Paard wezen kijken bij GribaldiFAN MET FOTOS!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 14:44

Jeetje, wat een onwijs gaaf paard...
Ik duim mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 15:21

het is bijna zover!!!!
ik zit alvast te duimen!!

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 15:33

De keuring is nu bezig... spannend Haha!

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 16:07

Tis nu 7 over vier, zal wel klaar zijn met keuren.. Ben erg benieuwd maar denk dat ze wel helemaal goed gekeurd wordt..

Mer1980

Berichten: 18852
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 16:10

mmm ik ben benieuwd. Haha! laat het ons gauw horen!!!!

Noble-Girl

Berichten: 2020
Geregistreerd: 08-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 16:38

ehhh het is nu half vijf geweest over een half uur klaar denk ik Haha!
Niemand is nieuwsgierig naar de uitslag...... Bloos

Yuri

Berichten: 3190
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 16:41

ik wil het ook weten!!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 16:53

Nou mensen het is officieel. Voor mij schijnt maar een dag de zon en dat was gisteren. Tinkerbell was eigenlijk op alles helemaal goed. Behalve op een achterbeen met de buigproef. Over 2 weken komt de da terug want hij gaat ervan uit dat het paard zich verstapt heeft of i.d. Echt ongeloofelijk klote want met longeren op zowel harde als zachte ondergrond was alles prima! Ik had dit totaal niet verwacht, aangezien al haar zusjes en moeder ook allemaal prima in orde zijn. Nu maar hopen dat het over 2 weken over is en dat chantal haar alsnog kan verwachten.
We vinden het allemaal erg klote! En we zaten dan ook met zijn allen te balen inclusief dierenarts want die weet dat ze vanaf de geboorte nooit iets heeft gehad. Nouja ik heb gisteren een goede dag gehad en daar zal ik voorlopig maar weer even op moeten teren.
Ook erg leuk dat heel internet dus nu weer weet dat het niet goed is gegaan! Maarja, life sucks dat blijkt wel weer!

Lampje
Berichten: 1313
Geregistreerd: 18-04-04
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 16:54

ik ook!! hahahah het is nu bijna 5 uur.. ik wil het weten *LOL*

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 16:55

zo jammer hoor! Scheve mond Voor allebei! Hoop voor jullie beide dat het wel goed komt..!! Maar wat was het precies dan met het achterbeen??

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 16:57

_Romana_ schreef:
zo jammer hoor! Scheve mond Voor allebei! Hoop voor jullie beide dat het wel goed komt..!! Maar wat was het precies dan met het achterbeen??
Weten we niet. Ze liep er gewoon iets te lang onregelmatig op na de buigproef. Waarschijnlijk heeft ze in de wei zich verstapt ofzo. We gaan er dan ook met zijn allen vanuit dat ze over 2 weekjes weer goed is na wat rust te hebben gehad! Maar het blijft erg jammer. De da stond er ook erg van te kijken! Nouja als het goed is komt hier over 2 weken te staan dat ze helemaal goed is. De rest was namelijk allemaal prima in orde.

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 17:00

ok, nouja hopelijk komt t goed( als ze altijd goed is geweest zoals jij zegt Knipoog )

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 17:01

Afbeelding

Deze foto is gisteren tijdens het rijden gemaakt. Toen was ook alles super en vandaag eigenlijk ook liep ze weer netjes door de bak te macheren. Onvoorstelbaar! Maarja het blijven levende wezens. Verdrietig

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 17:02

_Romana_ schreef:
ok, nouja hopelijk komt t goed( als ze altijd goed is geweest zoals jij zegt Knipoog )

Kun je gewoon bij de dierenarts opvragen he! Aangezien die onze paarden altijd behandelen weten ze van elk paard wat ze in het verleden hebben gehad etc.

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 17:03

bedoelde t niet spottend ofzo! Knipoog Gewoon omdat jij wel weet wat er met je paarden gebeurt is! Knipoog

Sall

Berichten: 6720
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 17:04

Ik weet uit ervaring hoe kl*te dit is.
Mijn pony, 11 jaar gehad altijd gezond, en op de keuring niet door ;i voor.
Idd twee weken later herkeurd, toen wel alles goed.
Maar dat gevoel van die eerste keer... alsof ik een klap in mijn gezicht had gehad.. vrezelijk!
Sterkte!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 17:05

Jeetje, wat balen! Maar Stalleke wil eventueel wel 2 weken wachten en als ze dan ggk wordt, neemt ze haar alsnog Verward ?

Ja het blijft een dier, je weet het nooit.

Je had ervoor kunnen kiezen om anoniem te blijven, dan had heel Bokt het nu niet geweten. Bij Lesley ging het wel goed, nu dus een stukje minder,... Kan jij ook niets aan doen hoor Ach gut .

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 17:06

Sall schreef:
Ik weet uit ervaring hoe kl*te dit is.
Mijn pony, 11 jaar gehad altijd gezond, en op de keuring niet door ;i voor.
Idd twee weken later herkeurd, toen wel alles goed.
Maar dat gevoel van die eerste keer... alsof ik een klap in mijn gezicht had gehad.. vrezelijk!
Sterkte!

Nu maar hopen dat het bij ons ook zo gaat! En wat je beschrijft komt aardig over met hoe ik me nu voel. Vindt het behoorlijk klote voor ons/ het paard en natuurlijk voor Chantal die had zich er super op verheugd!.

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 17:08

Das balen Scheve mond Hopen dat het over 2 weken wel goed is!!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 17:08

Anoukie schreef:
Jeetje, wat balen! Maar Stalleke wil eventueel wel 2 weken wachten en als ze dan ggk wordt, neemt ze haar alsnog Verward ?

Ja het blijft een dier, je weet het nooit.

Je had ervoor kunnen kiezen om anoniem te blijven, dan had heel Bokt het nu niet geweten. Bij Lesley ging het wel goed, nu dus een stukje minder,... Kan jij ook niets aan doen hoor Ach gut .

Ik heb dit topic niet gestart maar blijft idd het risico. Maar we hebben er alle vertrouwen in dat het goed komt. Als ik had getwijfeld was ik wel anoniem gebleven. Dan had ik haar overigens ook niet te koop aangeboden.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 17:12

Nee zo bedoel ik het ook niet. Maar de TS heeft jouw naam in het begin niet genoemd (maar ach, er zitten zulke goede speurneuzen op Bokt Haha!).

Maar, mijn eerste vraag?

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 17:13

Het komt vast goed!
Tinkerbell is jong en heeft nog nooit hard hoeven werken toch? En buigproeven kunnen ook verkeerd gedaan worden. Geef het de 2 weken en je je zult zien dat het goed is.

Willen zij haar toch niet hebben dan bel je mij maar en dan koop ik haar wel Haha!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 17:14

Anoukie schreef:
Nee zo bedoel ik het ook niet. Maar de TS heeft jouw naam in het begin niet genoemd (maar ach, er zitten zulke goede speurneuzen op Bokt Haha!).

Maar, mijn eerste vraag?

Jep! Dat betekend namelijk dat het paard zich inderdaad heeft verstapt of heeft vast gerold of iets dergelijks en er verders nog niets aan de hand is. Dus als ze over twee weken goed is dan gaat ze gewoon naar stalleke. Zo niet gaat ze waarschijnlijk naar een kennis van ons.

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 17:14

Ah jammer zeg... Hopelijk lag het idd aan wat anders...

Stumpertje

Berichten: 371
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Bussum (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 17:31

Ah ik hoop dat het wat anders is, zodat ze lekker naar Stalleke kan gaan!! Haha!