MIMI! het lieve geitje van yentl PS: zeer aparte fotos!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

MIMI! het lieve geitje van yentl PS: zeer aparte fotos!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-02 21:37

ja ja ik ben in fotobui.
deze zijn van het dwerggeitje van yentl:P
sommige zijn erg leuk vinnik

grappige horens he?
Afbeelding

dit is haar dochtertjes sammy lief he
Afbeelding

mooie achtergrond he
Afbeelding

echt kei leuk die, Kwijl Kwijl , toch?
[img]http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1011814042[img]

lekker smullen
Afbeelding

zwijmel Kwijl wat een poepie
Afbeelding

mimi en sammy dees vind ik super
Afbeelding

liefff
Afbeelding

hertehals hahaha Haha!
Afbeelding

die tandjes! hier is ze wel dik! Verward
Afbeelding

liefff
Afbeelding

sammy ook liefff
Afbeelding

hoezo nieuwsgierig:P:P
Afbeelding

glijbaan!
Afbeelding

ik vind dat sommige kei tof zijn al zeg ik het zelf Haha! (weet je hoe moeilijk het is om fotos van geiten te maken!!!!)
yentl, ik zou ze zeker oplaan!

groetjes laura
Laatst bijgewerkt door Boogiegirl op 23-01-02 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 21:40

aaaaaaaah Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers dit zijn mijn lieve lieve lieve lieve lieve geitjes!!!! thanks laura, KEI leuke foto's man Tong uitsteken ze is lief he?!!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 21:57

Ah gos wat schattig! ik vind dwergen zo tof heb er zelf ook een (eerst 2 maar 1 is gestolen Huilen )

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 21:59

ja las het (onderschrift) Huilen erg voor je
dwergen zijn egt leuk!! (geitjes he)

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 14:32

verder vind ik dit nog hele aparte fotos want geitjes zijn moeilijke beestjes voor op de fotos, dan blijven ze niet stil staan, dan dit dan dat.
Knipoog echt schattig gewoon en dat mekkeren is omdat ze noggeen eten hadden of zouden krijgen ofzo Haha!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Belgiƫ (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 17:25

Ooh mooi hoor!
Als ik naar de geitjes kijk krijg ik de geitengeur weer in mijn neus precies. Een geur die je nooit vergeet als je ze eenmaal geroken hebt en die alleen bij geitjes voorkomt, dus niet bij schapen *LOL* .

Wij hebben ook lang geiten gehad, daarna schapen en geiten, daarna schapen, daarna schapen en pony's, daarna pony's en nu pony's en paard(je). Wat wordt het volgende? paard en herten? Tong uitsteken

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 17:34

Mehhhh
Wat een leuke geitjes!
Sammy is lieeeef!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 17:50

visje schreef:

Als ik naar de geitjes kijk krijg ik de geitengeur weer in mijn neus precies. Een geur die je nooit vergeet als je ze eenmaal geroken hebt en die alleen bij geitjes voorkomt, dus niet bij schapen *LOL* .



Eeh bedoel je niet de bokken? (mennelijke geit)
Die pissen namelijk over hun kop heen vooral, of eigenlijk alleen in de paartijd om de vrouwen te lokken Haha! *LOL* dat stinkt verschrikkelijk

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-02 19:04

mij bok piest niet over zn kop heen ik heb een netjese bokkie haha
hij is nu gecatreerd maar dat heeft ie vroeger echt nooit gedaan, ik snap niet dat mensen bokken vinden stinken heb ik dan een uitzondering mijne stinkt absoluut niet alleen uit zn mond maar dat doen de meisjes ook Knipoog Haha!

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Belgiƫ (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-02 19:27

Melissa"]
[quote="visje schreef:

Als ik naar de geitjes kijk krijg ik de geitengeur weer in mijn neus precies. Een geur die je nooit vergeet als je ze eenmaal geroken hebt en die alleen bij geitjes voorkomt, dus niet bij schapen *LOL* .



Eeh bedoel je niet de bokken? (mennelijke geit)
Die pissen namelijk over hun kop heen vooral, of eigenlijk alleen in de paartijd om de vrouwen te lokken Haha! *LOL* dat stinkt verschrikkelijk
[/quote]

Ja, als het het seizoen is, kan het wel erg stinken, maar gewoon, zeg maar de geitjes van de kinderboederij *LOL* , de geur van een geit in 'normale toestand' Knipoog
In de paringtijd kunnen bokken echt serieus stinken en dat is ook iets waar je echt wel goed over moet nadenken voor je er een aanschaft. Wij hebben geloof ik nooit een bok gehad, enkel ooitjes, of toch de kleine bokjes verkocht.
Ik denk dat een gecastreerde bok veel minder stinkt omdat die dit 'eigenaardige' gedrag niet meer vertoond Knipoog .


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 82 bezoekers