Manege Prinsenstad delft

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Manege Prinsenstad delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 14:00

Hai,

Ik wil graag eens starten op manege Prinsenstad in Delft, maar kan dus helemaal niets vinden, geen site, maar ook niets in de KNHS kalender.

Wie kan mij vertellen wanneer hun wedstrijden hebben en waar ik dat dus kan vinden.

Bedankt.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 16:07

Hum.... helemaal niemand die er iets vanaf weet of die er zelf ooit gestart heeft Scheve mond

Mistic

Berichten: 4380
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 16:16

Er staat bij wedstrijden niets aangegeven bij de site van fnrs, achter het kopje knhs wedstrijden. Ik denk dat je even zult moeten bellen.

peggel

Berichten: 1134
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 16:22

idd gewoon bellen. in oktober is er altijd indoor prinsenstad. dan mag iedereen meedoen, wel of geen startkaart (officieel moet het wel maar niemand die zich eraan houdt). snap alleen niet waarom je perse daar graag wil starten?

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 16:25

peggel schreef:
snap alleen niet waarom je perse daar graag wil starten?


Waarom niet?
Ik wil alles een keer geprobeerd hebben Tong uitsteken
En het lijkt me heel leuk starten daar, zeker in de winter aangezien ze meerdere binnenbakken hebben.
Snap je het nu wel Knipoog

peggel

Berichten: 1134
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 16:35

Cinzano"]
[quote="peggel schreef:
snap alleen niet waarom je perse daar graag wil starten?


Waarom niet?
Ik wil alles een keer geprobeerd hebben Tong uitsteken
En het lijkt me heel leuk starten daar, zeker in de winter aangezien ze meerdere binnenbakken hebben.
Snap je het nu wel Knipoog
[/quote]

het probleem is daar juist meestal het inrijden! ze hebben drie binnenbakken waarvan er twee als wedstrijdring worden gebruikt en een voor de pensionklanten.... daar gaat je losrijden.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 16:37

peggel schreef:
het probleem is daar juist meestal het inrijden! ze hebben drie binnenbakken waarvan er twee als wedstrijdring worden gebruikt en een voor de pensionklanten.... daar gaat je losrijden.


Maar dan kan je tenminste altijd nog overdekt rijden

Vind het dus niet zo'n ramp dat er ook pensionklanten doorheen rijden.

Dussss als iemand mij kan vertellen waar ik vandaan kan halen wanneer daar weer wedstrijden zijn GRAAG *LOL*

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 16:41

Hier is de link voor je van de vereniging, LR de Prins, die daar de wedstrijden organiseert. Komend indoorseizoen dus weer...

http://home.planet.nl/~prin1307/

Houd er wel rekening mee dat ook zij snel vol zitten.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 16:48

Kijk dan je wel, daar heb ik wat aan OK dan!

Dank je!

peggel

Berichten: 1134
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 22:26

Cinzano"]
[quote="peggel schreef:
het probleem is daar juist meestal het inrijden! ze hebben drie binnenbakken waarvan er twee als wedstrijdring worden gebruikt en een voor de pensionklanten.... daar gaat je losrijden.


Maar dan kan je tenminste altijd nog overdekt rijden

Vind het dus niet zo'n ramp dat er ook pensionklanten doorheen rijden.

Dussss als iemand mij kan vertellen waar ik vandaan kan halen wanneer daar weer wedstrijden zijn GRAAG *LOL*
[/quote]

ha ha mog je er maar doorheen rijden! maar je wordt er mooi uit gehaald. ALLEEN voor de pensionklanten. als je mazzel hebt mag je 20 min losrijden.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-04 09:09

Cinzano"]
[quote="peggel schreef:

Maar dan kan je tenminste altijd nog overdekt rijden

Vind het dus niet zo'n ramp dat er ook pensionklanten doorheen rijden.


ha ha mog je er maar doorheen rijden! maar je wordt er mooi uit gehaald. ALLEEN voor de pensionklanten. als je mazzel hebt mag je 20 min losrijden.
[/quote]

Waarom vind je het toch zo erg als ik daar wil gaan starten Verward .... ik zeg je toch met hun regel totaal geen problemen te hebben, al mag ik helemaal niet losrijden, dan wil ik dat graag zelf ervaren.
(en dan nog, big deal, dan maar niet losrijden Knipoog )

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 16:55

peggel schreef:
ha ha mog je er maar doorheen rijden! maar je wordt er mooi uit gehaald. ALLEEN voor de pensionklanten. als je mazzel hebt mag je 20 min losrijden.

Wat een bull oliebol. Heb er genoeg wedstrijden gereden. Gewoon in 2 ringen wedstrijden en 1 bak (de derde bak) om los te rijden. Die bak is dan verzet op 20 x 40 en in een stukje van 20 x 20 mogen de pensionklanten rijden.

Dus... wedstrijdruiters hebben hier dus voorrang!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-04 16:57

Kleintje"]
[quote="peggel schreef:
ha ha mog je er maar doorheen rijden! maar je wordt er mooi uit gehaald. ALLEEN voor de pensionklanten. als je mazzel hebt mag je 20 min losrijden.

Wat een bull oliebol. Heb er genoeg wedstrijden gereden. Gewoon in 2 ringen wedstrijden en 1 bak (de derde bak) om los te rijden. Die bak is dan verzet op 20 x 40 en in een stukje van 20 x 20 mogen de pensionklanten rijden.

Dus... wedstrijdruiters hebben hier dus voorrang!
[/quote]
Zoiets dacht ik al.... vond Peggel al iets TE negatief uit te hoek komen om geloofwaardig over te komen.

Bedankt Kleintje OK dan!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 17:05

Persoonlijk vind ik het fijn rijden bij Prinsenstad. Je kan je proefjes echt gelijk na elkaar rijden, de bakken zijn goed te rijden etc. etc. Alleen de prijsuitreiking laat daar vaak erg lang op zich wachten.

kootjuh
Berichten: 32
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 20:30

hallo, ik rijd zelf op manege de prinsenstad maar weet niet hoe dat zit met wedstrijden van buitenaf je kan denk ik het beste even bellen!! voor het geval dat je het nummer niet hebt: 010-4704860

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 22:09

ik heb van stalgenootjes gehoord dat er in het midden van de wedstrijdbak een ventilator of zoiets hangt, dat nogal lawaai maakt... misschien een tip om daar op te trainen, mocht je daar willen starten... Haha!

Verder hoor ik positieve klanken over Prinsenstad

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 22:42

Losrijden gaat redelijk. Het is druk in de grote bak die dan voor 3/4 voor de wedstrijdruiters en voor het overige voor de klanten zijn. Als je mazzel hebt kan je daar in de buitenbak rijden en die is groot en goed. De bodems in beide wedstrijdbakken zijn matig. Zeker de voorste bak is glad in de hoeken en heeft bij mijn paard veel onzekerheid gegeven in de proef. Ook het erf rondom de bakken zijn de stenen spekglad, oppassen daar. Verder niet slecht om te starten, ik probeer de komende winter daar ook te rijden.