maken maar...

Ik wil graag alle post van outlook express (postvak in en verzonden) overzetten naar een andere harde schijf omdat ik C wil formateren.
Hoe kan ik dat doen zonder dat ik er straks achter kom dat ik dus toch alles kwijt ben?

Wie kan dit blonTje helpen? Haha!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 00:37

Simpel, nieuw mapje aanmaken op een andere schijf in je mappenlijst. Vervolgens alles daarheen verplaatsen. Dat is echt alles hoor.


MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-02 00:40

Bedankt!
Dat had ik al gedaan idd maar ik durfde het risico niet te nemen om alles eraf te halen. Eerst even vragen voor de zekerheid Haha!

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-02 02:08

Ja ja...
En hoe zet ik dat nu weer terug? Alles uit de nieuwe map OE verwijderen en de oude bestandjes terug zetten werkt dus niet. Hele map vervangen ook niet.

Adresboek is gelukkig (deze keer) geen probleem, die had ik ergens anders opgeslagen. Maar alle oude post is weg.

Ik zal wel weer wat verkeerd hebben gedaan Frusty Frusty Frusty


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AbleToDream, AhrefsBot, Amazonbot, Anoukjuuuhh, Cerosa, Danseresje, ellen05, flooooo, GoogleAdsense, juval, Kayleigh__, LaraCroft, Larislaatje, lynnXtubbie, Manny, Maren, ontherun, Setteli, StonedRomy, SUSANNEx, swatch, xMaritt en 153 bezoekers