Heel veel spullen ingekocht en megaveel korting!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Heel veel spullen ingekocht en megaveel korting!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 19:00

Hallo bokkers! ik heb vandaag heel veel spullen bij horselover gekocht(zoals jullie weten zat er bij de paard&sport een formuliertje met prijzenstunt enzo van horselover in nieuwegein bij).
Om precies te zijn heb ik gekocht
-3 rijbroeken van Global (zitten heerlijk), met kunstlederen zitvlak, afgeprijsd van 65 euro naar 35 euro
-Petrie Perfect laarzen (verjaardagscadeau), waren eigenlijk 200 euro, alleen de windsors waren afgeprijsd van 220 euro naar 170 euro, maar die waren te laag voor mij en hadden ze niet meer hoger, dus ik mocht de perfects ook meenemen voor 170 euro
-een zomerrijjasje voor 20 euro, van 80 euro
-een haarnetje(hebben ze niet afgerekend zag ik op de bon)
-een emmer herbalix, normale prijs, 8,15 euro
-wormenkuur Equiworm P, van 9 euro naar 7,50

Ik heb in totaal 310 euro uitgegeven, lijkt veel, maar als je bedenkt dat ik 170 euro korting heb gehad en een waardebon van 35 euro kreeg, dan kijk je heel anders tegen het bedrag aan! Superwinkel daar, heel goed, aardig, behulpzaam en eerlijk personeel, heel groot en overzichtelijk. Ik ben blij met mijn aankopen en met mijn korting!! OK dan!
Heeft iemand van jullie ervaring met de Petrie Perfect? Goede rijlaarzen of minder goed?
En met de Global rijbroeken met kunstlederen zitvlak?
Ik zou graag willen weten of ik in jullie ogen goede inkopen heb gedaan of dat jullie misschien zeggen dat de rijbroeken bijvoorbeeld van slechte kwaliteit zijn ofzo).

kimmie261

Berichten: 19215
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 19:06

de petrie rijlaarzen zijn super goed!!daar kan je wel een jaartje of 10 mee vooruit....

met de rijbroeken heb ik geen ervaring..maar als ze maar lekker zitten en rijden toch???voor 35 euro val je geen buil...

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 19:09

Gefeliciteerd met al je inkopen, scheelt wel ff een hoop met al die korting eraf he Haha!
Volgens mij heb ik een broek van global met leren zit. Weetniet precies of ie van Global is, er staat classic touch aan de binnenkant dus zal ook wel iets van een eigen merk van hypo zijn. Ben er niet zo tevreden over, binnen een maand ging het zitvlak al pukkelen en dat word dus alleen maar erger Scheve mond Heb ook een eurostar met leren zit en daarbij merk je echt gewoon dat de kwaliteit van het zitvlak veel beter is. Hoop dat jou broek wel gewoon goed blijft!

alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 19:34

Classic Touch is geen global, maar een merk zelf. ik heb ook zo'n rijbroek en doe er al 5 jaar mee. ik vind het hele goede kwaliteit. Maar mijn rijbroeken die ik vandaag heb gekocht zijn van kunstlederen zitvlak, geen echt leer, maar voor de prijs van 65 (voor mij vandaag 35) euro kan je dat ook niet verw8en. Bedanlt voor de reacties! AJB NOG MEER REACTIES!

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 19:35

Tot wanneer is die prijzenstunt?
Heb je daar dat formulier voor nodig of kun je daar zo heen rijden?

alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 20:07

Je kunt er zo heen rijden, maar met zo'n formulier krijg je een waardebon, bij meer dan 150 euro van 15 of 25 euro geloof ik, bij meer dan 250 euro een waardebon van 35 euro en bij meer dan 500 van 65 euro ofzo. Maar Het is tot vrijdag en het is tot 's avonds 9 uur geopend.

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 20:08

Zoveel koop i toch niet, maar het is wel de moeite om er morgen even langs te rijden op weg naar Hoog Soeren dan. Haha!
Bedankt

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 20:31

De prijzenstunt duurt t/m zaterdag Lachen

Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 20:39

Het is ook nog op 31 mei

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 20:43

Oh leuk zeg!
Weet je toevallig ook wat voor kleuren/maten er van de pikeur janett lagen?
Ik ga morgenochtend heen!

alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 21:02

nee ik weet nieyt welke maten er van de pikeur janett lagen maar het was er niet zo druk dus ze zullen er vastnog wel liggen! Lachen

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 21:12

Geriette schreef:
Het is ook nog op 31 mei


Oh *oeps*, foutje Haha!

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 21:17

alexandra15 schreef:
Classic Touch is geen global, maar een merk zelf. ik heb ook zo'n rijbroek en doe er al 5 jaar mee. ik vind het hele goede kwaliteit. Maar mijn rijbroeken die ik vandaag heb gekocht zijn van kunstlederen zitvlak, geen echt leer, maar voor de prijs van 65 (voor mij vandaag 35) euro kan je dat ook niet verw8en. Bedanlt voor de reacties! AJB NOG MEER REACTIES!

Mijn beide broeken hebben kunstleren zitvlak en daarin merk je echt verschil qua merk. Maarja meningen verschillen altijd over kwaliteit Knipoog

Hebben ze ook shabrakken in de aanbieding Haha!?
Staat er nog ergens op internet wat er allemaal in de aanbieding is?

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 21:49

Nee je kreeg het foldertje in de bus.

elastische bandages voor 10 euro,
halsters+vliegennetjes voor 10 eur
pikeur janett voor 125 euro

en nog veeeel meer Haha!