Invulling data wedstrijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DubbelFun

Berichten: 88628
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Invulling data wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-02 11:46

Wat vinden jullie: moeten de data van buitenlandse wedstrijden (zoals Duitsland en Belgie) ook in de lijst worden opgenomen of bestaat hier minder belangstelling voor?

Graag input...


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 11:52

Voor degenen die in de grensstreek wonen is het bijwonen van een wedstrijd in Duitsland of Belgie hetzelfde als dat ze het hele land doormoeten om in Nederland aan een wedstrijd deel te nemen. Bovendien zijn de wedstrijden in het buitenland altijd de moeite waard om te gaan kijken. Ik zou het wel leuk vinden als deze wedstrijden ook in de lijst opgenomen worden.

Je suis Charlie.

Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 12:03

Mee eens!
Voor een leuke/goede wedstrijd wil ik ook nog wel naar Belgie of Duitsland rijden.

paintgek
Berichten: 174
Geregistreerd: 05-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 18:21

Ik woon vlak bij de Belgische grens , dus al die wedstrijd info is welkom. Party!!

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 21:44

Ik neem alleen aan rassenshows deel, en gezien het geringe aantal dat we in Nederland hebben, zijn de buitenlandse (vooral die van vlak over de grens) ook interessant.
~Francis~

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis


FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 22:14

Francis schreef:
Ik neem alleen aan rassenshows deel, en gezien het geringe aantal dat we in Nederland hebben, zijn de buitenlandse (vooral die van vlak over de grens) ook interessant.
~Francis~


Ikke ook.......... Haha!
Helaas kom ik dan ook wel eens bijna in Frankrijk uit, maar daar trap ik voorlopig niet meer in. Dui, B en NL zijn de landen waar ik me op richt voorlopig, vooral de APHA- wedstrijden!!!!

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 22:10

Ik vind het ook wel leuk. Wij wonen vlak bij de grens van Duitsland en het is misschien best wel eens leuk om daar ook bij een wedstrijd te kijken. *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers